Tiedätkö tunteen kun karman laki toteutuu?
Se hyvä fiilis mikä leviää lämpöisenä aaltona sun läpi :).
Kommentit (91)
Näin kun yksi kaahailija motoristi ajoi ulos ja lensi pyörineen ilmassa kuin räsynukke ja jäi likaojaan makaamaan,ei tullut kyllä mitään hyvää oloa vaan järkytys.
Olin jo pitkään seurannut ajoa ja olin melkein varma että joskus jotain tapahtuu sillä nopeudet oli järjettömiä.
Selvis kuin ihmeen kaupalla hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karman laki on huuhaata ja siihen uskovat bimboja.
Oma kokemukseni on, että Karman laki on todellisuutta. Olen kiltti ihminen, ja joskus joku on katsonut asiakseen kohdella mua huonosti. En ole lähtenyt koston linjalle (joskus olisin voinut), sillä ennemmin tai myöhemmin on käynyt niin, että ylimielinen, paska tyyppi on mokannut.
Kysymys ei ole taikauskosta, vaan siitä tosiasiasta, että v-mäisen tyypin ajattelutapa johtaa ennen pitkää massiiviseen mokaamiseen teoissa ja hän saa rangaistuksensa.
Juurikin näin! Kunhan jaksaa odottaa, niin aina tulee se hetki ja nyt se on tullut eräälle :).
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä mua kiusanneille ihmisille on käynyt eikä niin kiinnostakaan. Jos jää miettimään ja hautomaan kostoa, pilaa vaan oman elämänsä.
Karma voi oli totta tai sitten ei.
Entä jos henkilö ei koe tekevänsä mitään väärää? Voiko karma iskeä jos tekoja ei kadu?
Niin, yleensä veemäiset ihmiset ovat tyhmiäkin ja eivät tajua tekojaan, sen takia käyttäytyvätkin paskamaisesti, koska älyllinen kapasiteetti on miinusmerkkinen.
Ajoin omakotialueella 40 rajoituksen mukaan ja takana tuleva auto huohotti puskurissa ja ampaisi ohi risteyksessä ja oikein lensi ilmassa korotettujen suojateiden töyssyjen yli. Mutkan takana oli ylinopeusratsia ja moikkasin iloisesti sitä pysäytettyä äijää ajaessani ohi. Se auto oli siellä parkkiksella monta päivää, kortti varmaan otettiin heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Ajoin omakotialueella 40 rajoituksen mukaan ja takana tuleva auto huohotti puskurissa ja ampaisi ohi risteyksessä ja oikein lensi ilmassa korotettujen suojateiden töyssyjen yli. Mutkan takana oli ylinopeusratsia ja moikkasin iloisesti sitä pysäytettyä äijää ajaessani ohi. Se auto oli siellä parkkiksella monta päivää, kortti varmaan otettiin heti pois.
:D
Jostainhan sanonnat tulevat eli niissää tuppaa oleen perää ja olen kokenut karman lain muutaman kerran toteutuneen ja mukava on ollut katsella kun tilipäivä koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama :-). Ajelin Manskua pitkin ruuhkassa pohjoiseen, kun joku peniksenjatkemersu paineli bussikaistalla kaikkien ohitse - suoraan bussikaistan päässä odottavaan ratsiaan. Hähähä. Kyllä oli iloni aitoa, muuten.
Mulla on kanssa vakaa uskomus että pahoilla teoilla on seurauksensa. Mm. entinen ystäväni käyttäytyi todella tökerösti mua kohtaan ja kas kummaa kun hänelle itselleen alkoi ajan saatossa tapahtua kaikenlaista ikävää. Ja täytyy sanoa että olen nauttinut tilanteesta. Siitäs sai ryökäle.
Öööö... Suomessa ei kyllä uskota mihinkään karmaan.
Ei voi mitään, mutta hykertelen tyytyväisenä, kun kuulen entisen koulukiusaajani vastoinkäymisistä (avioero, työttömyys, yleinen luuserius elämässä).
Karma kierrättää myös hyvät asiat! Itse taannoin heitin kaupungilla käydessäni laukussa pyörineet kolikot romanikerjäläisen kuppiin. Reissun päätteeksi alkoi sataa kaatamalla vettä, joten päätin ajaa bussilla kotiin. Vasta bussiin noustusni muistin, että olin tyhjentänyt koko bussirahasäästön sinne kerjäläisen kippoon - mutta ennenkuin ehdin asiaa edes selittää kuskille, vinkkasi hän minua siirtymään peremmälle bussissa ja maksamaan sitten seuraavalla kerralla. Karma♡
Millaisia kokemuksia teillä on hyvän kiertämisestä? :)
Kerran olen moisen ihmeen nähnyt, mutta yhtä joka saa ansionsa mukaan kohti löytyy 20 jotka voi perseillä loputtomiin ilman että herra tai neiti karma vaivautuisi puuttumaan asiaan.
Omalla kohdallani aina karma toteutuu. Välistä tuntuu, että muut saa perseillä vaikka kuinka ja sitten, kun itse tekee jonkun mokan, niin karma iskee. Minun kohdalla yleensä oikeat pikakarmaa, ettei tarvitse kauaa odotella. Esimerkki: runnon tahtoni läpi kaverin kanssa, että mennään johonkin tiettyyn ravintolaan, vaikka kaveri ei niin haluaisi kyseiseen paikkaan. Taatusti ruoka on poikkeuksellisesti huonoa, lempiannokseni loppu tai jotain muuta. Näen kyllä heti seuraukset siitä, että en suostunut kompromissiin.
Tässä ehkä kaikkien aikojen paras esimerkki
Nyt olen sitä mieltä kyllä että eiköhän se ala olla jo lusittu, toivoisin valoa tämänkin perheen elämään.
Mieheni ex-vaimo on todella hankala ihminen. Pari vuotta haastoi riitaa oikein toden teolla, halusi omia heidän yhteisen tyttärensä, vaikka lapsi halusi olla meillä enemmän. Muutti sitten lapsen kanssa kauas, teki aiheettomia lasuja, riiteli kaikesta mahdollisesta, puhui lapselle pahaa ja sotki lapsen muutenkin aikuisten riitoihin, käytti viestintuojana ja vakoiluvälineenä ym kaikkea kamalaa. Pari kertaa haastoi miehen oikeuteenkin, turhista jutuista, tai siis sellaisista jotka olisi voinut ihan sopiakin.
Kyllä teki gutaa kun molemmilla oikeuskerroilla päätös tuli käytännössä täysin sen mukaan mitä me oltiin ehdotettukin. Äidille tuli jopa vähän noottia siitä, ettei ollut suostunut sopimaan vaan vei asian turhaan käräjille. Paras karma tässä oli se, että meille oikeudenkäynnit eivät maksaneet mitään, mutta hän tajusi toisella kerralla joutuvansa maksumieheksi itse, koska vakuutus ei korvannutkaan toista kolmen vuoden sisään nostettua oikeusjuttua. Sai sitten maksella monen tonnin oppirahat turhasta riitelystä, ja kaiken lisäksi "hävisi" kohtuuttomine vaatimuksineen oikeusjutunkin.
Tuli kieltämättä sellainen olo, että paha sai palkkansa. Ja on muuten sen jälkeen käyttäytynyt vähän paremmin muutenkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata toivoa pahaa toiselle. Myrkyttää vain oman mielen.
Ei me veljen kanssa toivottukaan, mutta kun niin kävi, niin ei voi olla hykertelemättä. t: olinko 2. tai 3. vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti saanut kärsiä omista pahoista teoistani riittävästi, mutta esimerkkinä tämä:
isäni hylkäsi minut/meidät kun olin pieni. Kieltäytyi ehdottomasti olemasta kanssani yhteydessä.
Hän meni uudella kotipaikkakunnallaan naimisiin, eteni urallaan, sai kaksi tytärtä. Isälleni oli tärkeätä, että hänellä on poika ja sellainen syntyikin iltatähtenä. Poika kuoli teini-ikäisenä.
Jos kyseessä karman laki, niin mitä pahaa se teini-ikäinen poika oli tehnyt kun piti kuolla?
Joku voisi kääntäen sanoa että ehkä sinä sait pojan kuolemaan pahoilla ajatuksillasi?
Joku uskoo voodoohon joku karmaan.
Vierailija kirjoitti:
Paha saa aina palkkansa!
Ja ison talon edut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti saanut kärsiä omista pahoista teoistani riittävästi, mutta esimerkkinä tämä:
isäni hylkäsi minut/meidät kun olin pieni. Kieltäytyi ehdottomasti olemasta kanssani yhteydessä.
Hän meni uudella kotipaikkakunnallaan naimisiin, eteni urallaan, sai kaksi tytärtä. Isälleni oli tärkeätä, että hänellä on poika ja sellainen syntyikin iltatähtenä. Poika kuoli teini-ikäisenä.
Jos kyseessä karman laki, niin mitä pahaa se teini-ikäinen poika oli tehnyt kun piti kuolla?
Joku voisi kääntäen sanoa että ehkä sinä sait pojan kuolemaan pahoilla ajatuksillasi?
Joku uskoo voodoohon joku karmaan.
Mahdatpas sinä olla hieno ihminen, kun syyllistät täysin viatonta ihmistä toisen kuolemasta.
Minua ainakin helpottaa kun annan itselleni luvan ajatella toisesta pahaa ja vihata.
Olen aiemmin käyttänyt sitä metodia, jossa kiellän itseltäni pahat ajatukset, mutta olen huomannut että se vasta katkeroittaa ja sairastuttaa. Loukkaukset ja pettymykset eivät saisi jäädä muhimaan, pinnan alle, kun ne hurskaasti ja naiivisti denialisoidaan.
Voi jos olisin jo nuorempana tajunnut että viha on ihan oikeutettu ja terve tunne, ja että on suorastaan väärin ja sairasta jos ihmiseltä kielletään se.