6 kk sinkkuna, käsitys naisista mennyt paljon negatiivisempaan suuntaan
Pitkä parisuhde päättyi ja nyt olen muutaman kuukauden hakenut aktiivisesti seuraa yöelämästä, tinderistä jne. Aiemmin ajattelin että naiset ovat yleisesti ottaen mukavia ihmisiä ja kohtelevat miehiä hyvin. Enää en ajattele. Se ylimielisyys mitä tuolla "miesten haussa" kohtaa, on ihan järjetöntä. Joo, harva nainen kiroilee tai haukkuu suoraan, mutta se kaikki muu...
Monilla naisilla on esimerkiksi lähtökohtainen oletus, että heitä yritetään aina iskeä. Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista." Sen jälkeen osa nöyrtyy ja osa vetää kauheat herneet nenään ja alkaa haukkua ulkonäköäni.
Sitten jos baarissa menet juttelemaan naiselle ja satut sanomaan alkuun jotain pikkuisen hölmöä, niin mitä seuraa? Naiset ovat ulkoisesti kohteliaita, mutta ilmeisesti pitävät minua niin idioottina, että luulevat etten ymmärrä mitä ne kaverin kanssa vaihdetut katseet tai ylimielisellä teennäisellä äänellä ja ilmeillä annetut vastaukset viestivät. Ihan niinkuin mun otsassa lukisi "vammainen, ei ymmärrä sanatonta viestintää". Naiset voi itse kokeilla että kuinka helppo se on mennä juttelemaan viehättävälle vastakkaisen sukupuolen edustajalle selvinpäin ilman, että mieleen alkaa tulla jotain hölmöjä avausrepliikkejä joilla yrittää voittaa kiinnostuksen. Pitäisi ilmeisesti vaan mennä juttelemaan naisille joita pidän rumina, ettei tulisi mitään typerää ikinä mieleen?
Kommentit (203)
Sulla on pitkä suhde takana niin voisikohan vain olla, että sun taidot ei vaan ole ihan parhaassa terässä? Voi myös olla, että on joku juttu, jota et itse huomaa. Kuulostaa siltä, että vähän änkeät seuraan tai sitten jäät roikkumaan liian pitkäksi aikaa. Monesti naiset nykyään ennemmin vihjailee, että voisitko poistua (kyllä me tiedetään, että te näette ne katseet), koska suoraan sanominen -nätistikin- tarkoittaa todella usein paskamyrskyä. Itse olen myös palannut markkinoille pitkän tauon jälkeen ja ero aiempaan on iso. Toi monet miehen haukkuu pihtarihuoraksi ym. heti, kun ilmaiset, ettet hae seuraa :(
-
Vaikea sanoa mikä juuri sinulla mättää, kun en ole yrityksiäsi ollut todistamassa, mutta jos nainen ei ole kiinnostunut niin miksi hänen pitäisi sitä esittää? Eihän sinulle itsellesikään ole näköjään ongelma töksäytellä, et "En mä sua edes huolis, älä ala yhtään leijuu" (tämähän se sanomisesi todellinen viesti oli) Vähän muuten outoa, ettet ole pätkääkään kiinnostunut, mutta jututtaa pitää silti yrittää.
-
Voi kuulostaa julmalta, mutta joku raja siinäkin, kuinka paljon se jännitys saa näkyä ulos päin.Ei todellakaan voi olettaa, että naisen pitäisi kiinnostua susta, jos annat itsestäsi huonon kuvan, epävarma elekieli, jututat vuoronperään baarin jokaista naista jne. Monesti se "pikkuisen hölmö" juttu on jollain tapaa töykeä tai asiaton. Vähän on ehkä kumottu mukeja liikaakin..? Näitä itselle on tullut vastaan. Jos 6kkon jo mennyt niin kannattaa vähän jo katsoa, mitä itse voisi kans tehdä eri tavalla. Ethän lähesty naisia ennakkoasenteella, että itseääntäynnä tuokin varmasti on?
Sun ongelma:etsit seuraa yöelämästä ja tinderistä (jälkimmäisestä ei kokemusta,mutta tiedän konseptin) 😃.Mä olen aika hyvännäköinen nainen ja baarissa olen törmännyt iskijöihin.Ongelma on se,että en ole koskaan ollut baarissa haku päällä,vaan ystävien kesken.Niinpä olen toisinaan ollut hyvinkin tyly päästäkseni jostain humalaisesta miehestä nopeasti eroon.Siinä ei usein voi olla kovin ystävällinen tai se tulkitaan helposti väärin.Sori,mutta näin se on.Etsi nainen toisaalta?
Se katkeruus näkyy susta. Lopeta naisien vihaaminen ja yritä ensin tulla toimeen itsesi kanssa ihmisenä. Mä itse oon kaunis nuori nainen mutta kukaan ei ole koko kesänä ja syksynä tullut iskemään koska mulla on tilapäinen ongelma joka vaikuttaa itsetuntoon, sen takia en osaa kantaa itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se mies mitataan. Pitää olla vähän paksumpi nahka eikä voi lannistua ja katkeroitua heti.
Saisitte naiset itse kokeilla, jos se kerran on joku jalo henkinen taisto.
Itse asiassa naiset tekee paljonkin aloitteita kiinnostavia miehiä kohtaan, mutta mistäpä sinä sitä tietäisit..
Vierailija kirjoitti:
Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet.
Enkä ole. Lue aloitus uudestaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se mies mitataan. Pitää olla vähän paksumpi nahka eikä voi lannistua ja katkeroitua heti.
Itse asiassa naiset tekee paljonkin aloitteita kiinnostavia miehiä kohtaan, mutta mistäpä sinä sitä tietäisit..
Näin on. Jatkuvastihan ne "seiskat ja kasit" panetuttaa itseään jollaki alphamiehillä ja sitten märinät päälle kun se ei jäänytkään suhteeseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden sekunnin silmiin katsomista ja hiusten heilautusta ei lasketa aloitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista."
Olet tyypillinen ääliö. Menet juttelemaan mielestäsi kivalle naiselle ja jos sinusta ei kiinnostutakaan, vedät esiin tuon naurettavan "en olis susta tykännytkään"-kortin.
Lue aloitus ajatuksella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet.
ap
Enpä taida lukea. Kyllä sinusta ja tavoitteistasi sai tässä ihan hyvän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itse en olisi edes yhdessä nykyisen mieheni kanssa jos en olisi tehnyt aloitetta.
Ainniin, ei muuten tavattu baarissa tai Tinderissä vaan kalassa (kalastus kummankin harrastus). Eräs pariskunta tapasi kun olivat viemässä roskia. Asuivat samassa talossa (eri rapuissa) mutta eivät olleet nähneet toisiaan kuin vilaukselta. Ei niihin tapaamisiin aina baaria tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuliskohan mieleen, että miksi annat naisille sellaisen olon, että olet iskemässä vaikket olisi? Sä olet ainoa vakioelementti sosiaalisissa tilanteissasi, eivät ne yksittäiset naiset.
Harjoittele sosiaalisia taitoja ja korjauta toi katkeruutes, se haisee naisille kilometrien päähän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden sekunnin silmiin katsomista ja hiusten heilautusta ei lasketa aloitteeksi.
Huomaa, et sulla ei ole kokemusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät koskaan laske mitään naisen tekemää aloitteeksi. Sen sijaan miehet kuvittelevat että tekevät aloitteen kun menevät kaatokännissä mölisemään baarin jokaiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n passiivis-aggressiivisuus tulee naisille heti ilmi. Ap:n on turha syyttää naisia negatiivisesta käytöksestä kun itse käyttäydyt kuin joku 3-vuotias ollessaan saamatta lelua vain siksi, että et onnistunut saamaan naista kiinnostumaan sinusta itsestäsi.
Siinä missä sinä ap katsot oikeudeksesi kiinnostua naisesta vain ulkonäön perusteella, et anna naisille oikeutta olla kiinnostumatta sinusta käyttäytymisesi perusteella. Kaukana mukavasta miehestä.
Ap:n pokka ei riitä edes puolustamaan itseään tätä lihavoitua totuutta vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä. En tiedä onko miehet menneet vähän herkempään suuntaan. Itseäni ei kauheasti hetkauta jos joku randomi nyt kieltäytyy vonkaamisestani, eipä siihen ihan hirveästi ole odotuksia ehtinyt ladata ja koko "iskeminen" on sellainen heitto/kokeilu. Eri asia jos on ihastunut johonkin ja haluaa sen oikeasti. Moista ei kyllä missään baarissa ehdi tapahtua.
Enpä ole silti juuri mulkkuja naisia tavannutkaan. Ehkä rentous välittyy avauksistani. Sillä on pakko olla melkoisesti merkitystä miten avauksen tekee / kontaktin hakee.
Mitään nettiä en ole iästäni huolimatta kokeillut. Siellä on omanlaisensa tyypit ja se on eittämättä tehokas väline playereille. Ei ns. tavalliselle miehelle.
Kaikilla ihmisillä ei ole hyvää itsetuntoa. Ei miehet ole mitenkään erilaisia kuin naiset, vaan samanlaisia syyllistäviä, juopottelevia tms. vanhempia meilläkin on ollut lapsuudessamme. Sitten kuitenkin pitäisi olla särkymätön? Sori, ei onnistu.
Yksi päivä av-palstalla, käsitykseni miehistä on mennyt paljon paljon huonompaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n passiivis-aggressiivisuus tulee naisille heti ilmi. Ap:n on turha syyttää naisia negatiivisesta käytöksestä kun itse käyttäydyt kuin joku 3-vuotias ollessaan saamatta lelua vain siksi, että et onnistunut saamaan naista kiinnostumaan sinusta itsestäsi.
Siinä missä sinä ap katsot oikeudeksesi kiinnostua naisesta vain ulkonäön perusteella, et anna naisille oikeutta olla kiinnostumatta sinusta käyttäytymisesi perusteella. Kaukana mukavasta miehestä.
Ap:n pokka ei riitä edes puolustamaan itseään tätä lihavoitua totuutta vastaan :D
Tai ehkä tuo on jotain niin typerää ja asenteellista, ettei viitsi edes vastata.
ap
Kannattaisiko jatkaa sitä sinkkuelämää, jos asioista tehdään noin vaikeita? Oikeat asiat vain tapahtuu, sen kummemmin kelailematta ja analysoimatta. Jospa alkuun tutustuisit naisiin ihan vaan naisina, ilman että silmistä paistaa "uu beibe"