Mies ja netin naiset
Olen erittäin mustasukkainen miehelleni, koska hän käy säännöllisesti minun poissaollessani katselemassa netissä kauniita naisia. Tunnen itseni riittämättömäksi, loukatuksi enkä tunne itseäni enään seksikkääksi.
Ajattelen, että mieheni haluaa kanssani seksiä vain silloin kun on päässyt muita alastomia naisia katselemaan, minä itse alastomana en siis riitä.
Tiedän, että se on normaalia, että miehet tykkäävät naisten alastomista vartaloista ja eroottisista kuvista, mutta silti se vaan loukkaa, enkä ole vieläkään täysin hyväksynyt asiaa. Olen kaikin tavoin yrittänyt tolkuttaa itselleni, ettei siinä ole mitään väärää, eikä se muuta meidän välistä suhdetta, mutta silti asia vaivaa minua.
Mikä avuksi? Muillakin samanlaisia tunteita ollut? Päässyt asian ylitse? Miten?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä täytyy sanoa että ap:en poika kaveri on tyhmä, jos niitä naisten kuvia pitää katsella niin miksi ei käytä omaa luuria, poista sivuhistorioita ym.
Itsekin katselen pornoa, tissikuvia, vilkuilen vieraita naisia ym. Mutta en mainosta asiaa ja jos kotona saisi seksiä riitävästi ei tarvitsisi netistä tuijotella.
Silloin kannattaisi huolestua ap jos poikakaveri ennemmin katsoo pornoa kuin panee sua, seisooko sillä jos pyörit sen edessä alasti?
Voisit myös laittaa kuvan jakoon miltä näytät.
Huomautuksena nyt että puhun kuvista, en pornosta. Kyllä sillä seisoo sillonkun puuhaillaan ja tulee myös aika nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kuva itsestäsi alasti ja lähetä se miehelle. Ihan varmasti tykkää siitä kuvasta ja varmasti jopa enemmän kuin niistä tuntemattomista netissä.
Mies on paristi ottanut minusta alastonkuvia, mutta vaikea uskoa että niitä ikinä edes katsoo kun netti pullollaan muita naisia
Mitäs jos olettaisit ja valittaisit vähän vähemmän ja vaikka keskustelisit sen puolisosi kanssa vähän enemmän. Kai ymmärrät, että ajattelet miehestäsi tässä ketjussa tosi loukkaavasti. Kyllä mua itkettäisi, jos mun mies luulisi mun kokoajan haaveilevan muista miehistä ja olevan sen kanssa ei siksi, että välitän vaan siksi, että on saatavilla! Ja vielä tuollaiseen sävyyn, että mulla ois suurinpiirtein pornoaddikstio.
Saanko kysyä, kuinka vanha olet? Ymmärrän, että on vaikea ottaa asia puheeksi, varsinkin, jos on jo ihan pohjamudissa ja kenties(?) vähän hiljainen/pidättyvä luontteeltaan. Silti ainut oikea vaihtoehto on ottaa itseään niskasta kiinni. Nämä on lähes kaikille vaikeita asioita ja moni niitä pakeneekin vain törmäräkseen samaan uudessa suhteessa. Loppuviimeksi kuitenkin puolison kanssa on pystyttävä keskustelemaan tai ei sitten ehkä ole kypsä elämään parisuhteessa. Lopetahan nyt turha draamailu, kun mitään kamalaa ei ole todistettavasti edes vielä tapahtunut kuin sun pään sisällä. Nyt asia puheeksi ja sinne pipolääkärille :)Kiitos tästä kommentista, helpottava ajatus että kuvitteee tämän kaiken päänsä sisällä ja kaikki on oikeasti hyvin. Rasittavaa että se pieni ääni päässä väittää jotain muuta. Olen 24 vuotias. Tiedän et mies loukkaantuisi kovasti jos tietäisi ajatukseni, en haluaisi kertoa ja loukata.
Sitä pientä ääntä pään sisällä kutsutaan intuitioksi. On tärkeää kuunnella sitä.
No kattele sinäkin komeita miehiä ja relaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun epävarmuutesi koettelee suhdetta enemmän kuin miehesi kuvien katselu. Keskity ns ongelmaan äläkä sen tuomaan seuraukseen.
Aika narsistista syyllistää nainen tässä tilanteessa jossa mies itse on ainoa syyllinen mihinkään. Käännetään ylösalaisin koko tilanne. Törkeetä.
Narsistikortti vedetty esiliinan taskusta. :D
Takes two to tango. Parisuhde on kahden kauppa, jossa pelkän yhden osa puolen syyttelyn sijaan tulisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa.
Aika törkeetä syyllistää miestä kuvien katselusta. Fantasiat on osa parisuhde seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun epävarmuutesi koettelee suhdetta enemmän kuin miehesi kuvien katselu. Keskity ns ongelmaan äläkä sen tuomaan seuraukseen.
Aika narsistista syyllistää nainen tässä tilanteessa jossa mies itse on ainoa syyllinen mihinkään. Käännetään ylösalaisin koko tilanne. Törkeetä.
Narsistikortti vedetty esiliinan taskusta. :D
Takes two to tango. Parisuhde on kahden kauppa, jossa pelkän yhden osa puolen syyttelyn sijaan tulisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa.
Aika törkeetä syyllistää miestä kuvien katselusta. Fantasiat on osa parisuhde seksiäkin.
Olen samaa mieltä, minun ongelmani ovat paljon isompia kun tämä kuvien katselu josta minun ei edes tulisi tietää. Ap
Ei kenenkään naisen tartte täällä anteeksipyydellä, jos tällainen toiminta mieheltä tuntuu pahalta. Herätkää naiset alistetuista kiltin tytön asemastanne! Juuri tätä miehet haluavat. Että heillä on tekemisillään jatkuvasti oikeus loukata naista, ”Koska ovat miehiä,, niin heitä pitää ymmärtää ja sallia parisuhteessa kaikki paska!” Ei näin. Jatkossa jätä omalle selaimellesi auki kaikki komeimmat miehet mulkut esillä, niin että miestäsi alkaa vituttaa. Myöskään älä harrasta sen kanssa samaan aikaan seksiä viikkokausiin. Tee tämä joka päivä ja kohauta olkapäitäsi että aijaa sori. Ei sen enempää. Muista myös joka kerta katsoa ohi käveleviä komeita ym seksikkäitä miehiä todellllla pitkään. Varsinkin kun olet miehen kanssa liikenteessä. Tämähän ei miesten mielestä oke naiselle sallittua käytöstä. Kumma juttu. Kyllä miehiäkin vituttaa, kun nainen katsoo netistä omaa miestä parempia edim runkkauspätkiä. Kokeilkaa naiset ja olkaa coolisti. Eihän miehillä ole mitenkään eri säännöt enää. Naiset pitäkää puolenne elkääkä pyydelkö anteeksi kun kärsitte miesten paskasta käytöksestä. Kosto on heille sina paras lääke. Kokeiltu on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole kuin kuvia. Oma rakas on ihan eri asia.
No jos ne on vain kuvia, niin sittenhän mies voi helposti jättää niiden toljottamisen.
Aika narsistista syyllistää nainen tässä tilanteessa jossa mies itse on ainoa syyllinen mihinkään. Käännetään ylösalaisin koko tilanne. Törkeetä.