Mitä syötävää laittaisit yöllä ?
Kun miehesi herättää sinut kello kolmen aikaan yöllä ja sanoo sinulle, että hänellä on nälkä ja käskee sinun tekemään hänelle ruokaa , niin mitä ruokaa laittaisit?
Kommentit (39)
Lämpimät voileivät olisi nopea ja helppo tehdä uunissa , joten varmaankin niitä jos hänelle maistuu.
Tungen HK sinisen sen kurkkuun ja sanon ole hiljaa mä nukun.
Kai se riippuu siitä miten kova nälkä on ja mitä hän haluaa. Ihan omin päin en lähtisi tekemään kysymättä.
En laittaisi. Se laittaa, kenellä on nälkä.
En mitään, meillä ei syödä yöllä. Plus se mies on 200 kilometrin päässä, ni en kyllä lähtis😄
Eipä ole tuollaista passauttamista tapahtunut. Aikuinen tehköön itse yöeväänsä.
Ei kai tämä ole totta? Mun lapsi saattaa tehdä tuommoista, mutta hänellekin sanon, että nyt nukutaan.
Olipa taas paska ja epätodellinen aloitus.
Joku 3-vuotias voi toimia noin. Onko miehesi jäänyt 3-vuotiaan tasolle? Olisi korkea aika lopettaa paapominen.
Hakisin mäkkäristä sille hamppariaterian.
Minä olen paistanut perunoita jos on jäänyt edelliseltä päivältä yli ja pilkkonut sekaan makkaraa,kanaa tai lihaa ja lisukkeeksi kananmunaa ja voileipiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen paistanut perunoita jos on jäänyt edelliseltä päivältä yli ja pilkkonut sekaan makkaraa,kanaa tai lihaa ja lisukkeeksi kananmunaa ja voileipiä.
Aamuyöllä tuommoisen pläjäyksen paistelisit?
Miehelle kannattaa tehdä tuhti iltapala että jaksaa nukkua koko yön niin ei tarvitse yöllä herätä syöttämään. Pitää osata ennakoida niin pääsee vähemmällä.
Tehköön itse voileipiä tai olkoon nälässä.
Mieheni ei ikinä herättäisi minua keskellä yötä kertoakseen että hänellä on nälkä! Ja hän kyllä osaa tehdä itse välipalansa jos sellaisen tarve tulee. Meillä on sopimus, että toisen saa herättää yöllä jos tekee mieli seksiä, mutta se onkin ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas paska ja epätodellinen aloitus.
Uppoaa taas hyvin tyhmiin palstalaisiin.
Tutti takaisin suuhun, kyllä se siitä.
Fiksu pääsee vähemmällä. Kannattaa tehdä illalla jääkaappiin jotain valmiiksi, vaikka voileipiä tai jotain jonka voi tarvittaessa lämmittää mikrossa niin voi nopeasti vain kattaa pöydän ja palata itse takaisin nukkumaan. Sen pöydän ehtii kyllä sittrn aamulla korjaamaan ja pyyhkimään.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu pääsee vähemmällä. Kannattaa tehdä illalla jääkaappiin jotain valmiiksi, vaikka voileipiä tai jotain jonka voi tarvittaessa lämmittää mikrossa niin voi nopeasti vain kattaa pöydän ja palata itse takaisin nukkumaan. Sen pöydän ehtii kyllä sittrn aamulla korjaamaan ja pyyhkimään.
Nämä on kyllä huvittavia, oikein kattaukset ja kaikki, kukkia ja kynttilöitä varmaan kans?
Yöllä nukutaan. Aamulla voin keittää puurot.