Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tyttöystävä muuttamassa mun kämppään, miten/missä kohtaa kerron avopuolisolle?

Vierailija
10.12.2015 |

Mulla on ollut salasuhde yhden työkaverin kanssa jo puolisen vuotta. Nyt hän on muuttamassa mun luo asumaan kun saa opiskelut suoritettua ja lähtee opiskelijakänppä alta. Ongelma vaan on että nykyinen avopuoliso kenen kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta asuu myös mun luona eikä ole tietoinen mun uudesta suhteesta. Mietin että miten ja missä kohtaa on paras tilaisuus kertoa. Ollaan asuttu siis 2 vuotta jo yhdessä. Lapsia ei ole.

M31

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut molempien kanssa sängyssä tämän koko "yhteisen aikanne"?

Vierailija
22/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tämä viestisi ja sano että olet pohtinut ihan samaa. Kysy mitä mieltä tyttöystävä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on yliarvostettua, pyydä huoltoyhtiötä vaihtamaan nimi oveen ja tee hauska vedonlyönti kavereidesi kanssa siitä, milloin muutos huomataan.

Vierailija
24/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko jouluaattoaamu hyvä aika kertoa, että uusi tyttöystävä muuttaa iltapäivällä.

Niin! Voit varmistaa yllätyksen uuden tyttöystävän kanssa kun hän menee laatikkoon ja joulupaperit päälle...

SITTEN annat "lahjan" avopuolisolle ja TADAA uusi nainen esiin!

Hyvää Joulua! 

Vierailija
25/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut molempien kanssa sängyssä tämän koko "yhteisen aikanne"?

Tottakai. Molemma on ajettu sisään.

Vierailija
26/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako naapurin tontille rakentaa nimim. Paalutinko turhaan ?

Vierailija
27/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uus tyttis on siitä mieltä että asuu sun avokkis kans samas kämpäs?

Minä maksan siis vuokran ja tarkoituksena on tietysti että nykyinen kumppani muuttaa alta pois.

AP

No tämä selvensi asiaa. Aloituksesta nimittäin saa sen käsityksen, että uusi tyttöystävä vaan muuttaa teille ja sinä mietit, milloin in hyvä hetki kertoa siitä avovaimolle.

Selvensi asiaa?! Mikä tässä on selvää, paitsi se että ap on totaalinen pölvästi, joka ei taida kohta tietää, mikä häneen iski... :D Huh huh, vaarallista peliä, ap... :D :D :D

Vierailija
28/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on vähän kuin varkaissa kävisi.

Vierailija
29/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralaisella on puolen vuoden irtisanomisaika ja kyllä se koskee avopuolisoakin. Jos tänään kerrot niin asutte siinä sitten kolmistaan kesäkuuhun.

Vierailija
30/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralaisella on puolen vuoden irtisanomisaika ja kyllä se koskee avopuolisoakin. Jos tänään kerrot niin asutte siinä sitten kolmistaan kesäkuuhun.

Voi olla aika hyytävä tunnelma aamiaispöydässä. Voin kuvitella kuinka avokki tuijottaa ap:ta tuimasti kulmien alta ja sekoittaa kahviaan hitaasti. Tyttöystävä kiemurtelee tuolilla vaivaantuneesti ja ap yrittää kömpelösti puhua päivän säästä.

Vierailija
31/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kääri uusi tyttis pakettiin ja vie kuusen alle. Annat itsellesi lahjaksi ja toteat avokillesi vaan että "kylläpä olen ollut kilttinä tänä vuonna. Missähän se matkalaukku oli että voit mennä pakkaamaan?"

Vierailija
32/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tajuathan ettet voi odottaa avokkisi lähtevän saman tien tai edes viikon sisällä. Ellet sitten ole hommannut hänelle uutta asuntoa. Voit tietty yrittää suostutella asumaan hotellissa sinun piikkiisi ja vuokraat tavaroille kontin. Ehkä olisi helpompi pitää tyttistä hotellissa odotusaika...

Vierailija
33/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on tänään hyvää heittoa kommenteissa! :) kiitos av-mammat

Vierailija
34/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko minäkin muuttaa luoksesi? Olen kaunis ja vapaa 21-vuotias vaalea opiskelija.

Vierailija
35/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tajuathan ettet voi odottaa avokkisi lähtevän saman tien tai edes viikon sisällä. Ellet sitten ole hommannut hänelle uutta asuntoa. Voit tietty yrittää suostutella asumaan hotellissa sinun piikkiisi ja vuokraat tavaroille kontin. Ehkä olisi helpompi pitää tyttistä hotellissa odotusaika...

Miksi en saisi jos maksan vuokran yksin?

AP

Vierailija
36/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun kääri uusi tyttis pakettiin ja vie kuusen alle. Annat itsellesi lahjaksi ja toteat avokillesi vaan että "kylläpä olen ollut kilttinä tänä vuonna. Missähän se matkalaukku oli että voit mennä pakkaamaan?"

Avokin paketti on tietty uusi matkalaukku...

Vierailija
37/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole mies ja jätä tollanen likanen työ uuden tyttiksen hoidettavaksi.Anna sille avain ja sano että rupeaa raijaamaan kamoja sun luo.Ite voit luimuta sen aikaa vaikka jonkun kaverin sohvalla että tilanne rauhottuu.Se on sitte vähän kun joulukalenteri ylläri kun joku aamu luikit kotiin ja näät kumpi mamma sua siellä odottelee.

Vaikea valita mikä näistä kommenteista oli paras, mutta tämä on ainakin yksi parhaista:D

Vierailija
38/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Koska laki nyt vaan menee niin. Jos avokki on kirjoilla tuossa asunnossa, ei häntä voi siitä häätää lennosta. 

Vierailija
39/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Onko vuokrasopimus teidän molempien nimissä?

Vierailija
40/148 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha pois kun uusi tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi