Tiedätkö tunteen kun karman laki toteutuu?

Vierailija

Se hyvä fiilis mikä leviää lämpöisenä aaltona sun läpi :).

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Joo, kerran olen kokenut ja kyllä lämmitti! Terkkuja entiselle esimiehelle, joka joutui pitkään muita kiusattuaan ja savustettuaan lähtemään itse häntä koipien välissä ja on nyt pikkukoulun riviope. Tiedoksi vaan, ettei kukaan usko niitä "irtisanouduin henkilökohtaisista syistä" -juttujasi:)

Vierailija

Mut entäs ne Karman lait, jotka kolahtavat itseen. Tässä yksi: teininä ylenkatsoin itseäni parikymmentä vuotta vanhempaa sisartani ja hänen ikuista kamppailu ylipainoa vastaan. Se näytti surkuhupaisalta ja mielestäni sisareni oli vain laiska ja saamaton.

And the Karma is the Bitch: nyt olen itse ylipainoinen, enkä saa kiloja pois vaikka mitä tekisin ja näen ihmisistä, kuinka ne ajattelevat juuri kuten minä nuorempana. ;-)) Siitäs sain!

Vierailija

Toivon että se tapahtuisi mun exän kohdalla ja saisi kärsiä ainakin yhtä paljon kun minä... Kärsin vieläkin sen tekojen jälkeen...

Vierailija

Ei sellaista ole, ei sellainen siis myöskään yleensä toteudu, nimittäin monelle todella kivalle ja kiltille ihmiselle käy aivan liian murheellisia asioita. :( En siis alkuunkaan usko karmaan.

Mutta yhden tyypin kohdalla (todella pahin ihminen jonka tunnen) mulle tuottaa suurta nautintoa tietää hänen suurista menetyksistään ja ongelmistaan kaiken sen jälkeen mitä hän on toisille tehnyt. Niin ilkeä ja paha ihminen, että kerrankin on sattumalta mennyt oikeaan osoitteeseen aivan kaikki mitä hän on saanut. Ja toivottavasti jatkossakin tulee vain dumpatuksi ja menettää, mitään hyvää hän ei nimittäin tekojensa jälkeen ansaitse.

Vierailija

Olen varmasti saanut kärsiä omista pahoista teoistani riittävästi, mutta esimerkkinä tämä:

isäni hylkäsi minut/meidät kun olin pieni. Kieltäytyi ehdottomasti olemasta kanssani yhteydessä.

Hän meni uudella kotipaikkakunnallaan naimisiin, eteni urallaan, sai kaksi tytärtä. Isälleni oli tärkeätä, että hänellä on poika ja sellainen syntyikin iltatähtenä. Poika kuoli teini-ikäisenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Karman laki on huuhaata ja siihen uskovat bimboja.

Oma kokemukseni on, että Karman laki on todellisuutta. Olen kiltti ihminen, ja joskus joku on katsonut asiakseen kohdella mua huonosti. En ole lähtenyt koston linjalle (joskus olisin voinut), sillä ennemmin tai myöhemmin on käynyt niin, että ylimielinen, paska tyyppi on mokannut.

Kysymys ei ole taikauskosta, vaan siitä tosiasiasta, että   v-mäisen tyypin ajattelutapa johtaa ennen pitkää massiiviseen mokaamiseen teoissa ja hän saa rangaistuksensa.

Vierailija

Tiedän, tapahtui itselleni. Tein anteeksiantamattoman teon ammoin, ja "tiesin" jo silloin, että tästä joudun maksamaan. Niinhän siinä kävi, ja pidin sitä ihan oikeutettuna.

Vierailija

Ex-mieheni petti ja jätti minut toisen naisen takia. Eron jälkeen mies sairastui vakavasti ja uusi vaimo on nyt vihanneksen omaishoitaja. Pitipäs sattua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni petti ja jätti minut toisen naisen takia. Eron jälkeen mies sairastui vakavasti ja uusi vaimo on nyt vihanneksen omaishoitaja. Pitipäs sattua.

Ootko Tuire Mikkonen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kannata toivoa pahaa toiselle. Myrkyttää vain oman mielen.

Tämä on totta. En silti ole surullinen, kun minua höykyttäneelle kusipäälle käy kurjasti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat