Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko toistuvasti rattijuoppouteen syyllistyvästä ihmisestä tehdä ilmoituksen anonyymisti?

neuvoton

Mä tiedän, että asia on erittäin vakava, mutta jos mä itse narahdan siitä, että olen ilmiantanut hänen toimintansa poliisille, mä saan niskaani todella paljon ongelmia. :(

Ja miten on mahdollista, että hänet on tiettävästi ainakin kerran pysäytetty puhallusratsiaan ja nollat puhalsi!!!!

Henkilö juo joka päivä vähintään pullollisen viinaa ja saattaa illalla ajella autolla, mutta kuitenkin joka päivä hän ilmestyy työpaikalleen, vahvasti viinanhuuruiselle haisten.

Mä en vaan voi katsoa tätä tilannetta sivusta, mutta mä pelkään ihan oikeasti joutuvani tosi pahoihin vaikeuksiin, jos jään kiinni käräyttämisestä :(

Kommentit (7)

Vierailija

Käräytä! Joku käräytti minun mieheni. Ja se oli parasta mitä minulle ja lapsille on ikinä tapahtunut!

Vierailija

Kyllä hätäkeskukseen voi epäillystä rattijuopoista ilmoittaa nimettömästikin. Joskaan ei poliisi minun mielestäni kerro kenen vinkistä ovat häntä puhalluttamassa/ottaneet kiinni.

Mitä ongelmia tästä sinulle voisi koitua?

Vierailija

Voit kysyä poliisilta tuota asiaa ennenkuin käräytät rattijuopon. Mutta jos et käräytä ja se joutuu onnettomuuteen aiheuttaen esimerkiksi kuolemantapauksen niin mietit loppuikäsi että olisiko sittenkin pitänyt.

Mikään ei estä hankkimasta halpispuhelinta joko jostakin tarjouksesta tai sitten kirpparilta. Siihen vitosen prepaid liittymä. Hätäpuhelun voi soittaa ilman simmikorttiakin mutta prepaidista soitettuna se on uskottavampi. Kun soitat niin kerrot olevasi Maija Virtanen. Jos nimiä tulee näkyviin niin näkyviin tuleva nimi on Maija Virtanen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat