Uusi tyttöystävä muuttamassa mun kämppään, miten/missä kohtaa kerron avopuolisolle?
Mulla on ollut salasuhde yhden työkaverin kanssa jo puolisen vuotta. Nyt hän on muuttamassa mun luo asumaan kun saa opiskelut suoritettua ja lähtee opiskelijakänppä alta. Ongelma vaan on että nykyinen avopuoliso kenen kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta asuu myös mun luona eikä ole tietoinen mun uudesta suhteesta. Mietin että miten ja missä kohtaa on paras tilaisuus kertoa. Ollaan asuttu siis 2 vuotta jo yhdessä. Lapsia ei ole.
M31
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tajuathan ettet voi odottaa avokkisi lähtevän saman tien tai edes viikon sisällä. Ellet sitten ole hommannut hänelle uutta asuntoa. Voit tietty yrittää suostutella asumaan hotellissa sinun piikkiisi ja vuokraat tavaroille kontin. Ehkä olisi helpompi pitää tyttistä hotellissa odotusaika...
Miksi en saisi jos maksan vuokran yksin?
AP
Koska avokin ei tarvitse kärsiä tilanteesta enempää kuin on pakko. Mitä pahaa avokkisi on tehnyt? Kerro, niin arvioidaan meneekö yksiin sun herrasmieskäytöksen kanssa?
Kerrot vähän ennekuin laukeat, tulee rajumpi kyyti?
Vierailija kirjoitti:
Mistä opinahjosta valmistuu noin fiksu nainen, että on muuttamassa ihan pokalla toisen naisen kotiin? Parturi-kampaaja? Kosmetologi?
Mahtaa olla sihteeriopisto
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut salasuhde yhden työkaverin kanssa jo puolisen vuotta. Nyt hän on muuttamassa mun luo asumaan kun saa opiskelut suoritettua ja lähtee opiskelijakänppä alta. Ongelma vaan on että nykyinen avopuoliso kenen kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta asuu myös mun luona eikä ole tietoinen mun uudesta suhteesta. Mietin että miten ja missä kohtaa on paras tilaisuus kertoa. Ollaan asuttu siis 2 vuotta jo yhdessä. Lapsia ei ole.
M31
Olet kusessa. Koska avokkisi on tuolla pari vuotta asunut et todellakaan saa häntä suorilta ulos ovesta laillisesti ellei itse halua lähteä.
Teet siten kuin miehen kuuluukin tehdä eli ilmoitat avokille, että "sirpa" muuttaa nyt meille ja tästä lähtien me asutaan kolmistaan. Jos avokkisi haluaa ottaa oman poikaystävänsä myös teille asumaan, niin sekin tietenkin sopii. Toki voitte joutua etsimään isomman asunnon, mutta ei se kalliimpi vuokra nelisin asuessa niin pahalta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä opinahjosta valmistuu noin fiksu nainen, että on muuttamassa ihan pokalla toisen naisen kotiin? Parturi-kampaaja? Kosmetologi?
Ööh, kiva halveksua rehellisen työn tekijöitä? Voi taivas mitä ajattelisitkaan minusta, työttömästä... Mene ittees! Sata tykkäystäkin vielä. Tuntuu varmaan hyvältä olla parempi kuin muut.
no eihän tämä tavatonta ole - itsekin kerran kävin kävelyllä ja sillä aikaa silloinen uusi kertoi exälleen että se on ohi nyt - tuskinpa mainitsi että uusi on jo tuossa nurkan takana (kirjaimellisesti)
en ihan heti muuttanut ja nuori olin - ei enää koskaan tuollaista, kertoohan se jotain tyypistä näin jälkein päin ajatellen ettei saanut sanottua asiasta ennenkun silloin
Sanot avovaimolle, että sun serkku muuttaa teille ja on aika epäsosiaalinen, että avovaimon pitäisi muuttaa vähäksi aikaa pois. Tulee pehmeämpi lasku tolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Olet kusessa. Koska avokkisi on tuolla pari vuotta asunut et todellakaan saa häntä suorilta ulos ovesta laillisesti ellei itse halua lähteä.
Jos ei asunto ole avokin nimissä eikä hänellä ole kirjallista vuokrasopimusta asuntoon, niin ei ole mitään laillista estettä poistaa asunnosta.
Tuot tyttöystäväsi sinun ja avokkisi luo kipsuineen kampsuineen avokin ollessa kotona ja hihkaiset: ULLATUS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Jos ei asunto ole avokin nimissä eikä hänellä ole kirjallista vuokrasopimusta asuntoon, niin ei ole mitään laillista estettä poistaa asunnosta.
Jos avokki tosiasiallisesti ASUU asunnossa, niin todellakin on laillinen este.
Mitä helvettiä!? Ajattele sun avopuolisoas siis miten noin voi jollekin tehdä oot kyllä sairas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, kiva halveksua rehellisen työn tekijöitä? Voi taivas mitä ajattelisitkaan minusta, työttömästä... Mene ittees! Sata tykkäystäkin vielä. Tuntuu varmaan hyvältä olla parempi kuin muut.
Sata!? Eikä, jee! Otathan arvon ihminen huomioon sen, että tämä koko ketju on yltä päältä huumoria :D T: Opiskelupaikkaa ihmetellyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tajuathan ettet voi odottaa avokkisi lähtevän saman tien tai edes viikon sisällä. Ellet sitten ole hommannut hänelle uutta asuntoa. Voit tietty yrittää suostutella asumaan hotellissa sinun piikkiisi ja vuokraat tavaroille kontin. Ehkä olisi helpompi pitää tyttistä hotellissa odotusaika...
Miksi en saisi jos maksan vuokran yksin?
AP
Kun tässä jutussa ei ole kyse siitä kuka maksaa asumisen, siksi. Ota lakikirja avuksi, jos et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Valitettavasti on, poliisit ei asunnossa kirjoilla olevaa lähde poistamaan. Päinvastoin, he poistavat ap:n jos tämä alkaa rettelöidä ja yrittää heittää avokkia asunnosta. Ainoa keino poistaa avokki asunnosta on hankkia hänelle käräjäoikeudesta häätö. Vasta sillä virallisella häätöpäätöksella alkaa ulosottomies toimia. Se häädön saaminen taas kestää ja oikeus todennäköisesti antaa avokille aikaa hankkia itselleen asunto. Katsos kun meillä harvemmin ihmisiä heitetään kotoaan hankeen, ei edes sen takia että ap on päättänyt vaihtaa naista lennosta.
Mua kiinnostaa tässä se, että onkohan tuo AP muistanut mainita sille opiskelijatyttöystävälleen, että on avoliitossa yleensä ja että edelleen asuu vaimon kanssa yhdessä?
Luulenpa että ei. Eihän tyttö muuten olisi intopinkeänä muuttamassa sinne!
Mielenkiintoinen tilanne siis syntymässä, koska ap tuskin kertoo vaimolleen saati tyttöystävälleen mitään, ennen kuin nämä kaksi naista kohtaavat ap:n asunnon eteisessä.
Erikoinen tyttöystävä kun tuosta vaan muuttaa asuntoon, jota ei oo ees nähny. Koska kyllähän se muuten tietäisi että siellä asuu joku muukin.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo, koska kaikissa opiskelijakämpissä saa asua vähintään vuoden valmistumisen jälkeen.
Hämeenlinnassa ainakin sai minun aikanani asua max 3 kuukautta valmistumisen jälkeen opiskelijakämpässä (joka oli vieläpä solu).
Asshole, en kyllä tiiä kuka täyspäine nainen haluaisi sun kaa asuu