Vierailija

2 eri kertaa. Kyllä tuntui hyvältä!!!

• ylös 15
  • alas 9

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oli todella... Olin aikan ihmeissäni itsekin mitä tapahtui :D mutta enpä olis uskonut , että näin joskus tapahtuis.

• ylös 16
  • alas 3
Ap.

No eipäs siinä nyt koko sänky kastu, aivan hajutonta ja mautonta nestettä ruiskusi. :D suosittelen!!

• ylös 25
  • alas 8
Vierailija

Ensin rakasteltiin hitaasti, sitten mies nuoli 2 orgasmia mulle ja sen jälkeen sauvalla muutama minuuti niin roiskin :D

• ylös 19
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eipäs siinä nyt koko sänky kastu, aivan hajutonta ja mautonta nestettä ruiskusi. :D suosittelen!!

Mulla meni kolme kpl Ikean isoja kylpypyyhkeitä (siis niitä TOSI isoja) läpimäräksi yhden mimmin kanssa tuossa alkusyksystä. Neitokainen oli tietoinen squirttaustaidoistaan, mutta ei tiennyt, että pystyisi tekemään sen useita kertoja peräkkäin. Ja squirtit tulevat sormettamalla tosi nopeasti ja rajusti. Siis alle 10 sekunnissa. Muutaman kerran tuo on tapahtunut myös ihan nussiessa.

Toinen tapaus oli myös hauska. Siinä nainen ei tiennyt edes kykevänsä ko. juttuun, kunnes meinasin liukastua sohvan eteen valuneeseen lätäkköön. :D Ja tämä tapahtui siis ihan normaalin seksin aikana. Lantio oli nostettu ylös (perse irti sohvasta), jolloin ylöspäin käyrä kullini tökki neitokaista suoraan g-pisteelle. Huikea fiilis oli tuntea ne lämpimät tulvahdukset kullissa!

• ylös 37
  • alas 4
Vierailija

Oioii. Ihan sama mitä sieltä tulee mutta helvetin hyvälle se tuntuu kun koko kroppa laukeaa ja jälkimaingit kestää ja kestää... En suostu häpeämään. Samalla tavalla mieheni laukeaa kasvoilleni ja suuhuni, jos molemmat siitä tykkää niin ei haittaa yhtään. Ap

• ylös 29
  • alas 5
Vierailija

Minä kans aloin raskausaikana squirttailemaan ja nyt sitä tapahtuu aina kun yhdynnässä saan orkun :)

• ylös 22
  • alas 4
Vierailija

Minä aloin 40+, ja kyllä minulla koko sänky välillä kastuu... Se ei kyllä ole hauskaa, mutta kyllä, hyvältä tuntuu.

• ylös 11
  • alas 4
squirt Orgasm

Minä squirttaan lähes joka kerta seksin aikana,  meillä on muovitettua froteeta jota käytämme alla, samaa mitä laitetaan yökastelevalle lapselle sänkyyn. Pysyy sänky kuivana. :) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä aloin 40+, ja kyllä minulla koko sänky välillä kastuu... Se ei kyllä ole hauskaa, mutta kyllä, hyvältä tuntuu.

Ootko nyt ihan varma ettei olisi sitä virtsankarkailua joka alkaa tuossa iässä olla naisilla yleistä?

• ylös 10
  • alas 17
Vierailija

Siis osaksi se on kusta. Kokeileppa mennä kuselle ennen mahdollista squirttaamista, ei neste lennäkkään ja saattaa tulla vain emätinorkku. Jos pissaa on rakossa sen verran ettei kuitenkaan pissata niin kyllä sekin lentää siinä squirt-kaaressa lakanoille. Eli kokonaan ei ole kusta mutta siinä on sitäkin. Että joo.

• ylös 11
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
siis hyi saatana...

No siinä vasta muija mun makuun.. NOT!! Sun laista lahnaa en panis vaikka maksettais. Et taida tajuta hyvän päälle yhtään?

• ylös 15
  • alas 9

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat