6 kk sinkkuna, käsitys naisista mennyt paljon negatiivisempaan suuntaan
Pitkä parisuhde päättyi ja nyt olen muutaman kuukauden hakenut aktiivisesti seuraa yöelämästä, tinderistä jne. Aiemmin ajattelin että naiset ovat yleisesti ottaen mukavia ihmisiä ja kohtelevat miehiä hyvin. Enää en ajattele. Se ylimielisyys mitä tuolla "miesten haussa" kohtaa, on ihan järjetöntä. Joo, harva nainen kiroilee tai haukkuu suoraan, mutta se kaikki muu...
Monilla naisilla on esimerkiksi lähtökohtainen oletus, että heitä yritetään aina iskeä. Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista." Sen jälkeen osa nöyrtyy ja osa vetää kauheat herneet nenään ja alkaa haukkua ulkonäköäni.
Sitten jos baarissa menet juttelemaan naiselle ja satut sanomaan alkuun jotain pikkuisen hölmöä, niin mitä seuraa? Naiset ovat ulkoisesti kohteliaita, mutta ilmeisesti pitävät minua niin idioottina, että luulevat etten ymmärrä mitä ne kaverin kanssa vaihdetut katseet tai ylimielisellä teennäisellä äänellä ja ilmeillä annetut vastaukset viestivät. Ihan niinkuin mun otsassa lukisi "vammainen, ei ymmärrä sanatonta viestintää". Naiset voi itse kokeilla että kuinka helppo se on mennä juttelemaan viehättävälle vastakkaisen sukupuolen edustajalle selvinpäin ilman, että mieleen alkaa tulla jotain hölmöjä avausrepliikkejä joilla yrittää voittaa kiinnostuksen. Pitäisi ilmeisesti vaan mennä juttelemaan naisille joita pidän rumina, ettei tulisi mitään typerää ikinä mieleen?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet.
Enkä ole. Lue aloitus uudestaan.
ap
Enpä taida lukea. Kyllä sinusta ja tavoitteistasi sai tässä ihan hyvän kuvan.
Taitaa olla jotain trolleja tai lapsia liikkeellä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n passiivis-aggressiivisuus tulee naisille heti ilmi. Ap:n on turha syyttää naisia negatiivisesta käytöksestä kun itse käyttäydyt kuin joku 3-vuotias ollessaan saamatta lelua vain siksi, että et onnistunut saamaan naista kiinnostumaan sinusta itsestäsi.
Siinä missä sinä ap katsot oikeudeksesi kiinnostua naisesta vain ulkonäön perusteella, et anna naisille oikeutta olla kiinnostumatta sinusta käyttäytymisesi perusteella. Kaukana mukavasta miehestä.
Ap:n pokka ei riitä edes puolustamaan itseään tätä lihavoitua totuutta vastaan :D
Tai ehkä tuo on jotain niin typerää ja asenteellista, ettei viitsi edes vastata.
ap
Ja sitten ihmettelet, että mikset saa edes iskettyä naisia. Aloituksessa mongut, että ne kauniit valitsemasi naiset suhtautuvat nuivasti puheisiisi. Että pitäisikö mennä mieluummin juttelemaan rumille naisille?
No, mitä ilmeisimmin kyllä kun ei sulle tulosta tule baareissa. Kokeile nyt sitä tinderiä vai miten siellä menee?
No voi elämä... sä (tai kuka olikaan) oletat että mua ei saa torjua. Kyllä saa. Olen aika varma että aika harva nainen ottaa sitä yhtään sen paremmin kuin minäkään, jos se torjunta tulee toistuvasti ja usein väheksynnän ja ylenkatsomisen saattelemana.
ap
Mä ymmärrän ap:tä. Olen bi-nainen. Naiset on hemmetin vaikeita. Hyvä, jos niille uskaltaa mennä juttelemaan. Nyhjätään baareissa omissa porukoissa, jos haet tanssimaan ja tanssit useamman, saat hymyn ja katseita ja sit nainen lähtee ja jättää kun nalli kalliolle. Naiset on todella ulkonäkökeskeisiä ja uskomattoman passiivisia, varsinkin kauniit. En ymmärrä miten miehet jaksaa. Mä en. Miesseuraa saa paljon helpommin. Naisia kannattaa etsiä muualta kuin baareista, vaikka perinteinen suomi24. Tsemii ap, on perseestä, mä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertaakaan miettinyt että vika saattaisi olla sinussa, eikä niissä naisissa?
Tuli vaan mieleen...+ kannattaisiko yrittää tutustua naisiin jossain muussa ympäristössä kuin tinderissä tai baareissa.
Lähtökohtaisesti kuka tahansa mies, joka tulee jotain sönköttämään baareissa on naisille iskemis-ja seksimielessä lähestynyt ja tästä syystä ap:n valitsemat kauniit naiset voi suhtautua huonolla, koska ap voi olla se illan 15 vonkaaja...
Kadullako pitäisi mennä iskemään? Työssä ja harrastuksissa en naisia juuri tapaa, toisaalta vaikka tapaisin niin luultavasti kävisin silti baarissa iskemässä, koska ei niissäkään mitään tapahtusi kuin aika harvoin.
ap
Vaihda harrastusta, niin kohtaat.
Esimerkiksi ratsastus, vapaaehtoistyö, käsityöt vois olla hyvä aloitus. Naisia on enemmistö myös kirjastoissa ja julkisissa kulkuvälineissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän ap:tä. Olen bi-nainen. Naiset on hemmetin vaikeita. Hyvä, jos niille uskaltaa mennä juttelemaan. Nyhjätään baareissa omissa porukoissa, jos haet tanssimaan ja tanssit useamman, saat hymyn ja katseita ja sit nainen lähtee ja jättää kun nalli kalliolle. Naiset on todella ulkonäkökeskeisiä ja uskomattoman passiivisia, varsinkin kauniit. En ymmärrä miten miehet jaksaa. Mä en. Miesseuraa saa paljon helpommin. Naisia kannattaa etsiä muualta kuin baareista, vaikka perinteinen suomi24. Tsemii ap, on perseestä, mä tiedän.
Normaalissa baarissa suurin osa naisista lienee heteroita, ellei kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko jatkaa sitä sinkkuelämää, jos asioista tehdään noin vaikeita? Oikeat asiat vain tapahtuu, sen kummemmin kelailematta ja analysoimatta. Jospa alkuun tutustuisit naisiin ihan vaan naisina, ilman että silmistä paistaa "uu beibe"
Kyllä sitä vaan on hermostunut, jos pitää naista todella viehättävänä. En tiedä että miten sen saisi kytkettyä pois, ellei sitten muutu homoksi.
ap
Jos sun ulkonäkösi ei vaikka riitä niille kauniille naisille? Ja ne rumat olisivat omaa skaalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n passiivis-aggressiivisuus tulee naisille heti ilmi. Ap:n on turha syyttää naisia negatiivisesta käytöksestä kun itse käyttäydyt kuin joku 3-vuotias ollessaan saamatta lelua vain siksi, että et onnistunut saamaan naista kiinnostumaan sinusta itsestäsi.
Siinä missä sinä ap katsot oikeudeksesi kiinnostua naisesta vain ulkonäön perusteella, et anna naisille oikeutta olla kiinnostumatta sinusta käyttäytymisesi perusteella. Kaukana mukavasta miehestä.
Ap:n pokka ei riitä edes puolustamaan itseään tätä lihavoitua totuutta vastaan :D
Tai ehkä tuo on jotain niin typerää ja asenteellista, ettei viitsi edes vastata.
ap
Ja sitten ihmettelet, että mikset saa edes iskettyä naisia. Aloituksessa mongut, että ne kauniit valitsemasi naiset suhtautuvat nuivasti puheisiisi. Että pitäisikö mennä mieluummin juttelemaan rumille naisille?
No, mitä ilmeisimmin kyllä kun ei sulle tulosta tule baareissa. Kokeile nyt sitä tinderiä vai miten siellä menee?
No voi elämä... sä (tai kuka olikaan) oletat että mua ei saa torjua. Kyllä saa. Olen aika varma että aika harva nainen ottaa sitä yhtään sen paremmin kuin minäkään, jos se torjunta tulee toistuvasti ja usein väheksynnän ja ylenkatsomisen saattelemana.
ap
Ilmeisimmin sinulla on todella hakusessa se tapa, jolla ilmaiset itseäsi koska aloituksesta ja kaikista muista kommenteista saa radikaalisti erilaisen kuvan mitä nyt tuossa kommentissasi kerrot.
Että tosiaan: kannattaa harjoitella nyt niitä sosiaalisia taitoja jollain keinolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko jatkaa sitä sinkkuelämää, jos asioista tehdään noin vaikeita? Oikeat asiat vain tapahtuu, sen kummemmin kelailematta ja analysoimatta. Jospa alkuun tutustuisit naisiin ihan vaan naisina, ilman että silmistä paistaa "uu beibe"
Kyllä sitä vaan on hermostunut, jos pitää naista todella viehättävänä. En tiedä että miten sen saisi kytkettyä pois, ellei sitten muutu homoksi.
ap
Reeniä poika, reeniä... ei ne kaunottaret mitään jalustalle nostettavia jumalattaria ole loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet.
ap
ap
Sinulla on kova tarve mitätöidä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalissa baarissa suurin osa naisista lienee heteroita, ellei kaikki.
Puhunkin lesbo-paikoista yms bileistä ja mitä niissä olen kokenut. Terv bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä miten naiset olisivat niin hirveän vaikeita, jos hymyilevät ja tanssivat kanssasi mutta eivät sitten kuitenkaan ole kiinnostuneet sinusta enempää. Jokainen saa olla kiinnostumatta jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet. Luuletko että naiset eivät ymmärrä sanatonta viestintää?
Ja nuo silmien muljautukset kaverille ovat varmaan tarkoitettukin niin että huomaat ne. Ei ole kohteliasta, mutta baareissa ei olla kohteliaita. Jos se vaivaa, sinne ei kannata mennä. Itse en ole käynyt kolmeen vuoteen juuri tuosta syystä.
Jäipä huomaamatta tuo kohta että satut "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Sitten tuo epäkohtelias silmien muljauttelu on ihan paikallaan. Onpa minullekin tultu aika usein "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Nuo "pikkuisen hölmöt" kommentit siis ovat syy miksi en enää käy baareissa.
Ja kiitos vinkistä jota en tarvitse. Olen kyllä osannut tehdä miehille aloitteita jotka eivät ehkä ole hyviä, mutta sentään sivistyneitä.
Ymmärrän kyllä mikä on ero hölmöllä ja loukkaavalla/epäsivistyneellä käytöksellä enkä kyllä kehtaisi valittaa, jos jälkimmäisen takia saisin paskaa naisilta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Sinulla on kova tarve mitätöidä ihmisiä.
Kovin vaikea ottaa tosissaan ihmistä, joka vääntää sen mitä olen sanonut ihan päinvastaiseksi. Eipä siinä voi enää oikein keskustella mitään ja tulee mieleen että ehkä (toivottavasti) se on vaan trolli.
Hei, ymmärrän mitä tarkoitat. Oletko muuten minkä ikäinen mies? Sekin riippuu paljon siitäkin, iästä siis miten naiset käyttäytyvät. Minä itsekin inhoan nykyään kun kaikkien pitäisi olla niin erikoista. Tavallinen kiva ihminen ei ole enää mitään. T. Kaunis ja tavallinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertaakaan miettinyt että vika saattaisi olla sinussa, eikä niissä naisissa?
Tuli vaan mieleen...+ kannattaisiko yrittää tutustua naisiin jossain muussa ympäristössä kuin tinderissä tai baareissa.
Lähtökohtaisesti kuka tahansa mies, joka tulee jotain sönköttämään baareissa on naisille iskemis-ja seksimielessä lähestynyt ja tästä syystä ap:n valitsemat kauniit naiset voi suhtautua huonolla, koska ap voi olla se illan 15 vonkaaja...
Kerroppa kuule missä naisiin sitten tutustutaan jos ei baarissa tai tinderissä? Ensinnäkin suomalaiset ihmiset liikkuu naama norsunvitulla lähes poikkeuksetta, joten pitää olla jo todella hyvä itsetunto että uskaltaa edes yrittää keskustelua missään. Toisekseen kun täällä ei ole mitään deittailukulttuuria niin ihmiset kieltäytyvät kahvista/numeron vaihtamisesta jne kun eivät ole siihen tottunueet. Valitettavasti tää junttikansa pariutuu vaan kapakassa/bileissä kun viinaa on mukana.
Mä en juo eli en käy kapakoissa, enkä ole tinderissä tai muissakaan seuranhakupalstoilla. Arvaa kuinka monta miestä on vuoden aikana tullut juttelemaan? 1 ja sekään ei tehnyt sitä treffeillepyynnön takia. Ne miehet, jotka on koskaan normaaleissa tilanteissa tulleet iskemään on olleet ihan päissään ja puhuneet rivoja. Tämän purkautumisen tarkoituksena oli, että musta olisi todella mukavaa jos joskus joku normaali, täysijärkinen mies tulisi selvinpäin juttelemaan niitänäitä smalltalkkia ja jos juttu sujuu niin pyytäisi numeroa/ kahville.
Minä, nainen, olen nyt ollut sinkkuna nelisen vuotta ja voin sanoa, ettei mullakaan käsitys miehistä ole ainakaan parantunut. Että jos yhtään niin kuin lohduttaa. Veikkaan että ei.
Tinderiä en ole kokeillut enkä enää baarejakaan. Nettitreffailua ja harrastuksia kyllä. Yritän etsiä sellaisia tavallisia, vähän hiljaisempia miehiä, en todellakaan halua mitään jännä-miehiä. Ongelma on nyt se, että nämä tavis-miehetkin on nykyään ihan pleijereitä, tai ainakin yrittävät olla. Minä en jaksa enää mitään ollaanko-vai-eikö-olla arvoitusleikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa kuule missä naisiin sitten tutustutaan jos ei baarissa tai tinderissä? Ensinnäkin suomalaiset ihmiset liikkuu naama norsunvitulla lähes poikkeuksetta, joten pitää olla jo todella hyvä itsetunto että uskaltaa edes yrittää keskustelua missään. Toisekseen kun täällä ei ole mitään deittailukulttuuria niin ihmiset kieltäytyvät kahvista/numeron vaihtamisesta jne kun eivät ole siihen tottunueet. Valitettavasti tää junttikansa pariutuu vaan kapakassa/bileissä kun viinaa on mukana.
Mä en juo eli en käy kapakoissa, enkä ole tinderissä tai muissakaan seuranhakupalstoilla. Arvaa kuinka monta miestä on vuoden aikana tullut juttelemaan? 1 ja sekään ei tehnyt sitä treffeillepyynnön takia. Ne miehet, jotka on koskaan normaaleissa tilanteissa tulleet iskemään on olleet ihan päissään ja puhuneet rivoja. Tämän purkautumisen tarkoituksena oli, että musta olisi todella mukavaa jos joskus joku normaali, täysijärkinen mies tulisi selvinpäin juttelemaan niitänäitä smalltalkkia ja jos juttu sujuu niin pyytäisi numeroa/ kahville.
Itsellä on niin paska tuuri, että olen aina yrittänyt iskeä varattua naista, kun olen normaalissa paikassa tutustunut. En yritä enää.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet. Luuletko että naiset eivät ymmärrä sanatonta viestintää?
Ja nuo silmien muljautukset kaverille ovat varmaan tarkoitettukin niin että huomaat ne. Ei ole kohteliasta, mutta baareissa ei olla kohteliaita. Jos se vaivaa, sinne ei kannata mennä. Itse en ole käynyt kolmeen vuoteen juuri tuosta syystä.
Jäipä huomaamatta tuo kohta että satut "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Sitten tuo epäkohtelias silmien muljauttelu on ihan paikallaan. Onpa minullekin tultu aika usein "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Nuo "pikkuisen hölmöt" kommentit siis ovat syy miksi en enää käy baareissa.
Ja kiitos vinkistä jota en tarvitse. Olen kyllä osannut tehdä miehille aloitteita jotka eivät ehkä ole hyviä, mutta sentään sivistyneitä.
Ymmärrän kyllä mikä on ero hölmöllä ja loukkaavalla/epäsivistyneellä käytöksellä enkä kyllä kehtaisi valittaa, jos jälkimmäisen takia saisin paskaa naisilta.
ap
En toki tiedä miten sinä tilanteet hoidat. Mutta kyllä minua on monesti katsottu silmät hämmästyksestä pyöreinä kun en yhtään lämmennyt aloitusrepliikille. Kun sehän oli vaan vitsi, hei.
Melko aggressiivista käytöksesi on ainakin täällä ollut. Minun mielestäni. Mutta omasta mielestäsi ilmeisesti ihan OK.