Pitäisi kävellä keskeytyksen jälkeen n.9 km

Vierailija

Onko vaarallista jos otan juomista mukaan? Ei rahaa bussiin enkä omista pyörää. Bussiin on siis rahaa mennä sinne,mutta ei takaisin.. ensiviikolla olisi ja kotoa sairaalaan n.9-10 km. Jos hitaasti kävelen, enhän tuuperru matkalle? Olisi noloa.

Sivut

Kommentit (306)

Vierailija

Mitäpä jos pyytäisit sairaalasta kelataksia em perusteilla?
Ja ei, en ole eläissäni sellaisella itse ajanut. Vasta vain vierestä näin kun känniläinen sellaista päivystyksessä huutamalla vaati. Sille tyypille piti olla ihan tietty kuskikin :(

Vierailija

Ai kävelen sinne? Joudun aamulla laittamaan ne tabletit emättimeen n.klo 7 ja sairaalassa olisi oltava klo 9. Se vuoto alkaa sitten tosi kovana ja tulee kipuja, todennäköisesti olen sairaalaan päässeenä housut täynnä hyytymiä ja ihan kivuissa. Lähtiessä keskeytys olisi jo alkanut ja ne pahimmat hyytymät tulleet jo ulos.

Vierailija

Ehdotatte että ap kävelisi sinne?:D niin kuin hän sanoi, aamulla on itse laitettava cytotecit emättimeen jolloin "synnytys" alkaa ja sitä vuotoa tulee helvetisti ja kivut olisi luultavasti sellaiset ettei ap pääse perille. Todellakin kävelet pois sieltä, mutta hitaasti ja taukojen kanssa. Vitun typerä idea tuokin, lainaa joltakin rahaa. Muutoin saamme lukea iltalehdestä että nainen löytyi tajuttomana/kuolleena tien penkasta ja sairaala saa jotkut syytteet.

Vierailija

eikö ole todellakaan ketään jolta voisit pyytää kyytiä tai edes lainata ne bussirahat. tuskin bussi maksaa niin paljoa ettei kenelläkään ole sen vertaa.

Vierailija

Sairaalassa vasta ne antaa sen varsinaisen kohduntyhjennyslääkkeen. Ensimmäinen tappaa sikiön.
Korjatkaa jos olen väärässä. Vuoto jälkeenpäin on kova.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat