Seronilista raskausoireet? Kokemuksia kellään?

Vierailija

Nyt on ollut sen verran kiireistä, että en ole varma oliko nämä oireet lievempinä jo ennen Seronilin aloitusta, mutta kuukautistenkin alkaminen arviolta vasta viikon päästä.
Olen nyt kahtena päivänä ottanut 10mg Seronilia ja mietin voisinko syyttää oireistani sitä?
Minulla on viisi lasta ja raskausoireet siten harvinaisen tutut. Aamusta saattaa aavistuksen kuvottaa, ennen kun edes otan tuon lääkkeen. Päivällä olo on suht ok, mutta ei silti ihan tavallinen vaan koko ajan sellainen tunne, että "nyt on tärpännyt" ja olisin siitä aivan varma jos en olisi tuota lääkettä aloittanut.
Raskautta en ole odottanut enkä muutenkaan miettinyt sillä minulle on useita vuosia sitten tehty sterilisaatio. En kuitenkaan ole vielä lähellekään 40:ntä vuotta, joten ei ole vaihdevuodetkaan ja kuukautiset ovat olleet hyvin säännölliset.
Jokaisen lapsen kohdalla on minulle tullut raskausoireet melko selkeinä jo ennen kuukautisia, johtuen kaiketi aikaisesta oviksesta (ei mitään itsensä tarkkailusta kumpuavaa pientä ja keksittyä). Lähinnä kiinnittää huomion iltaisin olevaan paleluun/vilunväristyksiin, kuvottavuuteen ym. Palelu ollut sen verran voimakasta, että olen mitannut kuumeen, mutta lämpö on ollut kainalosta 36,9 astetta eli en ole kipeä, tosin ei minulla ole mitään flunssaoireitakaan. Myös ilmavaivat alkoivat kun taivaalta pudoten, kuuluen alkuraskauden oireiluuni aina vakiona. Muuten en vatsaoireista kärsi ikinä.
Aamusta kun pääsee niin iltapäivään asti olo on melko ok, mutta kuten aina alkuraskaudessa niin kun päivä kääntyy paremminkin iltaan niin oireet nousevat pintaan, eilenkin siinä kolmen jälkeen (muistan,mkoska häiritsevää).
Voisiko tämä olla Seronilin tekosia? Muilla kokemuksia aloituspireista? Joskus olen tätä syönyt hetken ja siitä ajasta en ainakaan vastaavaa muista vaan aloitusoireina oli ainoastaan sydämen tykyttely, joka meni alle viikossa ohi.

En nyt muuta keksi kun olla ottamatta tänään tuota lääkettä ja katsoa toistuuko sama. Jos ei toistu ja on lääkkeistä johtuvaa niin katson paremman aloitusajan sillä nyt on huono hetki oireilla noin. Jos taas toistuu niin epäilykseni sterilisaation pettämisestä vahvistuu. Olisi silti todella mielenkiintoista lukea muiden kokemuksista tuon lääkkeen suhteen ja kuinka pian tuollaiset oireet lievittyivät? Nyt siis 2 tablettia takana ja hyvin pienellä annostuksella.

En ole aiemmin edes epäillyt sterin pettämistä, mutta nyt on hämäävän samanlainen tunne kun olis...

Kommentit (4)

Vierailija

Taidat tarvita jotain vahvempaa kuin seronil.
Ei se mulle kyllä ole mitään raskausoireita ikinä tehnyt.
Luulosairauteen tosin ei taida olla lääkettä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat