Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nettideitti paperilla kiinnostava, mutta

Vierailija

sori vaan kuvan kun näkee, niin meni heti innostus. Mutta miten ihmeessä nyt peruutan tutustumisen, miten mä voin loukkaamatta sanoo, että hei ei mennäkkään deitille? Voi ei mihin mä olen lähtenyt mukaan, antakaa inhimillisiä neuvoja arvon ap-raati.

Kommentit (6)

Vierailija

Lakkaat olemasta noin pinnallinen. Et tuomitse ulkonäön perusteella (josta et välttämättä edes saa realistista käsitystä yhden valokuvan perusteella) vaan menet tapaamaan häntä.
Ps. Mikä ap-raati?

Vierailija

Miten se naama nyt niin pahalta näyttää.. Höpsistä, käy nyt vilkaisemassa ja tutustele vähäsen, tiedä kuinka mukava loppujen lopuksi on. Sen naaman oppii kyllä sietämään, mutta jos muuten on törppö niin sitä ei.

Vierailija

niimpä, mutta entä jos vaan tietää kuvan perusteella, että ei vaan ole yhteistä tulevaisuutta. Harmittaa, että pitkitin näkemistä niin pitkään, niin alkoi jo luoda toisesta mielikuvia itselle, jotka eivät sitten pidäkkään paikkaa.  nyt unohdan koko nettideittailun, se vaan ei sovi minulle.

hyvä heitto 2, tietty kyseessä oli av-raati!!

AP :)

Vierailija

Todellakin kannattaa nähdä. Yllätys saattaa olla positiiviseen suuntaakin. Mistä tuota tiedät etukäteen..?

Vierailija

Anna mahdollisuus. Tuossa oli toinen ketju, missä muutama nainen oli nihkeän alun jälkeen lopulta päätynyt parisuhteeseen asti. Sä ehkä luulet tietäväsi, ettei voi olla tulevaisuutta, mutta... 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat