Tiedätkö tunteen kun karman laki toteutuu?
Se hyvä fiilis mikä leviää lämpöisenä aaltona sun läpi :).
Kommentit (91)
Uskotteko myös uudelleensyntymiseen, sielun vaellukseen, jne. muuhunkin humpuukiin?
Karman lain toteuttajat elävät väärissä maailmankuvissa. Karman laki on karman laki eikä siihen tule sekoittaa huonosta työstä tehtyä valtaa.
En halua että tekisit niin mutta mietippä itse.
Olen nauttinut koko alkuvuoden aivan mielettömästä nousukaudesta! Uskomattomia asioita tapahtuu, olen aloittanut uuden harrastuksen ja ovia avautunut sen kautta upeisiin juttuihin, joihin kaikkia ei edes valita! Sain töitä, tai minut haettiin kotoa töihin paikkaan, jossa voisin kuvitella olevani koko loppuelämäni töissä.
Isäni kuoli viime vuonna enkä muista viime vuodesta oikein mitään. Ajattelin silloin aika synkästi kaikesta enkä olisi uskonut, jos joku olisi kertonut minulle miten mahtava tästä vuodesta tuleekaan!
Olen selvittänyt huonoa karmaani, ööh, sanotaanko 2013-2017 välisen ajan. Väliin mahtunut kaikkea mahdollista, työpaikkakiusaamista, liikaa stressiä, parisuhdekriisi, lapsi valvotti 2 vuotta... ihan ok, juttujakin välissä, mutta koko aikaa on varjostanut stressi ja huoli tulevaisuudesta.
Kuitenkin olen vaikeuksien aikana yrittänyt pysyä positiivisena, mutta vaikeuksien aikana alkaa helposti tavoitella vääriä asioita katkeruuden pyöriessä taustalla..
Koenkin, että sydämeni on puhdistunut sillä tavalla, että sen huomaa muutkin ja pyrin oikeasti tekemään ja ohjautumaan sisältä enkä ulkoapäin. Työpaikkakiusaajat ovat siirretty toisiin yksiköihin muiden toimesta, muutama saanut lähes haasteen.
Pyrin laittamaan hyvän kiertämään, olen välittämättä pahoista ihmisistä, koska he yleensä löytävät edestään sen, mitä ovat muille tehneet.
Elämä on ihanaa ❤️
Ystävä puhui ottavansa mut kummiksi, eipä ottanut.
Se kostettiin siten että ystävästä ei tullut kummia lapselleni.
Tapahtui sellainen tapahtumasarja jonka johdosta näin kävi( aiheutti tapahtumaketjun itse).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karman laki on huuhaata ja siihen uskovat bimboja.
Oma kokemukseni on, että Karman laki on todellisuutta. Olen kiltti ihminen, ja joskus joku on katsonut asiakseen kohdella mua huonosti. En ole lähtenyt koston linjalle (joskus olisin voinut), sillä ennemmin tai myöhemmin on käynyt niin, että ylimielinen, paska tyyppi on mokannut.
Kysymys ei ole taikauskosta, vaan siitä tosiasiasta, että v-mäisen tyypin ajattelutapa johtaa ennen pitkää massiiviseen mokaamiseen teoissa ja hän saa rangaistuksensa.
Eiköhän jokainen ole joskus tehnyt jotain pahaa ja melkein jokainen on myös joskus ollut hyvä. Syyn ja seurauksen selityksen voi kehittää jälkikäteen.
Ei ole mitään karman lakia. Täydet k*päät jatkaa eläen elämäänsä itsekeskeisesti ja muita törkeästi kohdellen ja mitään ei tapahdu.
Mä uskoon karman lakia enemmän ajatukseen siiitä että monestii minkä ajattelee taphtuvaksi tapahtuu. Tyhmyytttä ehkä järjellä se tunnu karmanlaiilta kun ymmärtää mitä tekee pystuy ennustamaan.
Mä oon mieelisairas. Mä en ole osaannut ennustaaa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Paha saa aina palkkansa!
Ei saa. Mun väkivaltainen hullu narsisti isä on hakannut lapsiaan sen 18 vuotta mitä kotona piti asua ja vainoaan (äitiäni) jo yli neljäkymmentä vuotta. On pahoinpidellyt myös sisaruksiaan ja naspureita ja ikinä ei mitään seurausta ole tullut.
Jatkaa riehumista ja väkivaltaa yhä, on nyt 75v. Pääsi kuin koira veräjästä tuhansista pahoinpitelyistä. Maailmassa ei ole mitään oukeudenmukaisuutta!!!
