Uusi tyttöystävä muuttamassa mun kämppään, miten/missä kohtaa kerron avopuolisolle?
Mulla on ollut salasuhde yhden työkaverin kanssa jo puolisen vuotta. Nyt hän on muuttamassa mun luo asumaan kun saa opiskelut suoritettua ja lähtee opiskelijakänppä alta. Ongelma vaan on että nykyinen avopuoliso kenen kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta asuu myös mun luona eikä ole tietoinen mun uudesta suhteesta. Mietin että miten ja missä kohtaa on paras tilaisuus kertoa. Ollaan asuttu siis 2 vuotta jo yhdessä. Lapsia ei ole.
M31
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Ap, tajuathan ettet voi odottaa avokkisi lähtevän saman tien tai edes viikon sisällä. Ellet sitten ole hommannut hänelle uutta asuntoa. Voit tietty yrittää suostutella asumaan hotellissa sinun piikkiisi ja vuokraat tavaroille kontin. Ehkä olisi helpompi pitää tyttistä hotellissa odotusaika...
Pistä lukot vaihtoon kun vanha eukko on asioilla. Tavarat voit pakata ja jättää asunnon oven ulkopuolelle. Viksumpi nainen ymmärtää mistä on kyse. Jos ei usko suosiolla niin laita lasku vuokrasta vielä mukaan kun ei kerra maksanut asumisesta mitään. Laita vielä mukaan kartta ja ohjeet hakeutua lähimpään turvapaikkakeskukseen. Sieltä löytynee uutta miesseuraa joukolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tajuathan ettet voi odottaa avokkisi lähtevän saman tien tai edes viikon sisällä. Ellet sitten ole hommannut hänelle uutta asuntoa. Voit tietty yrittää suostutella asumaan hotellissa sinun piikkiisi ja vuokraat tavaroille kontin. Ehkä olisi helpompi pitää tyttistä hotellissa odotusaika...
Pistä lukot vaihtoon kun vanha eukko on asioilla. Tavarat voit pakata ja jättää asunnon oven ulkopuolelle. Viksumpi nainen ymmärtää mistä on kyse. Jos ei usko suosiolla niin laita lasku vuokrasta vielä mukaan kun ei kerra maksanut asumisesta mitään. Laita vielä mukaan kartta ja ohjeet hakeutua lähimpään turvapaikkakeskukseen. Sieltä löytynee uutta miesseuraa joukolla.
Eipä nyt ihan laittomuuksia kannata neuvoa. Tuollaisesta tulisi hankaluuksia ap:lle. Ensinnäkin ap:n avopuoliso voisi soittaa poliisit, ja poliisit kyllä palauttavat avovaimon asuntoon, sillä virallista häätöä ei ole tehty. Jos tavaroille asunnon ulkopuolella sattuu jotain, niin ap on korvausvelvollinen.
Varmasti sun avokkis ja tyttis viihtyy hyvin sängyssä, voi käydä niiin, ettei sua siinä kaivata mukaan laisinkaan :) tumputtamiseksi menee siis taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmassa tapauksessa laki voisi katsoa ap:n syyllistyneen jopa kuolemantuottamukseen, jos esim. pakkasta ja yhtäkkiä ei ole paikkaa minne mennä, tai esim. törkeään pahoinpitelyyn (jos esim. paleltumia tms). Jokaisen katsotaan ymmärtävän se, että ketään ei tule saattaa kohtuuttoman tilanteen eteen.
Kertoisin ennen kuin uusi tyttöystävä muuttaa sisään. Kerro asunnon ulkopuolella, niin voit heti takavarikoida avaimet vanhalta tyttöystävältä ja hän pääsee aloittamaan uuden elämän siltä istumalta.
Voin kuvitella ap:n perustelemasssa tuomioistuimelle, kuinka avovaimo pitäisi nyt välittömästi häätää kun on tuo uusi tyttöystävä ja kaikkea.
Mitä turhia kertomaan. Uusi tyttöystävä sinne sekaan vaan. Ei puoliso varmasti edes huomaa mitään... Ap on selvästi oman elämänsä sankari. Tsemppiä vaan :)
Huh huh. Toivottavasti ei ole todellinen tilanne vaikka noinkin kyllä varmasti voi käydä ja on käynyt. Aiotko ajaa nykyisen avokkisi kadulle? Miten luulet yhteiselon sujuvan kun kerrot ja avokkisi alkaa etsimään asuntoa? Jos olisit tippaakaan fiksu ymmärtäisit itse hankkia uuden kodin. Miltä uudesta tuntuu muuttaa sinun ja entisen yhteiseen kotiin? Meillä tilanne kun tavattiin oli se että mieheni asui exänsä ja heidän lapsensa kanssa yhdessä vaikka suhde oli päättynyt jo kuukausia aiemmin. Ei olisi käynyt mielessäkään muuttaa heidän kotiinsa ja ajaa exää kadulle. Draamaa miehen pois muutosta ei kyllä puuttunut vaikka exä tiesi meidän suhteesta. Ei halunnut olla mieheni kanssa mutta ei olisi halunnut luopuakkaan. Exä kantoi lopuksi miehen tavarat suutuspäissään rappukäytävään ilmoittamatta mitää. Teillä ei kyllä riidoilta vältytä. Siitä olen varma. Miksi olet päästänyt tilanteen noin pitkälle. Olis kannattanut päättää vanha suhde ennen uuden alkua siis heti kun huomasit että uutta kohtaan on syvempiä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut salasuhde yhden työkaverin kanssa jo puolisen vuotta. Nyt hän on muuttamassa mun luo asumaan kun saa opiskelut suoritettua ja lähtee opiskelijakänppä alta. Ongelma vaan on että nykyinen avopuoliso kenen kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta asuu myös mun luona eikä ole tietoinen mun uudesta suhteesta. Mietin että miten ja missä kohtaa on paras tilaisuus kertoa. Ollaan asuttu siis 2 vuotta jo yhdessä. Lapsia ei ole.
M31
Meinasitko perustaa haaremin,vai potkia sen nykyisen pellolle? Jos jälkimmäistä,niin kerro sen verran aikaisemmin,että ehtii etsiä uuden kämpän ennen kuin uusi muuttaa sisään,olisihan se ikävä viettää joulu jossain kodittomien yömajassa.
Kyllä paras ratkaisu olisi polyamoristinen suhde:molemmat tyttöystävät asuvat ap:n kämpässä,ja saavat ap:n sänkyynsä vuoroöinä.Jos hyvin käy,myös naisista keskenään tulee rakastavaisia!
Onkohan ap lyöty lihoiks kun on niin hiljaa?
m-v kirjoitti:
Huh huh. . Olis kannattanut päättää vanha suhde ennen uuden alkua siis heti kun huomasit että uutta kohtaan on syvempiä tunteita.
Tuskin ap:llä on kykyä syviin tunteisiin.
Paras kohta kertoa oli jo ainakin puoli vuotta sitten.
En viitsinyt lukea ketjua, pelkän aloituksen. Oikea tyhmyyden ylistys!
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on näin surkeita provoja nyt, kuten tämä ja tuo tyttöystävä pieras niin meni seksihalut, onko peräti saman tyypin? Tai joku joi siiderin kun kävi vessassa ja muut viime aikojen kummitusjutut? Ei mitään yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo,avokki on tehnyt niin päästyään olan takaa lukemaan mitä ap kirjoittelee täällä.
Ketjusta on jauhettu oikein voicen aamuohjelmassa.
Ilmeisesti se aamupoika provoilee palstalla.
No josko virität keskustelun, että millon sun nykynen avokki on muuttamassa sen uuden miesystävän luo ja sit sen mukaan täsmäisitte muutot, ellette isommalla porukalla ajatelleet asua.
Ei avopuolisoa voi heittää noin vain pihalle hänen asuinpaikastaan. Sinun tulee hakea käräjäoikeudesta häätöä. 6 kk odotus. Tietty avopuoliso voi haluta itse lähteä aiemmin, mutta jos ei halua, niin ei voi mitään. Lain pointti on se, että et voi heittää ketään yhtäkkiä huonoon tilanteeseen kadulle tavaroineen kaikkineen asunnottomaksi.