Uusi tyttöystävä muuttamassa mun kämppään, miten/missä kohtaa kerron avopuolisolle?
Mulla on ollut salasuhde yhden työkaverin kanssa jo puolisen vuotta. Nyt hän on muuttamassa mun luo asumaan kun saa opiskelut suoritettua ja lähtee opiskelijakänppä alta. Ongelma vaan on että nykyinen avopuoliso kenen kanssa ollaan seurusteltu 5 vuotta asuu myös mun luona eikä ole tietoinen mun uudesta suhteesta. Mietin että miten ja missä kohtaa on paras tilaisuus kertoa. Ollaan asuttu siis 2 vuotta jo yhdessä. Lapsia ei ole.
M31
Kommentit (148)
Jos avopuoliso on kirjoilla asunnossa, ei nopea häätäminen onnistua, jos ei vapaaehtoisesti lähde. Ei sillä ole mitään merkitystä, että sinä maksat vuokran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh mitä juttuja taas. Pakko olla provo.
Ei välttämättä.. Itsellä ihan sama tilanne :D ainut vaan, että mies luulee etten tiedä tyttöystävästä. Jopa nuo kaikki vuodet täsmää, joten jos olet minun ukko niin ei muuta kun naikkonen kotiin vaan, johan sitä olen odotellut. Sopu sijaa antaa ja minä lähden aikanaan. Voin siinä samalla jaella vinkkejä tälle uudelle, miten toimia sitten kun sen taas seuraavaan yhtä tyylikkäästi vaihdat. Ilohan se on tuollaista aarretta kierrättää :)
Minä niiiiin toivon, että sinä olet ap:n avopuoliso eikä joku täysin pahaa-aavistamaton nainen. Sinulla on kyllä asenne kohdallaan. Kaikkea hyvää tulevaisuuteesi :)
Ymmärsinkö oikein, että avokilla itsellään ei tällä hetkellä ole mitään suunnitelmia muuttaa pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä uus tyttis on siitä mieltä että asuu sun avokkis kans samas kämpäs?
Minä maksan siis vuokran ja tarkoituksena on tietysti että nykyinen kumppani muuttaa alta pois.
AP
Kannattaa muistaa, että sillä nykyisellä kumppanilla on oikeus ihan rauhassa etsiä uusi asunto ja muuttaa pois. Hänen ei siis tarvi muuttaa parissa päivässä uuden tyttiksen tieltä. Muuttoon voi mennä parikin kuukautta etkä sä voi asialle mitään. Avokillasi on lain tuoma kohtuullinen asumisoikeus. Eikä se riipu edes siitä kuka maksaa vuokran, riittää että hän on virallisesti kirjoilla asunnossa.
Eli sanoisin että kannattaa hoitaa asia mahdollisimman nopeasti. Muutoin voi se uusi tyttis tykätä kyttyrää kun asunnossa elelee se vana avokki :)
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on vähän kuin varkaissa kävisi.
Missä on sanottu, että ap ei ole kertonut rehellisesti seksijutuista, nythän on kysymys asumaan muuttamisesta.
Siis miksi puolisosi ei maksa vuokraa?
Mistä opinahjosta valmistuu noin fiksu nainen, että on muuttamassa ihan pokalla toisen naisen kotiin? Parturi-kampaaja? Kosmetologi?
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on tänään hyvää heittoa kommenteissa! :) kiitos av-mammat
Minäkin olen ihmetellyt, missä kaikki huumorintajuttomat typerykset palloilee, kun ei tähän ketjuun ole yhtään eksynyt. Tai sitten eivät ymmärrä mitä täällä puhutaan, ei olisi kannattanut kertoa että tämä on jotenkin hauskaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä uus tyttis on siitä mieltä että asuu sun avokkis kans samas kämpäs?
Minä maksan siis vuokran ja tarkoituksena on tietysti että nykyinen kumppani muuttaa alta pois.
AP
Kannattaa muistaa, että sillä nykyisellä kumppanilla on oikeus ihan rauhassa etsiä uusi asunto ja muuttaa pois. Hänen ei siis tarvi muuttaa parissa päivässä uuden tyttiksen tieltä. Muuttoon voi mennä parikin kuukautta etkä sä voi asialle mitään. Avokillasi on lain tuoma kohtuullinen asumisoikeus. Eikä se riipu edes siitä kuka maksaa vuokran, riittää että hän on virallisesti kirjoilla asunnossa.
Eli sanoisin että kannattaa hoitaa asia mahdollisimman nopeasti. Muutoin voi se uusi tyttis tykätä kyttyrää kun asunnossa elelee se vana avokki :)
Miten voi olla mahdollista, että kaksi naista ei mahdu samaan asuntoon - en ymmärrä. Kyllä naiset on hankalia.
Huono provo, koska kaikissa opiskelijakämpissä saa asua vähintään vuoden valmistumisen jälkeen.
Tuot vaan uuden heilasi kämppään asumaan selittämättä sen kummempia. Siitä sitten toivomaan, että naiset eivät tule toimeen keskenään ja lyöttäydy sinua vastaan, kun olet käyttäytynyt molempia kohtaan todella törkeästi (etenkin jos "petoskumppanisi" ei tiedä, että sinulla on onnellisessa illuusiossa elävä avokki).
Olisikin aika herkku, jos naiset lyöttäytyisivät yhteen, ja SINÄ saisit etsiä uutta kortteeria. :D
Mitähän se uusi tyttis sinusta miettii kun ensihuuma on ohi, kun asiasi noin hoidat? Ja oletko varma ettei halua sinulta vaan pelkkää asuntoa kun oma menee alta pois? Yksin jäät vielä tavarat muovikassissa sateessa harhailemaan.. Ei pidä aloittaa uutta ennen kuin vanha elämä on taputeltu pois. M
No hei ap älä ny nyksästä luovu. .kehität uskottavan tarinan avokille kaukaisesta sukulaisesta, kun tää uus pynksy muuttaa. .kamoon saat voita leivän kummallekin puolelle. .
Jopa olet asiasi hienosti hoitanut :(
Minä olen luullut, että tällaista taphtuu vain elokuvissa.
Nythän on niin, että lähdette nykyisen kanssa baariin/ laivalle ja hommaat ittes sieltä kotiin/hyttiin ennen 24 ja pyydät jonkun iskemään mimmis pois kuleksimasta niin että hän oikein itse sitä haluaa. Joku jolla on rahaa ja asunto. Ruusuja tulee ja huomiota vielä seuraavalla viikollakin. Vihjailet pettämisestä ja saat itsellesi munat takaisin koska ero olikin hänen "yhdenillan" jutun syy. Pyydät muuttamaan ja sillä sitten sipuli. Nykyinen sai uuden rakkauden ja sinä voit keskittyä uuteen omaan kultaan.=)
Avokit eivät yleensä pysty tajuamaan aikaa kovin hyvin, joten suotta kovin aikaisin kertoo mitään ja turhaan huolestuttaa.
Pari tuntia ennen voi sitten selittää että nyt tehdään näin, ja käydä asia yksityiskohtaisesti läpi että mitä seuraavaksi tapahtuu, mitä pakata matkalaukkuun ja näin.
Näin avokki saa sopivasti aikaa sisäistää asian ja rauhoittua.
Hauskaa avovaimonvaihtopäivää!
Ap, nyt sä mietit asia aihan väärin. Kaikkein parasta on jos hommaat tyttikselle oman kämpän ja asut siellä puolet viikosta. Puolet viikosta voit viettää avokin luona, sanot olevasi vaikka työmatkalla. Älä ota rusinoita pullasta jos voit saada koko pullan.
Tästä ketjusta tuli mieleen, mulla ollut säätöä yhden pirkon kanssa, mitä jos se tuleekin meille ja ilmoittaa avokille että se vois häipyä vi__uun.
Kannattaa tehdä deittiprofiili jo valmiiksi, kohta olet nimittäin sinkkumies.