Millä diagnoosilla olette päässeet eläkkeelle?
Millä diagnoosilla olette päässeet eläkkeelle?
Olen 30-vuotias, ja mietin millä diagnoosilla muut ovat päässeet eläkkeelle
Kommentit (123)
Haluat siis olla sairas? Törkeetä.
Vierailija kirjoitti:
En halua?
Haluatko siis itse eläkkeelle vai oletko vain utelias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua?
Haluathan koska haluat sairaan paperit.
Varmaan monilla eri keinoilla voi päästä eläkkeelle, mutta ymmärräthän että se eläkkeen määrä pohjautuu tekemääsi työhön, riippumatta oletko sairas tai et. Eli 25v sairaseläkkeelle jäävä saa hyvin paljon pienempää kk-eläkettä kukn 55v sairaseläkkeelle jäävä.
Voit tarkistaa tämänhetkisesti myönnettävän eläkkeen määrän esim eläketurvakeskuksesta. Itsellä se oli tuon ikäisenä todella mitätön
Vanhuudella.
Pääsin vanhuuseläkkeelle eli siis työeläkkeelle, oman eläkeikäni mukaan, 63 v. 6 kk.
Kyllähän se takuueläke työmarkkinatuen voittaa. Ja kaikki muu uuvuttava byrokratia jää pois. Jatkuvat uhkailut, kiristykset jne.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosisairaus
Olitko työelämässä kun sait eläkkeen ja tästä jo aikaa? Minulle lääkäri sanoi että työtön voi päästä tk-eläkkeelle KORKEINTAAN skitsofrenian vuoksi mt-sairauksista. Ymmärsin ettei kyllä silläkään työtön pääse nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monilla eri keinoilla voi päästä eläkkeelle, mutta ymmärräthän että se eläkkeen määrä pohjautuu tekemääsi työhön, riippumatta oletko sairas tai et. Eli 25v sairaseläkkeelle jäävä saa hyvin paljon pienempää kk-eläkettä kukn 55v sairaseläkkeelle jäävä.
Voit tarkistaa tämänhetkisesti myönnettävän eläkkeen määrän esim eläketurvakeskuksesta. Itsellä se oli tuon ikäisenä todella mitätön
Ei haittaa kun voi kulkea talosta taloon myymässä tavaraa.
Vaikea-asteinen masennustila ilman psykoottisia oireita, muu ahdistuneisuushäiriö. (50-vuotiaana pääsin).
Vierailija kirjoitti:
Vaikea-asteinen masennustila ilman psykoottisia oireita, muu ahdistuneisuushäiriö. (50-vuotiaana pääsin).
Milloin ja olitko työelämässä silloin? Nykyään tuskin pääsisi.
Pääsin työeläkkeelle, kun ikä riitti eli 64 v 6kk.
Olin jo työuupunut, kiusattu ja olisin varmasti päässyt sairauseläkkeellekin, jos olisin sen polun valinnut, mutta sanoi työterveyslääkärille, että jos vain suinkin mahdollista olisin töissä viralliseen eläkeikääni asti. En halunnut muunlaista päätöstä pitkälle työuralleni.
Työeläkkeelle pääsyyn ei tartte mitään diagnooseja. Minulle tuli 40 vuotta työvuosia myös täyteen.
Sanoivat että olen HULLU!! Vaikka olen ihan TERVE!!!
He olivat saatanan riivaamia!
Vierailija kirjoitti:
Vanhuudella.
Pääsin vanhuuseläkkeelle eli siis työeläkkeelle, oman eläkeikäni mukaan, 63 v. 6 kk.
Minä pääsin 63 ja 3kk.
Jatkoin kyllä vielä 68 vuotiaaksi niin sain suuremman eläkkeen.
Sain palstahullun paperit Porvoossa