Uusi tyttöystävä muuttamassa mun kämppään, miten/missä kohtaa kerron avopuolisolle?
Mulla on ollut salasuhde yhden työkaverin kanssa jo puolisen vuotta. Nyt hän on muuttamassa mun luo asumaan kun saa opiskelut suoritettua ja lähtee opiskelijakänppä alta. Ongelma vaan on että nykyinen avopuoliso kenen kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta asuu myös mun luona eikä ole tietoinen mun uudesta suhteesta. Mietin että miten ja missä kohtaa on paras tilaisuus kertoa. Ollaan asuttu siis 2 vuotta jo yhdessä. Lapsia ei ole.
M31
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
6 kuukautta sitten
Samaa mieltä. Pettäminen on alhaista.
Vierailija kirjoitti:
Ole mies ja jätä tollanen likanen työ uuden tyttiksen hoidettavaksi.Anna sille avain ja sano että rupeaa raijaamaan kamoja sun luo.Ite voit luimuta sen aikaa vaikka jonkun kaverin sohvalla että tilanne rauhottuu.Se on sitte vähän kun joulukalenteri ylläri kun joku aamu luikit kotiin ja näät kumpi mamma sua siellä odottelee.
Tämä kuulostaa ap:n kannalta ehdottomasti tyylikkäimmältä vaihtoehdolta!!
Ei siis perinteistä sovinnaista tyylikkyyttä, vaan ap:n tyyliin sopivalta tyyliltä. Uusi ehtii kotiutua ja sisustaa mieleisekseen.
Thank god for AV !!!
Tää on niin ihan sitä ihteään :D
Vierailija kirjoitti:
Vanha pois kun uusi tulee.
Muistatteko sen Sotkan mainoksen missä ajetaan paku pihaan ja kaks miestä kantaa uuden sängyn sisään ja vanhan sängyn ulos. Niinhän se hoituisi ap:llakin, laitat vaan tyttiksen sänkyyn ja kannat sisään ja sitten kannat avokin ulos vanhan sängyn päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tuli mieleen, mulla ollut säätöä yhden pirkon kanssa, mitä jos se tuleekin meille ja ilmoittaa avokille että se vois häipyä vi__uun.
Eihän siinä mitään jos tulee matkalaukun kanssa.Heitätte pirkon kamat sisään ja avokin pikkarit tilalle.Läksiäislahjaksi annatte avokille käyttöoikeuden laukkuun siksi aikaa kunnes teille tulee sille taas käyttöä kun pirkolle tulee noutaja.Luulis muuten näitä uusia pirkkoja aina vähän jänskkättävän kun summeri soi että kukakohan tänne nyt on pyrkimässä?Voi kun oliskin vaan mainostenjakaja!
Vierailija kirjoitti:
Mahdutte asuntoon varmaan kaikki, sopu sijaa antaa.
Parhaassa tapauksessa nämä kaksi tyttistä tykästyvätkin toisiinsa ja heivaavat ylimääräiseksi käyneen pettäjäukon pellolle!
Voiko tämmöistä ihmistä olla olemassakaan? Toivottavasti ei. Mikäli ei ole provo niin onnittele avopuolisotasi juuri elämänsä lottovoitosta että pääsee sinusta eroon.
Kerrankin olisi avovaimolla edes vähän älykkäämpää seuraa, jos tyttöystäväsi muuttaa asuntoon.
Hänen elämänsä on ollut surkeaa kurjan parisuhteen vuoksi, koska mies on tyhmä ja huono sängyssä. :(
Kerro ap myöhemmin miten kävi! Kolmen kimppa?
Ei sitä avokkia varmaan muu syö mutta kyllähän se nyt pistää vituttamaan jos pitää ite ruveta vuokrasa maksamaan.Voi ap sä olet ollut liian hyvä sille!Pitännyt kun kukkaa kämmenellä..
Hei mä voisin muuttaa sunkans yhessä AP:n luo 21v vaalee :o oon kans 21 ja elätän itteni musiikilla! Ihan vain siks että olis siellä kämpässäki sit joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tämmöistä ihmistä olla olemassakaan? Toivottavasti ei. Mikäli ei ole provo niin onnittele avopuolisotasi juuri elämänsä lottovoitosta että pääsee sinusta eroon.
On niitä. Ainakin yks vanha tuttu oli tollainen. Pisti entisen muijjan pihalle uuden tilalta yms. Petti kaikkia, lapsia oli vähän siellä täällä. Kyllä näitä sankareita löytyy ihan oikeastikin. Jotenkin jännä että nää naisia kohtaan tosi kusipäiset jäbät oli kuitenkin mulle mukavia kavereita, kaippa ne osas olla niille naisillekkin, ainakin siihen asti kunnes se todellinen luonto paljastui.
Ap:n hoidolla on opisekijaKÄNPPÄ:)))))
Vierailija kirjoitti:
siis OPISKELIJAKÄNPPÄ
Longliverocknroll kirjoitti:
Hei mä voisin muuttaa sunkans yhessä AP:n luo 21v vaalee :o oon kans 21 ja elätän itteni musiikilla! Ihan vain siks että olis siellä kämpässäki sit joka lähtöön.
Huolitteko 40v miehen kanssa sinne asumaan? Alkaa pirkkoja olemaan jo niin paljon ettei ap pärjää yksin.
Käyn töissä ja voin maksaa osan vuokraa?
Mitä jos ap antaisi nyksälle joululahjaksi "pientä pintaremonttia"!
Muija jollain verukkeella ystävälleen pariksi yöksi. Ap sanoo laittavansa kämppää uuteen uskoon sillä aikaa, mutta oikeasti muijan kamat lentää ulos ja uuden vosun sisään. Vähän uutta maalia sinne tänne, ja tadaa! pintaremontti on valmis!
Siinäpä vasta ihana joululahja! Ps. Muista huijata siltä avaimet jotenkin samassa rytäkässä.
Sä voit esitellä uuden tyttiksen serkkulikkana, joka muuttaa teille. Sanot vaan, että "mitä serkumpi sitä herkumpi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis OPISKELIJAKÄNPPÄ
Siis mikä ap:n hoidolla on?
Siinä vaiheessa kun uusi kumppani tulee tavaroittensa kanssa. Saat sähköä ja energiaa elämään. Kunnon rähinä pitää tiellä tai maantien ojassa.
6 kuukautta sitten