Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Squirttasin eilen ekaa kertaa elämässäni

Vierailija
10.12.2015 |

2 eri kertaa. Kyllä tuntui hyvältä!!!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kiva :D

Vierailija
2/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten hämmentävää jos/kun se tapahtuu ensimmäistä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella... Olin aikan ihmeissäni itsekin mitä tapahtui :D mutta enpä olis uskonut , että näin joskus tapahtuis.

Vierailija
4/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä välittäisi siitä että koko sänky kastuisi.

Vierailija
5/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kusit seksihommissa? Hyi hitto!

Vierailija
6/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.

Saitko miehen kanssa vai omin käsin onneen?

Saisipa pillua joskus.

Vierailija
7/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipäs siinä nyt koko sänky kastu, aivan hajutonta ja mautonta nestettä ruiskusi. :D suosittelen!!

Vierailija
8/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin rakasteltiin hitaasti, sitten mies nuoli 2 orgasmia mulle ja sen jälkeen sauvalla muutama minuuti niin roiskin :D

Vierailija
10/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipäs siinä nyt koko sänky kastu, aivan hajutonta ja mautonta nestettä ruiskusi. :D suosittelen!!

Mulla meni kolme kpl Ikean isoja kylpypyyhkeitä (siis niitä TOSI isoja) läpimäräksi yhden mimmin kanssa tuossa alkusyksystä. Neitokainen oli tietoinen squirttaustaidoistaan, mutta ei tiennyt, että pystyisi tekemään sen useita kertoja peräkkäin. Ja squirtit tulevat sormettamalla tosi nopeasti ja rajusti. Siis alle 10 sekunnissa. Muutaman kerran tuo on tapahtunut myös ihan nussiessa.

Toinen tapaus oli myös hauska. Siinä nainen ei tiennyt edes kykevänsä ko. juttuun, kunnes meinasin liukastua sohvan eteen valuneeseen lätäkköön. :D Ja tämä tapahtui siis ihan normaalin seksin aikana. Lantio oli nostettu ylös (perse irti sohvasta), jolloin ylöspäin käyrä kullini tökki neitokaista suoraan g-pisteelle. Huikea fiilis oli tuntea ne lämpimät tulvahdukset kullissa!

Vierailija
11/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oioii. Ihan sama mitä sieltä tulee mutta helvetin hyvälle se tuntuu kun koko kroppa laukeaa ja jälkimaingit kestää ja kestää... En suostu häpeämään. Samalla tavalla mieheni laukeaa kasvoilleni ja suuhuni, jos molemmat siitä tykkää niin ei haittaa yhtään. Ap

Vierailija
12/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans aloin raskausaikana squirttailemaan ja nyt sitä tapahtuu aina kun yhdynnässä saan orkun :)

Vierailija
13/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin 40+, ja kyllä minulla koko sänky välillä kastuu... Se ei kyllä ole hauskaa, mutta kyllä, hyvältä tuntuu.

Vierailija
14/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Vierailija
15/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljät vitut kun kusi lorahtaa punkkaan.

Vierailija
16/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä squirttaan lähes joka kerta seksin aikana,  meillä on muovitettua froteeta jota käytämme alla, samaa mitä laitetaan yökastelevalle lapselle sänkyyn. Pysyy sänky kuivana. :) 

Vierailija
17/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin 40+, ja kyllä minulla koko sänky välillä kastuu... Se ei kyllä ole hauskaa, mutta kyllä, hyvältä tuntuu.

Ootko nyt ihan varma ettei olisi sitä virtsankarkailua joka alkaa tuossa iässä olla naisilla yleistä?

Vierailija
18/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hyi saatana...

Vierailija
19/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis osaksi se on kusta. Kokeileppa mennä kuselle ennen mahdollista squirttaamista, ei neste lennäkkään ja saattaa tulla vain emätinorkku. Jos pissaa on rakossa sen verran ettei kuitenkaan pissata niin kyllä sekin lentää siinä squirt-kaaressa lakanoille. Eli kokonaan ei ole kusta mutta siinä on sitäkin. Että joo.

Vierailija
20/34 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis hyi saatana...

No siinä vasta muija mun makuun.. NOT!! Sun laista lahnaa en panis vaikka maksettais. Et taida tajuta hyvän päälle yhtään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä