6 kk sinkkuna, käsitys naisista mennyt paljon negatiivisempaan suuntaan
Pitkä parisuhde päättyi ja nyt olen muutaman kuukauden hakenut aktiivisesti seuraa yöelämästä, tinderistä jne. Aiemmin ajattelin että naiset ovat yleisesti ottaen mukavia ihmisiä ja kohtelevat miehiä hyvin. Enää en ajattele. Se ylimielisyys mitä tuolla "miesten haussa" kohtaa, on ihan järjetöntä. Joo, harva nainen kiroilee tai haukkuu suoraan, mutta se kaikki muu...
Monilla naisilla on esimerkiksi lähtökohtainen oletus, että heitä yritetään aina iskeä. Joskus olenkin sanonut primadonnalle, kun on vastannut hyvin tympeästi keskusteluyrityksiini, että "Tiedätkö, mä en oikeasti ole susta yhtään kiinnostunut. Tykkään ihan erilaisista naisista." Sen jälkeen osa nöyrtyy ja osa vetää kauheat herneet nenään ja alkaa haukkua ulkonäköäni.
Sitten jos baarissa menet juttelemaan naiselle ja satut sanomaan alkuun jotain pikkuisen hölmöä, niin mitä seuraa? Naiset ovat ulkoisesti kohteliaita, mutta ilmeisesti pitävät minua niin idioottina, että luulevat etten ymmärrä mitä ne kaverin kanssa vaihdetut katseet tai ylimielisellä teennäisellä äänellä ja ilmeillä annetut vastaukset viestivät. Ihan niinkuin mun otsassa lukisi "vammainen, ei ymmärrä sanatonta viestintää". Naiset voi itse kokeilla että kuinka helppo se on mennä juttelemaan viehättävälle vastakkaisen sukupuolen edustajalle selvinpäin ilman, että mieleen alkaa tulla jotain hölmöjä avausrepliikkejä joilla yrittää voittaa kiinnostuksen. Pitäisi ilmeisesti vaan mennä juttelemaan naisille joita pidän rumina, ettei tulisi mitään typerää ikinä mieleen?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet.
Enkä ole. Lue aloitus uudestaan.
ap
Enpä taida lukea. Kyllä sinusta ja tavoitteistasi sai tässä ihan hyvän kuvan.
Taitaa olla jotain trolleja tai lapsia liikkeellä.
ap
Sinulla on kova tarve mitätöidä ihmisiä.
Kovin vaikea ottaa tosissaan ihmistä, joka vääntää sen mitä olen sanonut ihan päinvastaiseksi. Eipä siinä voi enää oikein keskustella mitään ja tulee mieleen että ehkä (toivottavasti) se on vaan trolli.
Millä tavalla olen vääntänyt sanomasi päinvastaiseksi?
No sä väität että mä olen iskemässä naista jota "nälvin" tympeän käytöksen jälkeen, vaikka sanoin aloituksessa että kyse on ollut tilanteista, joissa en ole iskemässä naista.
Kerroit hakevasi seuraa yöelämästä. Sitten kun sait pakit, näpäytit naista että et olisi häntä edes halunnut. Minusta sinä yrität itse vääntää sanomisiasi päinvastaiseksi.
Niin olen hakemassa, mutta en jokaiselta naiselta :D :D :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet. Luuletko että naiset eivät ymmärrä sanatonta viestintää?
Ja nuo silmien muljautukset kaverille ovat varmaan tarkoitettukin niin että huomaat ne. Ei ole kohteliasta, mutta baareissa ei olla kohteliaita. Jos se vaivaa, sinne ei kannata mennä. Itse en ole käynyt kolmeen vuoteen juuri tuosta syystä.
Jäipä huomaamatta tuo kohta että satut "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Sitten tuo epäkohtelias silmien muljauttelu on ihan paikallaan. Onpa minullekin tultu aika usein "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Nuo "pikkuisen hölmöt" kommentit siis ovat syy miksi en enää käy baareissa.
Ja kiitos vinkistä jota en tarvitse. Olen kyllä osannut tehdä miehille aloitteita jotka eivät ehkä ole hyviä, mutta sentään sivistyneitä.
Ymmärrän kyllä mikä on ero hölmöllä ja loukkaavalla/epäsivistyneellä käytöksellä enkä kyllä kehtaisi valittaa, jos jälkimmäisen takia saisin paskaa naisilta.
ap
En toki tiedä miten sinä tilanteet hoidat. Mutta kyllä minua on monesti katsottu silmät hämmästyksestä pyöreinä kun en yhtään lämmennyt aloitusrepliikille. Kun sehän oli vaan vitsi, hei.
Melko aggressiivista käytöksesi on ainakin täällä ollut. Minun mielestäni. Mutta omasta mielestäsi ilmeisesti ihan OK.
Mun mielestä ihan ok, koska porukka laittaa sanoja mun suuhun. Jos väitetään että mä yritän iskeä naista tilanteessa, jossa olen sanonut että olen vain juttelemassa niitä näitä, niin mitäpä siihen voi sanoa kuin että käykää uudestaan lukemassa se aloitus. Vai onko ihmisille muka uusi asia, että joskus on tilanteessa, jossa olisi normaalia jutella ei-kiinnostavalle vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? En usko.
ap
Mitä ihmettä nyt toistelet koko ajan että täällä "laitetaan sanoja suuhusi"? Itse kerroit että etsit seuraa ja nyt yrität selittää päinvastaista. Ja kirjoitat tylyyn sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet. Luuletko että naiset eivät ymmärrä sanatonta viestintää?
Ja nuo silmien muljautukset kaverille ovat varmaan tarkoitettukin niin että huomaat ne. Ei ole kohteliasta, mutta baareissa ei olla kohteliaita. Jos se vaivaa, sinne ei kannata mennä. Itse en ole käynyt kolmeen vuoteen juuri tuosta syystä.
Jäipä huomaamatta tuo kohta että satut "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Sitten tuo epäkohtelias silmien muljauttelu on ihan paikallaan. Onpa minullekin tultu aika usein "sanomaan jotain pikkuisen hölmöä". Nuo "pikkuisen hölmöt" kommentit siis ovat syy miksi en enää käy baareissa.
Ja kiitos vinkistä jota en tarvitse. Olen kyllä osannut tehdä miehille aloitteita jotka eivät ehkä ole hyviä, mutta sentään sivistyneitä.
Ymmärrän kyllä mikä on ero hölmöllä ja loukkaavalla/epäsivistyneellä käytöksellä enkä kyllä kehtaisi valittaa, jos jälkimmäisen takia saisin paskaa naisilta.
ap
En toki tiedä miten sinä tilanteet hoidat. Mutta kyllä minua on monesti katsottu silmät hämmästyksestä pyöreinä kun en yhtään lämmennyt aloitusrepliikille. Kun sehän oli vaan vitsi, hei.
Melko aggressiivista käytöksesi on ainakin täällä ollut. Minun mielestäni. Mutta omasta mielestäsi ilmeisesti ihan OK.
Mun mielestä ihan ok, koska porukka laittaa sanoja mun suuhun. Jos väitetään että mä yritän iskeä naista tilanteessa, jossa olen sanonut että olen vain juttelemassa niitä näitä, niin mitäpä siihen voi sanoa kuin että käykää uudestaan lukemassa se aloitus. Vai onko ihmisille muka uusi asia, että joskus on tilanteessa, jossa olisi normaalia jutella ei-kiinnostavalle vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? En usko.
ap
Minkä ikäinen sinä olet?? Kerropa, kysyin jo aiemmin tuolla;) t. Se kaunis tavallinen nainen
25 vuotta.
ap
Ai oletkin niin nuori vielä:) minä olen jo 30:) en sinuna stressaisi, löydät vielä järkevän kauniin tytön. Älä laske rimaa yhtään. En minäkään ole laskenut. Tiedän arvoni;) t. Se kaunis nainen taas..
Vierailija kirjoitti:
Eli kootaanpa nyt kertomustasi: Etsit seuraa baarista ja Tinderistä, lähestyt niitä viehättävimpiä naisia ja puhut hölmöjä. Nooo, onko joku ihme, jos saat tylyjä pakkeja? En nyt tarkoita, ettäkö naisten tyly käytös olisi oikeutettua, mutta jos tuo on se yhtälö, niin on se ainakin aika todennäköistä. Baareissa meno on tylyä ja pinnallista. Miksi siis väkisin etsit seuraa baareista? Sama juttu Tinderin kanssa. Jos haet vakavaa suhdetta, kannattaisiko sitä etsiä paikoista, joissa ihmiset eivät tee valintojaan pelkän ulkonäön perusteella? Onko sinulla kavereita tai harrastuksia? Itse yrittäisin mieluummin etsiä seuraa kaveripiirin tai harrastusten kautta. Tai vaikka työkuvioista. Itse asiassa tähänastiset suhteeni ovat syntyneet työpaikoilla. Oikeasti, unohda baarit. Kuulosta ehkä kliseiseltä, mutta menee vaikka mukaan johonkin vapaaehtoistoimintaan. Sellaisessa ei ole niin ulkonäkökeskeistä porukkaa. Siis jos naisen luonne merkitsee sinulle enemmän kuin ulkonäkö. Jos taas ulkonäkö on itsellesikin se tärkein kriteeri, voit varautua siihen, että sinuakin arvioidaan vain sen perusteella.
Jos joku nainen on ruma tai muuten epäviehättävä, en näe että se olisi syy käyttäytyä ilkeästi tai tympeästi. Sori, mut riittävän paljon kun tätä näkee niin on aika vaikea olla ajattelematta, että naisilla on joku asennevamma miehiä kohtaan. Ei tietenkään kaikki naiset ole tällaisia, mutta aika iso prosentti. Ja tähän prosenttiin ei kuulu mitkään silikonirintaiset tai muuten muovisen näköiset bimbot. Niistä olen pysynyt kaukana jo alunperinkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nälvit naisia jotka luulevat että olet vain iskemässä heitä? Sinähän olet.
ap
ap
Kovin vaikea ottaa tosissaan ihmistä, joka vääntää sen mitä olen sanonut ihan päinvastaiseksi. Eipä siinä voi enää oikein keskustella mitään ja tulee mieleen että ehkä (toivottavasti) se on vaan trolli.
No sä väität että mä olen iskemässä naista jota "nälvin" tympeän käytöksen jälkeen, vaikka sanoin aloituksessa että kyse on ollut tilanteista, joissa en ole iskemässä naista.
Kerroit hakevasi seuraa yöelämästä. Sitten kun sait pakit, näpäytit naista että et olisi häntä edes halunnut. Minusta sinä yrität itse vääntää sanomisiasi päinvastaiseksi.
ap
Eli vähän niin kuin harhautat niitä kiinnostavia naisia juttelemalla ensin niille jotka eivät sinua kiinnosta? Sitten vielä harhautat lukijoita täällä kertomalla ensin että etsit naisseuraa mutta annat esimerkin tilanteesta missä et etsi naisseuraa? Uskottavaa. Hymiöistä päätellen aiot kohta ilmoittaa että vain "testasin teitä :D".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mitä ihmettä nyt toistelet koko ajan että täällä "laitetaan sanoja suuhusi"? Itse kerroit että etsit seuraa ja nyt yrität selittää päinvastaista. Ja kirjoitat tylyyn sävyyn.
En etsi seuraa joka naiselta joka tilanteessa.
ap
Ai että naisilla asennevamma miehiä kohtaan? Johtuiskohan siitä ettei niiden miesten jutut ole hyviä ja siihen päälle pelko, että antaessaan pakit nainen tulee miesten taholta haukutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
No, miksi menet sitten juttelemaan niille naisille, joilta et seuraa halua siellä baarissa?
Kuule, samat sanat voi sanoa miehistä. Miehet ovat nykyään aivan uskomattoman ylimielisiä ja kranttuja. Kaveripiirissä esimerkkinä yks tavis-mies, jolle kuulemma kelpaa vain joku "tosi nätti" nainen, ei kelvannut oman tasoinen kiva nainen kun yritettiin vähän porukalla parittaa. Sitten itse olen törmännyt näihin ikäsyrjiviin miehiin esim. treffipalstoilla/baarissa.. Mulle yks lähes kolmekymppinen mies sanoi mulle kun olin 25v. että olen kuulemma hänelle liian vanha ja että hän etsii nuorempaa seuraa. Pisti miettimään että kuinka nuorta seuraa hänelle olisi sitten pitänyt olla?? :D
No näitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
Eli vähän niin kuin harhautat niitä kiinnostavia naisia juttelemalla ensin niille jotka eivät sinua kiinnosta? Sitten vielä harhautat lukijoita täällä kertomalla ensin että etsit naisseuraa mutta annat esimerkin tilanteesta missä et etsi naisseuraa? Uskottavaa. Hymiöistä päätellen aiot kohta ilmoittaa että vain "testasin teitä :D".
Täytyykö mun rautalangasta selittää sulle, miten ihmiset joskus päätyy sattumalta lähekkäin jonkun kanssa, josta ei ole kiinnostuneita? Esim. niin että käy baarissa KAVEREIDEN KANSSA ja ne alkaa jutella jonkun kanssa ja huomaat olevasi jonkun naisen vieressä. Toivottavasti mä nyt en tässä selitä itsestäänselviä asioita vain jollekin trollille...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, nainen, olen nyt ollut sinkkuna nelisen vuotta ja voin sanoa, ettei mullakaan käsitys miehistä ole ainakaan parantunut. Että jos yhtään niin kuin lohduttaa. Veikkaan että ei.
Tinderiä en ole kokeillut enkä enää baarejakaan. Nettitreffailua ja harrastuksia kyllä. Yritän etsiä sellaisia tavallisia, vähän hiljaisempia miehiä, en todellakaan halua mitään jännä-miehiä. Ongelma on nyt se, että nämä tavis-miehetkin on nykyään ihan pleijereitä, tai ainakin yrittävät olla. Minä en jaksa enää mitään ollaanko-vai-eikö-olla arvoitusleikkejä.
Minä tapasin ihan mukavia miehiä netin kautta ja olin myös sinkkuna kauan. Ehkä sinulla on liian kiire määritellä onko suhde vakava vai ei, jos kaikki miehet tuntuvat pelureilta.
Jos on jo pidempään tapailtu niin kyllä minun mielestä pitäisi jo vähän tietää, haluaako jatkaa yhdessäoloa vai ei. Näitä oikeasti löysässä hirressä pitelijöitä on yllättävän paljon. Mitäs vastaat tähän? Arvaan jo, minussa täytyy olla jotain vikaa sitten :) hitto, nää av-analysoijat on kyllä ihan huippuja :D
No oletpa herkkänahkainen. Kyllä, pidän todennäköisempänä että yhdessä ihmisessä olisi vika kuin että kaikissa hänen tapaamissaan ihmisissä olisi vika. Älä kirjoita tänne henkilökohtaisista asioistasi jos "av-analysointi" saa sinut pillastumaan. Täällä on vähän niin kuin ideana kommentoida muiden sanomisia ja kertoa omia mielipiteitä. Jos et halua kommenttia, se kannattaa heti viestissäsi mainita sen sijaan että alat pilkata muita kirjoittajia kommentoinnista.
Kukas se herkkänahkainen nyt on? :) en sanonut missään vaiheessa, että kaikissa miehissä olisi vikaa. Ihan itse teit hölmöjä johtopäätöksiä minun kokemuksistani. Minua vaan jaksaa naurattaa, että täällä aina tapahtuu tämä sama: yksi kertoo kokemuksensa, toinen tulee siihen kertomaan että ei voi olla, kun minullekaan ei ole koskaan niin tapahtunut ja tehdään juuri noita ihmeellisiä analyysejä yhden pikku viestin perusteella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
Tänne kuitenkin kirjoitit siitä seuran hakemisesta. Sitten olet ihmeissäsi kun ihmiset kommentoivat sitä.
Olisiko nyt kuitenkin hyvä aika perääntyä? Voit jatkaa aloituksesi vääntelyä loputtomiin, mutta tuomio on ollut aika yksimielinen täällä. Et ole hoitanut asiaa fiksusti. Sen nyt tietysti voisi päätellä jo siitäkin, että kirjoitit naiskunnan käytöstä kritisoivan aloituksen naisten kansoittamalle palstalle.
Saanko veikata että ap:n "ihan tavallisen nätti" nainen tarkoittaa taas jotain Jenni Vartiaisen tai Anna Abreun näköistä "ihan tavallista ja luonnollista naapurin tyttöä"? Sitten ihmetellään kun niille ihan tavallisille ei kelpaa.. kun oikeasti tuon näköiset naiset ei ole tavista nähneetkään (samoin kuin ap ja muut miehet, joille me oikeasti tavikset ollaan silkkaa ilmaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
Tänne kuitenkin kirjoitit siitä seuran hakemisesta. Sitten olet ihmeissäsi kun ihmiset kommentoivat sitä.
Olisiko nyt kuitenkin hyvä aika perääntyä? Voit jatkaa aloituksesi vääntelyä loputtomiin, mutta tuomio on ollut aika yksimielinen täällä. Et ole hoitanut asiaa fiksusti. Sen nyt tietysti voisi päätellä jo siitäkin, että kirjoitit naiskunnan käytöstä kritisoivan aloituksen naisten kansoittamalle palstalle.
Olen ihmeissäni kun sanoin että juttelin naiselle josta en ollut kiinnostunut (hui kamala, pitäisi olla hiljaa jos olet kavereiden kautta päätynyt jonkun naisen viereen), mutta väitetään että olinkin kiinnostunut ja menin vartavasten iskemään häntä tai pelailemaan. Ja nyt mun pitäisi perääntyä? :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, nainen, olen nyt ollut sinkkuna nelisen vuotta ja voin sanoa, ettei mullakaan käsitys miehistä ole ainakaan parantunut. Että jos yhtään niin kuin lohduttaa. Veikkaan että ei.
Tinderiä en ole kokeillut enkä enää baarejakaan. Nettitreffailua ja harrastuksia kyllä. Yritän etsiä sellaisia tavallisia, vähän hiljaisempia miehiä, en todellakaan halua mitään jännä-miehiä. Ongelma on nyt se, että nämä tavis-miehetkin on nykyään ihan pleijereitä, tai ainakin yrittävät olla. Minä en jaksa enää mitään ollaanko-vai-eikö-olla arvoitusleikkejä.
Minä tapasin ihan mukavia miehiä netin kautta ja olin myös sinkkuna kauan. Ehkä sinulla on liian kiire määritellä onko suhde vakava vai ei, jos kaikki miehet tuntuvat pelureilta.
Jos on jo pidempään tapailtu niin kyllä minun mielestä pitäisi jo vähän tietää, haluaako jatkaa yhdessäoloa vai ei. Näitä oikeasti löysässä hirressä pitelijöitä on yllättävän paljon. Mitäs vastaat tähän? Arvaan jo, minussa täytyy olla jotain vikaa sitten :) hitto, nää av-analysoijat on kyllä ihan huippuja :D
No oletpa herkkänahkainen. Kyllä, pidän todennäköisempänä että yhdessä ihmisessä olisi vika kuin että kaikissa hänen tapaamissaan ihmisissä olisi vika. Älä kirjoita tänne henkilökohtaisista asioistasi jos "av-analysointi" saa sinut pillastumaan. Täällä on vähän niin kuin ideana kommentoida muiden sanomisia ja kertoa omia mielipiteitä. Jos et halua kommenttia, se kannattaa heti viestissäsi mainita sen sijaan että alat pilkata muita kirjoittajia kommentoinnista.
Kukas se herkkänahkainen nyt on? :) en sanonut missään vaiheessa, että kaikissa miehissä olisi vikaa. Ihan itse teit hölmöjä johtopäätöksiä minun kokemuksistani. Minua vaan jaksaa naurattaa, että täällä aina tapahtuu tämä sama: yksi kertoo kokemuksensa, toinen tulee siihen kertomaan että ei voi olla, kun minullekaan ei ole koskaan niin tapahtunut ja tehdään juuri noita ihmeellisiä analyysejä yhden pikku viestin perusteella :D
Sanoit että käsityksesi miehistä "ei ole ainakaan parantunut" ja kritisoit sekä pleijereitä että tavismiehiä kyvyttömyydestä sitoutua. Kyllä tuo minusta on aika lailla sitä että sanoisit että kaikissa miehissä on sama vika. Siihen huomautin että minulla on ihan hyviä kokemuksia miehistä vaikka olen samanlaisessa tilanteessa.
Tarkoitus oli sanoa että eivät asiat niin huonosti välttämättä ole. Ja sinä käyt kimppuuni siksi että tein saman minkä sinäkin: kerroin mikä on kokemukseni. En oikein ymmärrä tuollaista ilkeyttä, en edes vaikka olet kuorruttanut viestisi hymiöillä. En mielestäni ansainnut tuollaista pilkkaa vain siksi, että ehdotin mikä ongelma voisi olla. Olisit ihan hyvin voinut kommentoida sitä asiallisestikin tai jättää kokonaan huomiotta, sen sijaan että yrität pilata päiväni.
Ap:n vika on siinä ettei sillä ole alkeellisimpiakaan sosiaalisia taitoja eikä pelisilmää. Jos haluaa kavereita tai vaikka jotain enemmän, ei todellakaan kannata sanoa toiselle ettei ole kiinnostunut tästä. Sitten vielä ihmettelee miksei naiset lämpene, heh. Naisten vikahan se.
Siis odotat että muut ihmiset ovat sinulle mukavia kun vittuilet heille? Onnea yritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
Täytyykö mun rautalangasta selittää sulle, miten ihmiset joskus päätyy sattumalta lähekkäin jonkun kanssa, josta ei ole kiinnostuneita? Esim. niin että käy baarissa KAVEREIDEN KANSSA ja ne alkaa jutella jonkun kanssa ja huomaat olevasi jonkun naisen vieressä. Toivottavasti mä nyt en tässä selitä itsestäänselviä asioita vain jollekin trollille...
ap
Kirjoitit nyt vain uudestaan saman asian mitä sanoit tuossa edellisessä viestissäsi, aloit vain huutaa vähän sen lisäksi. Et vastannut mitään viestiini, sen sijaan vain jankkaat noista trolleistasi.
Mietipä ap omalle kohdalle jos olisit baarissa istumassa kavereiden kanssa ja viereesi punkee joku omaa tasoasi paljon alempi pultsari-Pirjo iskemään ja sitten ylimielisesti heittää että en ole susta kiinnostunutkaan, kun annat pakit eikä kuitenkaan ymmärrä lähteä pois? Veikkaan että suakin ärsyttäis..
7" naisia syytetään liian komeiden miesten haluamisesta, sitten kun mies ei saa iskettyä omaan tasoonsa nähden liian kaunista naista niin kyse onkin naisten törkeydestä...
Kuten sanottu, me tavalliset naiset suhtauduttaisiin ihan jees niihin iskemään tuleviin miehiin kuin ne superkauniit naiset, joita miehet lähestyy laumoittain baareissa.