Mä oon taas huomannu, että usein kilteille ja hyville ihmisille tapahtuu ikäviä asioita, kun taas ne kovimmat ja pinnallisemmat taas porskuttaa menestyksestä toiseen. Että en usko karman lakiin, ainakaan niin, että sattuis samassa elämässä tuo syy-seuraus juttu. No, ehkä seuraavassa elämässä sitten...
En ole huomannut paitsi kun Karman laki on kohdistunut minuun. Pahatkin ihmiset voivat menestyä.
En ymmärrä väitettä, miten muka Karman laki kohdistuisi vain heihin. Hehän menestyvät ja porskuttavat hyvin yleensä koko elämänsä. Tiedän enemmän kilttejä ja hyviä ihmisiä joilla on ollut järkyttävä kohtalo ja ovat voineet kuolla ihan kummallisesti jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Karma kierrättää myös hyvät asiat! Itse taannoin heitin kaupungilla käydessäni laukussa pyörineet kolikot romanikerjäläisen kuppiin. Reissun päätteeksi alkoi sataa kaatamalla vettä, joten päätin ajaa bussilla kotiin. Vasta bussiin noustusni muistin, että olin tyhjentänyt koko bussirahasäästön sinne kerjäläisen kippoon - mutta ennenkuin ehdin asiaa edes selittää kuskille, vinkkasi hän minua siirtymään peremmälle bussissa ja maksamaan sitten seuraavalla kerralla. Karma♡
Millaisia kokemuksia teillä on hyvän kiertämisestä? :)
Jaoit sitten rahasi rikollisliigalle. Onko kv rikollisuuden kannattaminen mielestäsi hyväkin teko?
Mitä mä olen tätä elämää vuoskymmenet seurannut, niin kyllähän se karman laki tuntuu menevän just niin päin, että pahantekijät ne sen kuin porskuttaa ja juhlii, kun taas heidän uhrit joutuvat kerta toisensa jälkeen vaikeuksiin. Elämässä tapahtuu ikäviä asioita ihan vain tavan vuoksi. Ei siinä sen kummempaa.
Tosin poikkeuksia mahtuu sekaan (mutta harvemmin). Vuosia sitten sain tietää, että entisen työnantajan poika oli kuollut. Ehkä se oli rangaistus huonoista työoloista ja elämän hankaloittamisesta ym. väärinkäytöksistä. 100-prosenttisen varmaksi en mee sanoo. Pojallahan oli ollut suuria suunnitelmia tulevaisuudesta ja isänsä jalanjäljissä kulkemisesta, mutta sitten tulikin noutaja. Isänsä myi sitten koko elämäntyönsä, ja lafkalla on uusi omistaja. Tämä entinen työnantaja muutti toiselle puolelle maata.
Poikkeuksia mahtuu sekaan ja poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen moisen ihmeen nähnyt, mutta yhtä joka saa ansionsa mukaan kohti löytyy 20 jotka voi perseillä loputtomiin ilman että herra tai neiti karma vaivautuisi puuttumaan asiaan.
Meitä ihmisiä on kahenlaisia: niitä, jotka ovat karman suosiossa ja niitä, jotka eivät ole. Epäsuosiossa olevia karma höykyttää jatkuvasti, kun taas suosikkiensa Hän antaa mellastaa miten huvittaa.
Kaikki eivät joudu teoistaan tilille.
" Se hyvä fiilis mikä leviää lämpöisenä aaltona sun läpi :) "
Kutsutaan myös vahingoniloksi, jota en oikein ymmärrä. Tekee ihmisestä pirullisen. Onko tässä joitain hienoa ja halua?
Itse en juuri vaivaa päätäni, jos joku saa ansionsa mukaan. Korkeintaan hymähdän.
Vierailija kirjoitti:
" Se hyvä fiilis mikä leviää lämpöisenä aaltona sun läpi :) "
Kutsutaan myös vahingoniloksi, jota en oikein ymmärrä. Tekee ihmisestä pirullisen. Onko tässä joitain hienoa ja halua?
Itse en juuri vaivaa päätäni, jos joku saa ansionsa mukaan. Korkeintaan hymähdän.
* halua = jaloa
Vierailija kirjoitti:
Paha saa aina palkkansa!
Eli AP saa myös palkkansa kun nauttii muiden huonosta tilanteesta.
Loputon suo
Tosiasiahan on, että ollaan täällä kaikki oppimassa paremmiksi sieluiksi. Tuo teini-ikäinen oli valinnut syntyä tänne ehkä vain opettamaan "isäänsä", sielut sopivat moisista taivaassa.