Oletko jo aloittanut jouluprovovalmistelut?
Luotatko tänä vuonna perinteiseen, vai keksitkö jotain uutta?
Kommentit (147)
LV:n vai Burberryn laukku mukaan tuetulle joululomalle?
Annatko lapsille raittiin joulun? Miksi ateisti viettää joulua?
Perinteisillä mennään.
-Siis kuka ei tee joululaatikoita itse!
-Käyn Tallinnasta pakulla hakemassa meidän perheelle viinat, pitäs kerrankin olla tarpeeksi.
Pussin pohjalta löytyy jo joitakin maistuvia provoja menneiltä vuosilta, mutta uusiakin olen suunnitellut. Jätetään nyt kuitenkin vielä sisältö yllätykseksi ;)
En oo miettinyt vielä yhtään. Kunhan aattona olen paistanut kinkun ja laatikot, pilkkonut ja laittanut sapuskat perheen lautasille, hotkaissut omani, korjannut loput pois jne, niin mulla on aikaa ihan riittävästi. Kun muut avaavat lahjasäkkejään niin liukenen aina tänne viettämään iltaani.
En jaksa vieressäkään ihmetellä. Tai no voi olla että jotain asennushommia tabletit ja puhelimet vaativat.
Tykkään kyllä perinteisistä jouluprovoista! Mutta yritän joka vuosi keksiä myös yhden ihan uuden :)
Lapsen joulu pilalla: lahjakeräyksestä käytetty iPhone. Eikö köyhällä ole ihmisarvoa?
Lapseni luokalla joku kehui saaneensa Jouluapu-paketista Pleikka nelosen. Eikö köyhät ymmärrä nykyään enää opettaa häpeämään köyhyyttä?
Mies söi lapsen piparkakut, mies söi lapsen lahjat, mies söi lapsen riisipuuron ja mantelit kaikki. Jotain tämän tyylistä ajattelin kehitellä. Katsotaan lähempänä aattoa.
Anoppi antoi lahjaksi [kirjoita teksti tähän] = takuuvarma jouluprovo.
Minä olen se ilonpilaaja, joka tulee teidän ketjuihin huutamaan provoa jo ensimmäisellä sivulla.
Naapurissa pukki meni taloon jo 17.00!! En voi hyväksyä!! Pukki saa tulla aikaisintaan 19.00!! Miksi juntit ei voi ymmärtää tätä?????
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se ilonpilaaja, joka tulee teidän ketjuihin huutamaan provoa jo ensimmäisellä sivulla.
Voi kun tämä olisikin provo :( - ap
Poikani on joulupukin suuri fani. Siksi tänä vuonna lahjat jakaa perhetuttuni, laiha ja pitkä mies ilman pukinasuabja vedän pitkän saarnan siitä, ettei pukkia ole olemassa. Kysyttävää?
Perheen raaputusarvasta tuli 1000e voitto – riita kuka saa rahat
Onko lahjapaperissa Bisfenoli-A:ta?
Anoppilassa oli sitten tarjolla vegaanikinkkua
Onko Hyvinkään Prisma auki huomenna???
Apua! Erehdyin paneskelemaan joulupukin kanssa. Mitä kerron miehelleni?
Vierailija kirjoitti:
Apua! Erehdyin paneskelemaan joulupukin kanssa. Mitä kerron miehelleni?
Luulit että se oli miehesi jonka piti olla pukkina, mutta tämä olikin värvännyt kaverinsa, ja miehesi oli joutunut lähtemään käymään työpaikalla/auto hajosi matkalla ja tietysti kännykästä virta loppu?
Vierailija kirjoitti:
Anoppi antoi lahjaksi [kirjoita teksti tähän] = takuuvarma jouluprovo.
Minäkin suunnittelen anoppi- pohjaisia provoja. On pohjaton kaivo. :-)
Kieltäydyin seksistä - löysin mieheni panemasta porkkanalaatikkoa
Anoppi antoi lapsille vain PS nelosen eikä mitään muuta, vaikka jokainen (3 kpl) oli laittanut oman pelitoiveen listaan :(
Miksi paistatte kinkun ylikypsäksi? Meillä jätetään kinkku aina vähän veriseksi keskeltä, on niiin paljon mehevämpää! Suomalaiset on juntteja kun paistaa liikaa.
Auttakaa, tilillä on 5 euroa ja huomenna aatto! Mistä vois vielä saada niitä jouluapukortteja?
Kunhan lämmittelen!