Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo aloittanut jouluprovovalmistelut?

Vierailija
09.12.2015 |

Luotatko tänä vuonna perinteiseen, vai keksitkö jotain uutta?

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu pilalla... mies ilmoitti jouluaattoaamuna, että tahtoo eron. 

Ehkä vähän laimea? :(

Kaverini mies ilmoitti pitkän avioliiton ja neljän lapsen jälkeen ÄITIENPÄIVÄNÄ, että hänellä on ollut salasuhde monta vuotta ja haluaa nyt eron. Olisiko sitä voinut valita jonkun toisen päivän, kun ei ihan akuutista asiasta kuitenkaan ollut kyse.

Vierailija
82/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi antoi lahjaksi [kirjoita teksti tähän] = takuuvarma jouluprovo.[/quote

Anoppi antoi lahjaksi Lettikirjan. Tiedätte ton, jossa isä tekee lapsilleen taidokkaita lettejä.

Anoppi tietää 100 varmasti, että tuo sohvalla maksava vätys (hänen poikansa) ei osallistu lasten hoitamiseen, eikä todellakaan väkerrä mitään lettejä. Kampaisi edes joskus lastensa tukat.

Toiseksi muksut ovat perineet anopin harvat haivenet, joten eihän noille mitään lettejä edes saa.

Olisi voinut anoppi vähän miettiä. Nyt pahoitti mielensä koko perhe.

Paitsi tietysti mies, joka aina puolustaa äitiään. Olisi nyt kerrankin uskaltanut sanoa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tässä olen miettinyt provoa::"apua, anoppi haluaa kinkun joulupöytään, itse olen vegaani."

Närkästyi, kun ehdotin, että teemme kinkun siitä....ööö... sitten en muistanutkaan sen materiaalin nimeä, joista vegaanit muotoilevat kinkun. Ja provo meni pieleen.

Nyt valmistelen tätä: "VOK: ilmoitti jouluapua ryhmässä tarvitsevansa 28 PS4:sta," koska partalapsilla on tylsää. Ehkäpä tämä otta tulta allensa?

Vierailija
84/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin Isisille joulukortteja, joissa hauskat joulupossun kuvat. Käännytän heitä kristityiksi. 

Vierailija
85/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just tässä olen miettinyt provoa::"apua, anoppi haluaa kinkun joulupöytään, itse olen vegaani."

Närkästyi, kun ehdotin, että teemme kinkun siitä....ööö... sitten en muistanutkaan sen materiaalin nimeä, joista vegaanit muotoilevat kinkun. Ja provo meni pieleen.

Nyt valmistelen tätä: "VOK: ilmoitti jouluapua ryhmässä tarvitsevansa 28 PS4:sta," koska partalapsilla on tylsää. Ehkäpä tämä otta tulta allensa?

Anoppi kertoi että hänellä on satan-kinkku, en tiennyt että on saatananpalvoja, ovatko kasvissyöjät useinkin? Menisittekö saatananpalvojan joulupöytään? 

Vierailija
86/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen opettajan työparina - miksen minä saanut viinipulloa?! Kyllä sen kelpaa isolla palkalla saada lahjoja oppilailta, kun minä pienestä palkastani saan ostaa joulujuomat ihan itse. Ja teen sen raskaimman työn haastaviempien oppilaiden kanssa!!

Ajoin 400km lumipyryssä ja tässä kiitos - vahdin lapsia ja teen ruokaa kun muut saunoo ja juhlii. Ja arvatkaa kuka hankki 90% lahjoista?

Joulu piloilla - Sossu sit tuli kylään jouluaattona kytät kannoillaan..

Vierailija
87/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävässä "heippa-lappu": Joulupukit saa liikkua rapussa vasta klo 19 jälkeen???!! Naapuri pelkää lastensa (1v.4v.6v.) Joulupukki - illuusion murenevan, jos sattuvat näkemään pukin ennen kuin se on vieraillut heillä! Huh huh...

Vierailija
88/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teurastamassa ja paistoin tänä vuonna joulukinkun itse kasvatetusta luomupossusta. Rosollivermeet suolakurkkuja myöten ovat oman maan antimia. Imellettyyn perunalaatikon käytän luollollisesti Lapin puikulaa, omasta maasta sekin. Luumut jouduin ostamaan kaupasta, kun puu ei tuottanut hedelmää tänä vuonna. Onneksi rypäleköynnös tuotti sen verran, että saadaan oman maan rusinasoppaa. Miten jotkut ostavat jouluruoat valmiina kaupasta?

Tähän pitää vielä lisätä se, että ihmettelee siksi joidenkin halua ostaa valmista, kun se on niiiiin kätevää ja helppoa laittaa kaikki itse. Ovatko vain laiskoja?

Vierailija
89/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattoillan provo: Huomasin ennen aattoa, että mies oli ostanut koruliikkeestä kalliin korun. En kuitenkaan saanut sitä nyt itse! Kenelle mies on sen ostanut, ja miten otan asian esiin?

Perinteinen, varmasti ottaa tulta alleen.

Vierailija
90/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu pilalla - mies ilmoitti rakastuneensa naapurin yh:n kanssa ja viettää joulun siellä, ja lapset halusivat mennä mukaan! Pukeuduin joulupukiksi ja vakoilin heitä ikkunoista, soittivat poliisin. Että terveisiä putkasta saatana.

Vierailija
91/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitteko lahjaksi millaisia tamponikoruja? Mä sain mieheltä lahjakortin timanttiset-liikkeeseen. Saan valita ihan itse.

Vierailija
92/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin joululahjaksi tarjota pilluani yhdelle palstalassukoista, jotka eivät muuten saa naista. 

Vierailija
93/147 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin rämemajavaa joulusaunaa varten lokakuusta asti, anoppi olikin saunassa posliinina!

Vierailija
94/147 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tarve anopin ja miehen siskon erikoisruokavalioille on todellinen, kunhan haluavat hienostella ja nostaa itsensä tärkeäksi! Käytin kaikissa tarjoiluissa ehtaa voita ja kermaa. Laatikot kuorrutin korppujauhoilla. Älytöntä vaatia kalliita laktoosittomia ja glutenittomia aineksia, kun tavallisilla tulee jopa paremman makuista! Sitäpaitsi söivät hyvällä ruokahalulla.

Vierailija
95/147 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi käyttäytyi uskomattoman tökerösti aattoiltana. Katsoi antamaani lahjaa kuin halpaa makkaraa eikä edes kiittänyt! Olin ostanut hänelle laatukirjailijan kalliin kirjan (Virtsankarkailu, Vaihdevuodet & Muita Kiusallisia Vanhenemisen Vaivoja). Heti kun näin kirjan kaupassa, ajattelin anoppiani. Kirja sopi hänelle kuin nenä päähän, silti ei arvostanut lahjaani yhtään... Ensi vuonna en kyllä kutsu anoppia meille jouluksi, kun ei kerta osaa käyttäytyä.

Vierailija
96/147 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kateissa monta tuntia. Lähti pari tuntia sitten ulos tullakseen joulupukkina takaisin, mutta ei vain näy. Mitä teen? Lapset jo levottomina itkeskelee miksi pukki ei tule.

Vierailija
97/147 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä puoli tuntia tehokasta keksimisaikaa tänä iltana naiset!

Vierailija
98/147 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin mieheltä suihin heti aamulla ja ilmoitin että se on sitten joululahja. Nyt mies pitää mykkäkoulua, koska odotti saavansa muutakin ja lahjat annetaan vasta illalla.. Kuka täällä on lapsellinen? 

Vierailija
99/147 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko antoi  salaa kahden kesken minulle paketin ja iski silmää... mitähän siellä on?

Vierailija
100/147 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on tulossa pari perinteistä provoa ja yks ihan uusi.