Oletko jo aloittanut jouluprovovalmistelut?
Luotatko tänä vuonna perinteiseen, vai keksitkö jotain uutta?
Kommentit (147)
En kerro jouluprovojani koskaan etukäteen, se toisi huonoa onnea!
Mutta joulunaika on niin kiireinen, että provot pitää valmistaa hyvissä ajoin etukäteen ja tallentaa konelle, josta ne voi sitten aattoiltana kätevästi kopipastettaa palstalle.
Jouluprovot on mun joululahjoja palstalaisille <3
Minulla jäi tänä vuonna pikkujouluprovotkin tekemättä, kun oli niin kiire paneskella varatun perheenisän kanssa juhlien jatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkosuomalaisena voisin varmaan jotain kehitella... Hmm... Pitaa miettia...
Joku "ulkosuomalaisen ihmettelen, miksi suomalainen joulu sitäjatätä" olisi hyvä lähtökohta :)
Ulkosuomalainen ihmettelee, miksi Suomessa lahjat avataan jo aattoiltana
Ulkosuomalainen ihmettelee, miksi suomalainen jouluruoka on niin mautonta
Appiukko ei kunnioita yhteistä joulunviettoa!
(Lähtee aina aattoiltana tankkaamaan tai pesettämään autoa ja hänen palatessaan pukki onkin jo käynyt)
Vierailija kirjoitti:
(Lähtee aina aattoiltana tankkaamaan tai pesettämään autoa ja hänen palatessaan pukki onkin jo käynyt)
no täytyy näin sivustakin kommentoida että on kyllä itsekäs tyyppi kun on poissa juuri silloin kun on lasten tärkein jouluhetki meneillään :( miksei sen auton voisi tankata jo ennen joulua?
Ajattelin lähtee uudella liikenteeseen
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäi tänä vuonna pikkujouluprovotkin tekemättä, kun oli niin kiire paneskella varatun perheenisän kanssa juhlien jatkoilla.
Unohdit mainita ettei kumia käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Loistava!
t: 34-vuotias lääkäri, jolla aina tulee aattona päivystyspuhelu juuri kun joulupukki tuo lahjat suvun lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistapa tankkausreissun jälkeen, onko appiukon kauluksessa vaaleita kiharaisia hiuksia. Ettei vaan olisi appiukko käynyt saman tien vieraissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
I feel you, meilläkin ukki puuttuu aina joulukuvista, kun juuri kriittisellä hetkellä piti lähteä hoitelemaan triviaaleja arkiaskareita. Olen näistä hylkäämiskokemuksista niin traumatisoitunut, että kärsin invalidisoivasta joulukynttelikkö-, kuusi- ja piparkakkuyliherkkyydestä. Olen joutunut järjestelmällisen työpaikkakiusaamisen kohteeksi, kun esimies ei suostunut siihen, että ottaisin pumpulipuikolla näytteitä työkavereiden limakalvoilta jotta selviäisi viimein, kuka niitä piparkakkujäämiä työpaikalle tuo. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni käytettiin, mutta menkat ovat nyt vähän myöhässä.
Käytiin hakemassa kuusi kaupungin metsästä samalla kun haettiin Siwasta tupakat ja joulukaljat. Aattelin käydä Alkossa samalla reissulla, kun haen leipäjonosta aaton eväät. Noitten kanssa on niin kiire, ettei olla ehditty hankkia lapsille lahjoja. Ehtiikö jostakin saada ne lahjoituksena. Voisko joku neuvoa osoitteen?
Vierailija kirjoitti:
Anoppilassa oli sitten tarjolla vegaanikinkkua
Tämä olisi parempi, jos kirjoittaja olisi anoppi, jonka miniä tarjosi vegaanikinkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni käytettiin, mutta menkat ovat nyt vähän myöhässä.
Mielestäni, mielestäni. Umpitunnelissa varattujen miesten kanssa ja seli seli.
Elatusmaksuihin ei meidän Reiskalla ole varaa, niin että hoitele asiat keskenäs. Reiska ei puhu sun kanssa enää. Takavarikoin sen puhelimen.
Ei pysty, koska suunnitelmani on katsoa mitä muut postaavat ja vaihtaa otsikosta yksi sana toiseen, mahdollisesti samankuuloiseen sanaa humoristisen vaikutuksen aikaansaamiseksi.
Tytär toi joulupöytään uuden poikaystävänsä, joka olikin mamu ja nyrpisteli kinkulle. Mitä tarjoan ensi vuonna, jos suhde kestää?
Veljen perheeseen on tilattu joulupukki - lapset 7- ja 5-vuotiaat!
Uskooko noin isot lapset muka enää mihinkään joulupukkiin???
Sain anopilta lahjaksi käytetyn dildon.