Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6 kk sinkkuna, käsitys naisista mennyt paljon negatiivisempaan suuntaan

Vierailija
09.12.2015 |

Pitkä parisuhde päättyi ja nyt olen muutaman kuukauden hakenut aktiivisesti seuraa yöelämästä, tinderistä jne. Aiemmin ajattelin että naiset ovat yleisesti ottaen mukavia ihmisiä ja kohtelevat miehiä hyvin. Enää en ajattele. Se ylimielisyys mitä tuolla "miesten haussa" kohtaa, on ihan järjetöntä. Joo, harva nainen kiroilee tai haukkuu suoraan, mutta se kaikki muu...

Monilla naisilla on esimerkiksi lähtökohtainen oletus, että heitä yritetään aina iskeä. Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista." Sen jälkeen osa nöyrtyy ja osa vetää kauheat herneet nenään ja alkaa haukkua ulkonäköäni.

Sitten jos baarissa menet juttelemaan naiselle ja satut sanomaan alkuun jotain pikkuisen hölmöä, niin mitä seuraa? Naiset ovat ulkoisesti kohteliaita, mutta ilmeisesti pitävät minua niin idioottina, että luulevat etten ymmärrä mitä ne kaverin kanssa vaihdetut katseet tai ylimielisellä teennäisellä äänellä ja ilmeillä annetut vastaukset viestivät. Ihan niinkuin mun otsassa lukisi "vammainen, ei ymmärrä sanatonta viestintää". Naiset voi itse kokeilla että kuinka helppo se on mennä juttelemaan viehättävälle vastakkaisen sukupuolen edustajalle selvinpäin ilman, että mieleen alkaa tulla jotain hölmöjä avausrepliikkejä joilla yrittää voittaa kiinnostuksen. Pitäisi ilmeisesti vaan mennä juttelemaan naisille joita pidän rumina, ettei tulisi mitään typerää ikinä mieleen?

Kommentit (203)

Vierailija
61/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pitkä suhde takana niin voisikohan vain olla, että sun taidot ei vaan ole ihan parhaassa terässä? Voi myös olla, että on joku juttu, jota et itse huomaa. Kuulostaa siltä, että vähän änkeät seuraan tai sitten jäät roikkumaan liian pitkäksi aikaa. Monesti naiset nykyään ennemmin vihjailee, että voisitko poistua (kyllä me tiedetään, että te näette ne katseet), koska suoraan sanominen -nätistikin- tarkoittaa todella usein paskamyrskyä. Itse olen myös palannut markkinoille pitkän tauon jälkeen ja ero aiempaan on iso. Toi monet miehen haukkuu pihtarihuoraksi ym. heti, kun ilmaiset, ettet hae seuraa :(

-

Vaikea sanoa mikä juuri sinulla mättää, kun en ole yrityksiäsi ollut todistamassa, mutta jos nainen ei ole kiinnostunut niin miksi hänen pitäisi sitä esittää? Eihän sinulle itsellesikään ole näköjään ongelma töksäytellä, et "En mä sua edes huolis, älä ala yhtään leijuu" (tämähän se sanomisesi todellinen viesti oli) Vähän muuten outoa, ettet ole pätkääkään kiinnostunut, mutta jututtaa pitää silti yrittää.

-

Voi kuulostaa julmalta, mutta joku raja siinäkin, kuinka paljon se jännitys saa näkyä ulos päin.Ei todellakaan voi olettaa, että naisen pitäisi kiinnostua susta, jos annat itsestäsi huonon kuvan, epävarma elekieli, jututat vuoronperään baarin jokaista naista jne. Monesti se "pikkuisen hölmö" juttu on jollain tapaa töykeä tai asiaton. Vähän on ehkä kumottu mukeja liikaakin..? Näitä itselle on tullut vastaan. Jos 6kkon jo mennyt niin kannattaa vähän jo katsoa, mitä itse voisi kans tehdä eri tavalla. Ethän lähesty naisia ennakkoasenteella, että itseääntäynnä tuokin varmasti on?

Miksi ihmeessä naisille ei saisi jutella, jos ei ole kiinnostunut? Ja ei, kyse ei ole siitä että olisin itse hakeutunut tällaisen naisen seuraan. Ihan ihme oletuksia tällä joillain, ihan niin kuin ihmiset eivät muuten päätyisi jossain kaveriporukassa tilanteeseen, jossa seisoo tai istuu vierekkäin jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? Vai onko oletus että pitäisi suomalaisena tuppisuuna vain sitten tuijottaa seinään?

Mä en oleta että naisten pitäisi missään tilanteessa kiinnostua. Sitä on kuitenkin vaikea sulattaa, että esim. joku huono vitsi (huom. ei-seksuaalinen ja ei millään tavalla loukkaava tai naiseen kohdistuva) antaa muka oikeuden käyttäytyä töykeästi. Ja en ole ainoa kaveripiirin mies jolla on tällaisia kokemuksia. Tuntuu että miehet on vähän sellaisia klovneja, joilla ei tuolla ole kauheasti arvoa. Naiset lähteävät kävelemään tylysti mitään sanomatta, jos käyttäydyt liian hermostuneesti tai osoittaudut liian nössöksi.

ap

Vierailija
62/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, nainen, olen nyt ollut sinkkuna nelisen vuotta ja voin sanoa, ettei mullakaan käsitys miehistä ole ainakaan parantunut. Että jos yhtään niin kuin lohduttaa. Veikkaan että ei.

Tinderiä en ole kokeillut enkä enää baarejakaan. Nettitreffailua ja harrastuksia kyllä. Yritän etsiä sellaisia tavallisia, vähän hiljaisempia miehiä, en todellakaan halua mitään jännä-miehiä. Ongelma on nyt se, että nämä tavis-miehetkin on nykyään ihan pleijereitä, tai ainakin yrittävät olla. Minä en jaksa enää mitään ollaanko-vai-eikö-olla arvoitusleikkejä.

Minä tapasin ihan mukavia miehiä netin kautta ja olin myös sinkkuna kauan. Ehkä sinulla on liian kiire määritellä onko suhde vakava vai ei, jos kaikki miehet tuntuvat pelureilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertaakaan miettinyt että vika saattaisi olla sinussa, eikä niissä naisissa?

Tuli vaan mieleen...

+ kannattaisiko yrittää tutustua naisiin jossain muussa ympäristössä kuin tinderissä tai baareissa.

Lähtökohtaisesti kuka tahansa mies, joka tulee jotain sönköttämään baareissa on naisille iskemis-ja seksimielessä lähestynyt ja tästä syystä ap:n valitsemat kauniit naiset voi suhtautua huonolla, koska ap voi olla se illan 15 vonkaaja...

Kerroppa kuule missä naisiin sitten tutustutaan jos ei baarissa tai tinderissä? Ensinnäkin suomalaiset ihmiset liikkuu naama norsunvitulla lähes poikkeuksetta, joten pitää olla jo todella hyvä itsetunto että uskaltaa edes yrittää keskustelua missään. Toisekseen kun täällä ei ole mitään deittailukulttuuria niin ihmiset kieltäytyvät kahvista/numeron vaihtamisesta jne kun eivät ole siihen tottunueet. Valitettavasti tää junttikansa pariutuu vaan kapakassa/bileissä kun viinaa on mukana. 

Mä en juo eli en käy kapakoissa, enkä ole tinderissä tai muissakaan seuranhakupalstoilla. Arvaa kuinka monta miestä on vuoden aikana tullut juttelemaan? 1 ja sekään ei tehnyt sitä treffeillepyynnön takia. Ne miehet, jotka on koskaan normaaleissa tilanteissa tulleet iskemään on olleet ihan päissään ja puhuneet rivoja. Tämän purkautumisen tarkoituksena oli, että musta olisi todella mukavaa jos joskus joku normaali, täysijärkinen mies tulisi selvinpäin juttelemaan niitänäitä smalltalkkia ja jos juttu sujuu niin pyytäisi numeroa/ kahville.

Itsellä on niin paska tuuri, että olen aina yrittänyt iskeä varattua naista, kun olen normaalissa paikassa tutustunut. En yritä enää.

Ei ap

Voisiko sun kaltaiset miehet painattaa käyntikortteja, että voi laittaa viestiä, jos itse tilanteessa jäätyy, kun tuo on niin harvinaista Suomessa, että pyydetään selvinpäin treffeille. Näin ne "varatut" voisi soittaa jos muuttavat mielensä. Sitten on tietenkin oikeastikin varattuja, joten ei kannata inttää vastaan et "etkä oo" vaan antaa se kortti ja sanoa et jos muuttaa mielensä.

Aiemman kirjoittaja

Vierailija
64/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, nainen, olen nyt ollut sinkkuna nelisen vuotta ja voin sanoa, ettei mullakaan käsitys miehistä ole ainakaan parantunut. Että jos yhtään niin kuin lohduttaa. Veikkaan että ei.

Tinderiä en ole kokeillut enkä enää baarejakaan. Nettitreffailua ja harrastuksia kyllä. Yritän etsiä sellaisia tavallisia, vähän hiljaisempia miehiä, en todellakaan halua mitään jännä-miehiä. Ongelma on nyt se, että nämä tavis-miehetkin on nykyään ihan pleijereitä, tai ainakin yrittävät olla. Minä en jaksa enää mitään ollaanko-vai-eikö-olla arvoitusleikkejä.

Ne tuppisuut vasta pahimipia kieroilijoita ovat...

Vierailija
65/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet.

Enkä ole. Lue aloitus uudestaan.

ap

Enpä taida lukea. Kyllä sinusta ja tavoitteistasi sai tässä ihan hyvän kuvan.

Taitaa olla jotain trolleja tai lapsia liikkeellä.

ap

Sinulla on kova tarve mitätöidä ihmisiä.

Kovin vaikea ottaa tosissaan ihmistä, joka vääntää sen mitä olen sanonut ihan päinvastaiseksi. Eipä siinä voi enää oikein keskustella mitään ja tulee mieleen että ehkä (toivottavasti) se on vaan trolli.

Millä tavalla olen vääntänyt sanomasi päinvastaiseksi?

Vierailija
66/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertaakaan miettinyt että vika saattaisi olla sinussa, eikä niissä naisissa?

Tuli vaan mieleen...

+ kannattaisiko yrittää tutustua naisiin jossain muussa ympäristössä kuin tinderissä tai baareissa.

Lähtökohtaisesti kuka tahansa mies, joka tulee jotain sönköttämään baareissa on naisille iskemis-ja seksimielessä lähestynyt ja tästä syystä ap:n valitsemat kauniit naiset voi suhtautua huonolla, koska ap voi olla se illan 15 vonkaaja...

Kerroppa kuule missä naisiin sitten tutustutaan jos ei baarissa tai tinderissä? Ensinnäkin suomalaiset ihmiset liikkuu naama norsunvitulla lähes poikkeuksetta, joten pitää olla jo todella hyvä itsetunto että uskaltaa edes yrittää keskustelua missään. Toisekseen kun täällä ei ole mitään deittailukulttuuria niin ihmiset kieltäytyvät kahvista/numeron vaihtamisesta jne kun eivät ole siihen tottunueet. Valitettavasti tää junttikansa pariutuu vaan kapakassa/bileissä kun viinaa on mukana. 

Mä en juo eli en käy kapakoissa, enkä ole tinderissä tai muissakaan seuranhakupalstoilla. Arvaa kuinka monta miestä on vuoden aikana tullut juttelemaan? 1 ja sekään ei tehnyt sitä treffeillepyynnön takia. Ne miehet, jotka on koskaan normaaleissa tilanteissa tulleet iskemään on olleet ihan päissään ja puhuneet rivoja. Tämän purkautumisen tarkoituksena oli, että musta olisi todella mukavaa jos joskus joku normaali, täysijärkinen mies tulisi selvinpäin juttelemaan niitänäitä smalltalkkia ja jos juttu sujuu niin pyytäisi numeroa/ kahville.

Itsellä on niin paska tuuri, että olen aina yrittänyt iskeä varattua naista, kun olen normaalissa paikassa tutustunut. En yritä enää.

Ei ap

Voisiko sun kaltaiset miehet painattaa käyntikortteja, että voi laittaa viestiä, jos itse tilanteessa jäätyy, kun tuo on niin harvinaista Suomessa, että pyydetään selvinpäin treffeille. Näin ne "varatut" voisi soittaa jos muuttavat mielensä. Sitten on tietenkin oikeastikin varattuja, joten ei kannata inttää vastaan et "etkä oo" vaan antaa se kortti ja sanoa et jos muuttaa mielensä.

Aiemman kirjoittaja

Enkö vaikuttaisi pleijeriltä, jos olisin tehnyt kortteja sitä varten? :D Joo ei

Vierailija
67/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin ihan mukavia miehiä netin kautta ja olin myös sinkkuna kauan. Ehkä sinulla on liian kiire määritellä onko suhde vakava vai ei, jos kaikki miehet tuntuvat pelureilta.

Jos on jo pidempään tapailtu niin kyllä minun mielestä pitäisi jo vähän tietää, haluaako jatkaa yhdessäoloa vai ei. Näitä oikeasti löysässä hirressä pitelijöitä on yllättävän paljon. Mitäs vastaat tähän? Arvaan jo, minussa täytyy olla jotain vikaa sitten :) hitto, nää av-analysoijat on kyllä ihan huippuja :D

Vierailija
68/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet. Luuletko että naiset eivät ymmärrä sanatonta viestintää?

Ja nuo silmien muljautukset kaverille ovat varmaan tarkoitettukin niin että huomaat ne. Ei ole kohteliasta, mutta baareissa ei olla kohteliaita. Jos se vaivaa, sinne ei kannata mennä. Itse en ole käynyt kolmeen vuoteen juuri tuosta syystä.

Jäipä huomaamatta tuo kohta että satut "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Sitten tuo epäkohtelias silmien muljauttelu on ihan paikallaan. Onpa minullekin tultu aika usein "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Nuo "pikkuisen hölmöt" kommentit siis ovat syy miksi en enää käy baareissa.

Ja kiitos vinkistä jota en tarvitse. Olen kyllä osannut tehdä miehille aloitteita jotka eivät ehkä ole hyviä, mutta sentään sivistyneitä.

Ymmärrän kyllä mikä on ero hölmöllä ja loukkaavalla/epäsivistyneellä käytöksellä enkä kyllä kehtaisi valittaa, jos jälkimmäisen takia saisin paskaa naisilta.

ap

En toki tiedä miten sinä tilanteet hoidat. Mutta kyllä minua on monesti katsottu silmät hämmästyksestä pyöreinä kun en yhtään lämmennyt aloitusrepliikille. Kun sehän oli vaan vitsi, hei.

Melko aggressiivista käytöksesi on ainakin täällä ollut. Minun mielestäni. Mutta omasta mielestäsi ilmeisesti ihan OK.

Mun mielestä ihan ok, koska porukka laittaa sanoja mun suuhun. Jos väitetään että mä yritän iskeä naista tilanteessa, jossa olen sanonut että olen vain juttelemassa niitä näitä, niin mitäpä siihen voi sanoa kuin että käykää uudestaan lukemassa se aloitus. Vai onko ihmisille muka uusi asia, että joskus on tilanteessa, jossa olisi normaalia jutella ei-kiinnostavalle vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? En usko.

ap

Vierailija
69/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt ei näytä haluavan muuta tehdä kuin haukkua baarien naisia.

Et ole edelleenkään vastannut siihen mitään, että mikset kykene saamaan seuraa tinderistä.

Vierailija
70/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet.

ap

ap

Kovin vaikea ottaa tosissaan ihmistä, joka vääntää sen mitä olen sanonut ihan päinvastaiseksi. Eipä siinä voi enää oikein keskustella mitään ja tulee mieleen että ehkä (toivottavasti) se on vaan trolli.

No sä väität että mä olen iskemässä naista jota "nälvin" tympeän käytöksen jälkeen, vaikka sanoin aloituksessa että kyse on ollut tilanteista, joissa en ole iskemässä naista. 

Vierailija
71/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen...

Ei ap

Aiemman kirjoittaja

Enkö vaikuttaisi pleijeriltä, jos olisin tehnyt kortteja sitä varten? :D Joo ei

Ei siihen tarvi kirjoittaa

Matti Mallikansalainen

Kylän kovin player

Vaan nimi, numero ja vaikka ammatti jos tuntuu että sillä saa vaikutelman ettei kortteja ole tehty iskemistä varten. Ehkä joku gynekologi on kuitenkin syytä jättää laittamatta.

Vierailija
72/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet. Luuletko että naiset eivät ymmärrä sanatonta viestintää?

Ja nuo silmien muljautukset kaverille ovat varmaan tarkoitettukin niin että huomaat ne. Ei ole kohteliasta, mutta baareissa ei olla kohteliaita. Jos se vaivaa, sinne ei kannata mennä. Itse en ole käynyt kolmeen vuoteen juuri tuosta syystä.

Jäipä huomaamatta tuo kohta että satut "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Sitten tuo epäkohtelias silmien muljauttelu on ihan paikallaan. Onpa minullekin tultu aika usein "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Nuo "pikkuisen hölmöt" kommentit siis ovat syy miksi en enää käy baareissa.

Ja kiitos vinkistä jota en tarvitse. Olen kyllä osannut tehdä miehille aloitteita jotka eivät ehkä ole hyviä, mutta sentään sivistyneitä.

Ymmärrän kyllä mikä on ero hölmöllä ja loukkaavalla/epäsivistyneellä käytöksellä enkä kyllä kehtaisi valittaa, jos jälkimmäisen takia saisin paskaa naisilta.

ap

En toki tiedä miten sinä tilanteet hoidat. Mutta kyllä minua on monesti katsottu silmät hämmästyksestä pyöreinä kun en yhtään lämmennyt aloitusrepliikille. Kun sehän oli vaan vitsi, hei.

Melko aggressiivista käytöksesi on ainakin täällä ollut. Minun mielestäni. Mutta omasta mielestäsi ilmeisesti ihan OK.

Mun mielestä ihan ok, koska porukka laittaa sanoja mun suuhun. Jos väitetään että mä yritän iskeä naista tilanteessa, jossa olen sanonut että olen vain juttelemassa niitä näitä, niin mitäpä siihen voi sanoa kuin että käykää uudestaan lukemassa se aloitus. Vai onko ihmisille muka uusi asia, että joskus on tilanteessa, jossa olisi normaalia jutella ei-kiinnostavalle vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? En usko.

ap

Minkä ikäinen sinä olet?? Kerropa, kysyin jo aiemmin tuolla;) t. Se kaunis tavallinen nainen

Vierailija
73/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo pidempään tapailtu niin kyllä minun mielestä pitäisi jo vähän tietää, haluaako jatkaa yhdessäoloa vai ei. Näitä oikeasti löysässä hirressä pitelijöitä on yllättävän paljon. Mitäs vastaat tähän? Arvaan jo, minussa täytyy olla jotain vikaa sitten :) hitto, nää av-analysoijat on kyllä ihan huippuja :D

No oletpa herkkänahkainen. Kyllä, pidän todennäköisempänä että yhdessä ihmisessä olisi vika kuin että kaikissa hänen tapaamissaan ihmisissä olisi vika. Älä kirjoita tänne henkilökohtaisista asioistasi jos "av-analysointi" saa sinut pillastumaan. Täällä on vähän niin kuin ideana kommentoida muiden sanomisia ja kertoa omia mielipiteitä. Jos et halua kommenttia, se kannattaa heti viestissäsi mainita sen sijaan että alat pilkata muita kirjoittajia kommentoinnista.

Vierailija
74/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt ei näytä haluavan muuta tehdä kuin haukkua baarien naisia.

Et ole edelleenkään vastannut siihen mitään, että mikset kykene saamaan seuraa tinderistä.

Ei sillä ole mitään tekemistä haukkumisen kanssa, jos arvostellaan ilkeitä tai huonokäytöksisiä naisia.

Vierailija
75/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Minkä ikäinen sinä olet?? Kerropa, kysyin jo aiemmin tuolla;) t. Se kaunis tavallinen nainen

25 vuotta.

ap

Vierailija
76/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:lla on vaan ns huono pelisilmä. Menee juttelemaan väärille naisille. Pitäisi vähän olla tietämystä elekielestä yms. Ehkä kannattaisi vallata vasta se 2. tai 3. nätein tyyppi. Et kai kulje yksin baareissa ja stalkkaile porukkaa? Mene kaveriporukassa ja pidä hauskaa. Naisseuraa aletaan iskeä vasta 02.00 jälkeen. Baaritiskillä voi flirttailla, hymyillä, katsoa silmiin. Vastaisko joku flirttiin?

Vierailija
77/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No sä väität että mä olen iskemässä naista jota "nälvin" tympeän käytöksen jälkeen, vaikka sanoin aloituksessa että kyse on ollut tilanteista, joissa en ole iskemässä naista. 

Kerroit hakevasi seuraa yöelämästä. Sitten kun sait pakit, näpäytit naista että et olisi häntä edes halunnut. Minusta sinä yrität itse vääntää sanomisiasi päinvastaiseksi.

Vierailija
78/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kootaanpa nyt kertomustasi: Etsit seuraa baarista ja Tinderistä, lähestyt niitä viehättävimpiä naisia ja puhut hölmöjä. Nooo, onko joku ihme, jos saat tylyjä pakkeja? En nyt tarkoita, ettäkö naisten tyly käytös olisi oikeutettua, mutta jos tuo on se yhtälö, niin on se ainakin aika todennäköistä. Baareissa meno on tylyä ja pinnallista. Miksi siis väkisin etsit seuraa baareista? Sama juttu Tinderin kanssa. Jos haet vakavaa suhdetta, kannattaisiko sitä etsiä paikoista, joissa ihmiset eivät tee valintojaan pelkän ulkonäön perusteella? Onko sinulla kavereita tai harrastuksia? Itse yrittäisin mieluummin etsiä seuraa kaveripiirin tai harrastusten kautta. Tai vaikka työkuvioista. Itse asiassa tähänastiset suhteeni ovat syntyneet työpaikoilla. Oikeasti, unohda baarit. Kuulosta ehkä kliseiseltä, mutta menee vaikka mukaan johonkin vapaaehtoistoimintaan. Sellaisessa ei ole niin ulkonäkökeskeistä porukkaa. Siis jos naisen luonne merkitsee sinulle enemmän kuin ulkonäkö. Jos taas ulkonäkö on itsellesikin se tärkein kriteeri, voit varautua siihen, että sinuakin arvioidaan vain sen perusteella. 

Vierailija
79/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität niitä kauneimpia naisia, niinkuin 90% muistakin miehistä. Ikävä kyllä selvästi sun oma ulkonäkö ei heille riitä, joten suosittelen siirtymään niihin "rumiin". Vai oletko pinnallinen?

Vierailija
80/203 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen...

Älä yleistä :) tapasin oman mieheni huoltoasemalla, promilleita puhdas 0.