Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet yhtäkkiä keski-iässä tajunnut?

Vierailija
08.07.2026 |

Huomasin että saatan tarvita säärystimet sisälle talveksi, voiteen levittimen selkään, esineen noukkijan sängyn alle jos jotain tippuu sinne, polvisuojukset ja juoman viilentimen. Eikä siinä vielä kaikki, tarvittaisi muutakin apuvälinettä, patjaa ja voidetta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että elämä on helvetin lyhyt.

Vierailija
2/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen vapaa tekemään aika lailla mitä haluan, toisten mielipiteistä välittämättä. Että jos jotain aikoo tehdä, se kannattaa toteuttaa aika pian, koskaan ei tiedä milloin oma aika on lopussa. Että ei kannata ajatella, mitä muut ajattelevat minusta - kaikki käytännössä ajattelevat vain itseään ja pohtivat, mitä muut heistä ajattelevat. Että elämä on aika kivaa ja olen hyvä juuri tällaisena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yhteenkään mieheen maailmassa ei kannata luottaa. Että miehet ovat todella heikko sukupuoli. 

Vierailija
4/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että incel nainen on säälittävintä mitä maa päällään kantaa.

Vierailija
5/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän kohta kuolee saatana, ja sitä ennen tulee hauras ja turvaton vanhuus. Mitään järkevää saanut edes aikaan.

Vierailija
6/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen itse oman elämäni pomo. 

Vierailija
7/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei osaa rakastaa muutako itseään

Vierailija
8/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on hyvällä tuurilla vain parikymmentä hyväkuntoista vuotta jäljellä ennen kuin rapistuu.

Vierailija
9/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tässä päälle 45veenä ole saavuttanut uraa ja omaisuutta niin eiköhän homma ole aika taputeltu. Nyt kävi näin, ens kerralla paremmin päin.

Vierailija
10/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tästä aikuisemmaksi kasva, paha Peter Pan-syndrooma.

Vierailija
11/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten enää koskaan esimerkiksi juokse tai voi kokea niitä asioita kuin lapsena tai nuorena. 

Että villasukat on maailman paraa keksintö ja särkylääkkeet. 

Vierailija
12/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rumuus vaan lisääntyy.

Vierailija
13/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tässä päälle 45veenä ole saavuttanut uraa ja omaisuutta niin eiköhän homma ole aika taputeltu. Nyt kävi näin, ens kerralla paremmin päin.

Lohduttaako, että moni uraa tehnyt ja omaisuutta kerännyt on kuollut tai sairastunut ennen kuin ehti nauttia rahoistaan?

Vierailija
14/14 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että elämässä tärkeintä on perhe  (lapsi, lapsenlapsi, sisko, siskonlapsi, äiti), ja terveys. 

Mitä väliä jollain uralla. Naurettavaa paskaa.