Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö tunteen kun karman laki toteutuu?

Vierailija
09.12.2015 |

Se hyvä fiilis mikä leviää lämpöisenä aaltona sun läpi :).

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman laki on valitettavasti vain toive. Yleensä kuspäisimmät ihmiset vaan porskuttaa eteenpäin ja jättävät jälkeensä tuhoa.

Vierailija
62/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin tousille ilkkuminen ja päin naamaa nauraminen on jotain sellaista etten ymmärrä.

Käytöstavat ovat jollain liskon tai alkukantaisen luolaihmisen tasolla.

Vai onko kyse epävarmasta narsistista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole, ei sellainen siis myöskään yleensä toteudu, nimittäin monelle todella kivalle ja kiltille ihmiselle käy aivan liian murheellisia asioita. :( En siis alkuunkaan usko karmaan.

Mutta yhden tyypin kohdalla (todella pahin ihminen jonka tunnen) mulle tuottaa suurta nautintoa tietää hänen suurista menetyksistään ja ongelmistaan kaiken sen jälkeen mitä hän on toisille tehnyt. Niin ilkeä ja paha ihminen, että kerrankin on sattumalta mennyt oikeaan osoitteeseen aivan kaikki mitä hän on saanut. Ja toivottavasti jatkossakin tulee vain dumpatuksi ja menettää, mitään hyvää hän ei nimittäin tekojensa jälkeen ansaitse.

Sillä ilkeällä on ollut niitä vaikeuksia ja siksi ollut ilkeä. Nyt vaikeuksia tulee lisää niin ilkeys vain jatkuu.

Oravanpyörä.

Tämä ei auta niitä tukevia uhreja.

Jos joku kihtelusi hyvin, olisi mahdollista saada kierre poikki.

Mutta ei, ihmiset ovat vahingoniloisia ja nauttivat tämän kärsimyksestä ja näyttävät vielä tämän, tajuamatta kusevat omille tai muiden kintuille.

Järki on missä?

Vierailija
64/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan milloinkohan tämäkin koetaan kulttuurisena omimisena?

Vierailija
65/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin eräs narsisti joka sai potkut työpaikalta. Ennen oli minua kiusannut ja pitänyt pelkkänä p*skaläjänä. Hyvää loppuelämää sinulle *******

Vierailija
66/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin eräs narsisti joka sai potkut työpaikalta. Ennen oli minua kiusannut ja pitänyt pelkkänä p*skaläjänä. Hyvää loppuelämää sinulle *******

Mistä tiedät, että olisi a) narsisti ja b) olisi saanut potkut ja c) pitänyt tuollaisena, mitä mainitsit? Entäpä, jos oletkin väärässä? Mutta hyvä toki, jos saat mielihyvää tuollaisesta ajatuksesta, vaikkei se totta olisikaan.

Vierailija
67/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtapelit, nuo kultaisen nesteen täyttämien egojen itsesaastutusleikit...

Vierailija
68/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruutta ja kaunaa täynnä oleva ketju. Kertokaa mieltänne painavat asiat suoraan sille asianomaiselle henkilölle. Voi olla mahdollista, että olette käsittäneet väärin. Viha rasittaa yleensä eniten sitä vihaajaa itseään. Siksi karma toimii ainakin siltä osin.

Jos vihaat jotain, toivot jollekin pahaa ja sinulla itselläsi on paha olla, voi ollakin niin että olet ensinnäkin käsittänyt väärin ja se henkilö ei edes ole tarkoittanut mitään pahaa. Toisaalta voi olla, että se ei se epäilemäsi karman kosto ole edes tapahtunut.

Tuo yksi esimerkki sai ajattelemaan omakohtaista tilannettani, jossa henkilö vihaa minua ja ehkä olisi saattanut tulkita minua täysin väärin ja tulkitsisi vielä elämäänikin väärin. Eli jokainen kohta olisikin väärin ja epätotta. Siksi kannattaa kysyä suoraan ja selvittää. Siten asiat korjaantuvat oikeasti ja reilusti.

Vierailija
69/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennnaisinta on tietäää se mitä ei tiedä, on huluuttta olla tietämättä. Pelko ja jännitys kasvaa ihmisessä ja väkevöityyy enne totuuden hetkeä jos pelkoja ei olla osattu käsitelllä ja itse h hetkessä ilmeneee mitä ihmeellisinä reaktioina.

Vierailija
70/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha saa aina palkkansa!

Eikä saa. Julma lapsenhakkaaja narsisti isäni pn terrorisoinut, vainonnut ja pahoipidellyt lukuisia ihmisiä ja yhä vaan jatkaa. Mikään karma ei ole antanut hänelle mitään ”palkinnoksi” perseilystä. On tuhonnut monen elämän ja yhä jatkaa vaan.

Vierailija
71/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ainakaan kiusannut ketään, en ole ihan oikeasti lainkaan narsisti ja oon ollut vain koronakaranteenissa (en ole itse sairastunut, vaan varmuuden vuoksi karanteenissa). Joku minua tuntematon voisi luulla, että olen saanut potkut, kun on ihan pakko olla etänä, halusin tai en. Olin tosin aiemminkin etänä pitkään yhdessä vaiheessa.

T. Saman verran kirjaimia nimessä

Vierailija
72/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä paha ei useinkaan saa palkkaansa. Pahantekijät porskuttavat ja jatkavat pahuuttaan.

Vierailija
73/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ainakaan kiusannut ketään, en ole ihan oikeasti lainkaan narsisti ja oon ollut vain koronakaranteenissa (en ole itse sairastunut, vaan varmuuden vuoksi karanteenissa). Joku minua tuntematon voisi luulla, että olen saanut potkut, kun on ihan pakko olla etänä, halusin tai en. Olin tosin aiemminkin etänä pitkään yhdessä vaiheessa.

T. Saman verran kirjaimia nimessä

No kyllähän minä tämän tiedän, eikä kyse ole sinusta. Miksi väittäisin jotain tällaista jos se ei olisi totta? Koin niin paljon pahaa tämän henkilön toimesta ettei kukaan edes tiedä. Onneksi on nyt takanapäin. 

Vierailija
74/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö puhui aina, kuinka se on vaimon syy, jos mies sairastuu eturauhassyöpään. Sitten hänen oma miehensä sairastui eturauhassyöpään.

Sama ihminen puhui, kuinka dementia johtuu epäterveellisestä ruokavaliosta. Itse hän pyrki syömään erityisen terveellisesti. Nyt hänellä itsellään on dementia.

Vierailija
75/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on käynyt autoillessa noin, että perässä roikkunut keltaisella viivalla ohittanut, tuhatta ja sataa ajava oli 10 min päästä tien laidassa bussipysäkillä. Siviilipoliisiautossa vilkkui pysäytysvalo. En sentään moikannut.

Joskus karma toimii hitaammin. Minua pahasti kiusannut anoppi alkaa nyt itse tarvita apua ja kuuntelijaa. Kaikkea sitä, mistä minua ivasi kun olisin pienten lasten kanssa tarvinnut edes kannustavan sanan. Näyttää olevan yksinäistä, karma jäytää hitaasti ja kivualiaasti.

Vierailija
76/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karman laki on kyllä sellainen uskomus että saisi jäädä leviämättä. Joo, onhan se kiva ajatella, että niille ihmisille, jotka ovat tehneet pahaa saavat palkkansa, mutta sitä Karman lain toista puolta harvemmin ajatellaan. Intian räikeä epätasa-arvoisuus johtuu osittain myös uskomuksesta, että ihmiset ovat ansainneet köyhyyden ja kurjan kohtalonsa, karman laki vain kostaa heille edellisen elämän pahat teot. Tämä johtaa helposti todella empatiakyvyttömään yhteiskuntaan, kun ketään ei kannata tai tarvitse auttaa, kaikkihan on ihan itse ansainnut sen kohtalonsa.

Vierailija
77/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin halunnut aikoinaan selvittää pari asiaa joittenkin kanssa mutta eipä tullut vastakaikua.

Olenkin todennut että parasta vain kun pysyy poissa, puolin ja toisin.

Kiusallista kun juostaan pakoon mutta toisten kautta annetaan ymmärtää tiesmitä.

En tiedä karmasta, mutta vihaan laumasieluja ja uhmaikäisiä. Tai no, ymmärtämättömiähän ne. Ja ei, en vihaa, mutta vihastun.

Niitten kanssa nyt vaan ei voi syntyä mitään fiksua keskustelua.

Valitan.

Elämä jatkukoon!!!

🌷

Vierailija
78/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karman laki on kyllä sellainen uskomus että saisi jäädä leviämättä. Joo, onhan se kiva ajatella, että niille ihmisille, jotka ovat tehneet pahaa saavat palkkansa, mutta sitä Karman lain toista puolta harvemmin ajatellaan. Intian räikeä epätasa-arvoisuus johtuu osittain myös uskomuksesta, että ihmiset ovat ansainneet köyhyyden ja kurjan kohtalonsa, karman laki vain kostaa heille edellisen elämän pahat teot. Tämä johtaa helposti todella empatiakyvyttömään yhteiskuntaan, kun ketään ei kannata tai tarvitse auttaa, kaikkihan on ihan itse ansainnut sen kohtalonsa.

Tämä on aivan totta. Intialainen kulttuuri on hieno ja kiehtova parhaimmillaan, mutta se köyhyys ja kurjuus on jotain aivan järkyttävää katseltavaa. Kristittyihin arvoihin perustuvissa yhteiskunnissa on eniten tasa-arvoa ja inhimillisyyttä ja niiden myötä myös elintasoa ja kehitystä.

Vierailija
79/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka paasaatte Karman laista tai Karman kostosta, ette edes tiedä, mitä se tarkoittaa. Kyse on jälleensyntymästä: tämän elämän hyvät teot palkitaan ja pahat teot kostetaan SEURAAVASSA elämässäsi, ei nykyisessä. Väitättekö muka tosissanne, että esim Atso tai Vilja Erika olivat edellisessä elämässään esim. Hitler ja Stalin, jotka tulivat tähän elämään kärsimään edellisen elämänsä pahoja tekoja Karman lain mukaisesti??? En usko karmaan ja on törkeää ajatella noin.

Vierailija
80/91 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman lakiin kuuluu myös se puoli, että hyvää tehneet saavat hyvää takaisin. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi