Uusi tyttöystävä muuttamassa mun kämppään, miten/missä kohtaa kerron avopuolisolle?
Mulla on ollut salasuhde yhden työkaverin kanssa jo puolisen vuotta. Nyt hän on muuttamassa mun luo asumaan kun saa opiskelut suoritettua ja lähtee opiskelijakänppä alta. Ongelma vaan on että nykyinen avopuoliso kenen kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta asuu myös mun luona eikä ole tietoinen mun uudesta suhteesta. Mietin että miten ja missä kohtaa on paras tilaisuus kertoa. Ollaan asuttu siis 2 vuotta jo yhdessä. Lapsia ei ole.
M31
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Kimppakämppä? Sopu sijaa antaa.
Ap ei tosiaan maininnut kämpän kokoa,mutta jos on vaikka kolmio,siinähä olisi kivasti kaikille omat huoneet.Vuokrakin kolmeen osaan niin ap:n yksinään tarvi maksella.
Taitaa olla aasi (sorry eläinten puolesta puhujat) tää ketjun aloittaja - vai joku muu vähemmän virkee... Veikkaisin provoa vaikka tosielämässä näitä oman elämänsä sankareita onkin..
Kannattaa kiertää kaukaa nämä tyypit! Kasvu kesken.Tukkoinen ajatusmaailma. Pissapäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokralaisella on puolen vuoden irtisanomisaika ja kyllä se koskee avopuolisoakin. Jos tänään kerrot niin asutte siinä sitten kolmistaan kesäkuuhun.
Voi olla aika hyytävä tunnelma aamiaispöydässä. Voin kuvitella kuinka avokki tuijottaa ap:ta tuimasti kulmien alta ja sekoittaa kahviaan hitaasti. Tyttöystävä kiemurtelee tuolilla vaivaantuneesti ja ap yrittää kömpelösti puhua päivän säästä.
Minä ainakin AP:na rupeaisin sikailemaan ja pervoilemaan jatkuvasti. Nussisin aamiaispöydässä ja harrastaisin kusileikkejä keskellä keittiötä.
Kyllä ex muijan muuttohalut lisääntyisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokralaisella on puolen vuoden irtisanomisaika ja kyllä se koskee avopuolisoakin. Jos tänään kerrot niin asutte siinä sitten kolmistaan kesäkuuhun.
Voi olla aika hyytävä tunnelma aamiaispöydässä. Voin kuvitella kuinka avokki tuijottaa ap:ta tuimasti kulmien alta ja sekoittaa kahviaan hitaasti. Tyttöystävä kiemurtelee tuolilla vaivaantuneesti ja ap yrittää kömpelösti puhua päivän säästä.
Minä ainakin AP:na rupeaisin sikailemaan ja pervoilemaan jatkuvasti. Nussisin aamiaispöydässä ja harrastaisin kusileikkejä keskellä keittiötä.
Minä katselisin nussintaanne edelleen kylmän viileästi tuijottaen ja kahvia ryystämällä hörppien. Siinähän panette menemään jos kehtaatte. Normaalilla tunneälyllä elävä ihminen ei kehtaa, mutta sinä oletkin joku tunnevammainen persereikä kuten ap. Onnea vaan uudelle tyttöystävälle.
Kerro kummallekin naiselle, että se on loppu nyt ja sä muutat muualle asumaan. Sitten pääset rakentamaan ihmissuhteesi uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuukohan se uusi tyttöystävä moiseen touhuun? Vai ottaako jalat alleen ja poistuu ap:n elämästä nuo ehdotukset kuultuaan :) Ainakin minä lähtisin samoin tein jos joku alkais mulle tollasta ehdotella exän häätämiseksi. Kun sen eron olis voinut hoitaa niin paljon fiksumminkin. En tosin olis ikinä kyllä moisen miehen luokse muuttanutkaan, kyllä se ex olis sieltä pitänyt muuttaa pois jo ennen mua ja mieluummin ilman suurempia riitoja. Ex- asumassa ja kusileikit keittiössä oli niin suuri turnoff että siitä ei enää suhde selviäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katselisin nussintaanne edelleen kylmän viileästi tuijottaen ja kahvia ryystämällä hörppien. Siinähän panette menemään jos kehtaatte. Normaalilla tunneälyllä elävä ihminen ei kehtaa, mutta sinä oletkin joku tunnevammainen persereikä kuten ap. Onnea vaan uudelle tyttöystävälle.
Samallahan vois antaa nussimisvinkkejä ja asentoehdotuksia. Ja muutenkin kommentoida toimitusta. Muistella vähän menneitä seksihetkiä. Vois olla että pariskunnan halut vähän vähenis niiden jälkeen :)
Ap ei ole hetkeen vastaillut,jokohan avokin vaihto onnistui?
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vastaan, siis se joka oletti tämän olevan puolisonsa aloitus.. (vuodet ja kaikki täsmäsi) Tänään näin puolisoni ottaneen sormuksen sormestaan (tiesin kyllä tyttöstävästä) ja lähti johonkin sanomatta sanaakaan. (heti kun puhuin puhelimessa voicen aamusta :D) Virallisemmat kamppeet haalittu mukaan sun muuta. (mitä käyttää noin kerran kahden vuolen välein) Olisiko siis mahdollista että ei mediakohun takia tuokaan naista tänne? Surku sinänsä :D Voitteko kuvitella jos tää oliskin oikeesti minun mies :D Jokainen kohta sattuu, että kiitti vaan te aamun trollit jos järjestitte :) Saanpa sentään julkisesti nauraa surkeelle tilanteelleni :D kai :(
On siinäkin luotettava ja kaksoiselävä vielä 31 vuotias mies? Hyvin vedät tämänkin voi olla särjet naisten sydämet ja et saa molempia mutta sun kärsimys on oikeudenmukaisempi kuin kahden naisten, voi vittu...
Ole nyt edes mies. Pistät avokin viikon matkalle jonnekin ja vaihdatat lukot oveen samalla kun tyttöystävä muuttaa taloon. Avokki kun tulee takas niin et avaa ovea, tai jos vahingossa avaatkin niin pokkana väität, ettet ole koskaan ennen häntä nähnytkään ja vedät oven kiinni.
Olen miettinyt miten saisin pidettyä molemmat. Kummallakin on hyvä pillukin vois nussia vuoropäivinä.
Kannattaisko kysyä lupa tähän molemmista. He rakastavat molemmat minua ja ehkä suostuvat. Mitä olette mieltä? Minulla kyllä on puhtia panemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vastaan, siis se joka oletti tämän olevan puolisonsa aloitus.. (vuodet ja kaikki täsmäsi) Tänään näin puolisoni ottaneen sormuksen sormestaan (tiesin kyllä tyttöstävästä) ja lähti johonkin sanomatta sanaakaan. (heti kun puhuin puhelimessa voicen aamusta :D) Virallisemmat kamppeet haalittu mukaan sun muuta. (mitä käyttää noin kerran kahden vuolen välein) Olisiko siis mahdollista että ei mediakohun takia tuokaan naista tänne? Surku sinänsä :D Voitteko kuvitella jos tää oliskin oikeesti minun mies :D Jokainen kohta sattuu, että kiitti vaan te aamun trollit jos järjestitte :) Saanpa sentään julkisesti nauraa surkeelle tilanteelleni :D kai :(
Tämä on parasta loppupeleissä mitä sinulle on tapahtunut: pääsit eroon tyypistä joka ei todellakaan ole ansainnut sinua! Ja vielä huumoriketjun saattelemana!
m-v kirjoitti:
Huh huh. Toivottavasti ei ole todellinen tilanne vaikka noinkin kyllä varmasti voi käydä ja on käynyt. Aiotko ajaa nykyisen avokkisi kadulle? Miten luulet yhteiselon sujuvan kun kerrot ja avokkisi alkaa etsimään asuntoa? Jos olisit tippaakaan fiksu ymmärtäisit itse hankkia uuden kodin. Miltä uudesta tuntuu muuttaa sinun ja entisen yhteiseen kotiin? Meillä tilanne kun tavattiin oli se että mieheni asui exänsä ja heidän lapsensa kanssa yhdessä vaikka suhde oli päättynyt jo kuukausia aiemmin. Ei olisi käynyt mielessäkään muuttaa heidän kotiinsa ja ajaa exää kadulle. Draamaa miehen pois muutosta ei kyllä puuttunut vaikka exä tiesi meidän suhteesta. Ei halunnut olla mieheni kanssa mutta ei olisi halunnut luopuakkaan. Exä kantoi lopuksi miehen tavarat suutuspäissään rappukäytävään ilmoittamatta mitää. Teillä ei kyllä riidoilta vältytä. Siitä olen varma. Miksi olet päästänyt tilanteen noin pitkälle. Olis kannattanut päättää vanha suhde ennen uuden alkua siis heti kun huomasit että uutta kohtaan on syvempiä tunteita.
Meniköhän teilläkään kuitenkaan ihan noin? Suhde päättynyt kuukausia sitten? Muistiko ihana miehesi sanoa suhteen päättymisestä exälleen vai olettiko vain niin kuin ap? Et tainnut kuulla koko totuutta.
ap on aika kusipää. puolisona jättäisin heti. tai... puhu hänelle avoimen suhteen mahdollisuudesta! kummatkin saa tapailla ketä haluaa? ehkä sun puoliso on samaa mieltä...
Tollaselle kusipäälle ehdottaisin harkintaa onko järkeä moisessa kaksoiselämää ei tee hyvää kellekään... -.-
Tässä voi vielä käydä kuin Free kanavalla "intohimomurhat" lopputulos voidaan sieltä sitten katsoa. Kyllä voi olla tyhmä mies.salasuhde varmaan kun muuttaisi ja enää ei olisikaan "sala" niin alkaa taas tympiä ja seuraava kohde taas etsintään. Salasuhde luo jännityksen mutta ei sala tylsyyden. Tai sitten liityt mormooneihin,saa olla monta vaimoa.
Heleppua, olet ilmeisesti innokas viliperi jota kiinnostaa myös sama sukupuoli. Muuta kaksi työkaveria siis sekä puolivuotias suhdenainen ja mieesihastuksesi teille asumaan! Kelleen ei paha mieli kun värkkejä löytyy joka lähtöön ja aikaa myöten voip kompinoida mitä mielikuvituksillisemmilla komboilla!
Hyvää Jolua!
Taidan jatkaa samaan tyyliin. Nastaa vaihtelua paneskelussa.....
Kimppakämppä? Sopu sijaa antaa.