Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko treffipalstojen monistajamiehet?

Vierailija
09.12.2015 |

Ärsyttää miehet, jotka lähettävät saman harkitun mutta onton viestin useampaan kertaan ja selvästikin monelle naiselle. Turha odottaa vastausta, jos ei ole henkilökohtaista kiinnostusta. Sitten valitetaan kun naiset ei vastaa. Toinen ärsyttävä tyyppi on se, joka lähettää huhuu-viestejä, jos heille ei vastaa.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä treffipalstoilla te käytte kun kaikki on aina niin vaikeaa ? Itse olen aina aloittanut (jos olen ennen naista kerennyt) sanomalla ihan vaan iltaa, päivää tai huomenta ja siitä se juttu on sitten lähtenyt. Netissä tapasin nykyisenkin ja nyt asutaan jo yhdessä. M30

Minä taas en kiinnostunut kenestäkään joka aloitti noin lyhyesti. Ehkä tässäkin on isoja eroja ihmistyyppien välillä.

Ehkä tässä myöskin etsitään liikaa syytä siitä aloitusviestistä. Monen mielestä "iltaa" voi olla hyvä tervehdys mutta siihen ei vastata kun luetaan profiili joka huokuu vihaa ja katkeruutta. Sitten kuvitellaan että ongelma oli se aloitusviesti.

Totta varmasti tuokin että kaikille ei sama toimi. Ihan mielenkiinnosta kysyn vielä että millainen olisi semmonen hyvä, pidempi keskustelun avaus viesti sinulle ? M30

Jos vaikka sulle vastais. Mulle pamahti typeräksi haukkumiset ja että "monta kertaa sanottu, että moi ei kelpaa".

Etkö siis mielestäsi ole typerä, jos et näe vaihtoehtoja "moin" ja kymppitonnin esittelyvideon välillä?

Entäs itse, jos et ymmärrä selvää sarkastista ääriesimerkkiä vastauksen toivossa.

No miten hyvin se toimi?

Vierailija
42/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin epätoivoinen, että viettäisin aikaani noissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta "moi" on ihan hyvä aloitus, jos se keskustelu sitten muuten luontevasti etenee. Mutta mitä ihmettä voi vastata näihin, "oletpas kaunis" -kommentteihin? "Aha?" Ja siihen se sitten tyrehtyi. Vai pitäisikö silloin kehua takaisin vai mitä ihmettä?

Vierailija
44/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on yksi valmis pohja, mitä muokkaan naisen ilmoituksen perusteella.

:D Deittitemplaatti

Vierailija
45/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen, hyvät miehet revitään käsistä parisuhteita ajatellessa. Minä en tunne yhtäkään hyvää miestä, joka olisi vastentahtoisesti sinkku. Aina saa naisen jos haluaa.

Näinhän se aina menee, ja sitten harmitellaan että miksi se valehteli ja tyhjensi vaan kassinsa, yhyy.

Vierailija
46/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun meillä miehillä ei ole varaa valita noilla treffipalstoilla, ei sitten yhtään. Eikä meitä miehiä myöskään lähestytä, joten sekin jää meidän tehtäväksemme. Tästä nyt fiksumpi huomaa suoraan, että ainoa "pelimerkkimme" on lähestyä niin paljon naisia, kuin vain mahdollista, maksimoidaksemme näiden palstojen hyödyn omalta osaltamme.

Minä ainakin lähestyn vain sellaisia tyyppejä, jotka on mulle sopivia. Enkä niitä kaikkia, niin kuin miehet tekee. Tutustun miehen profiiliin rauhassa ja laitan viestin, jos huomaan että mies on samanhenkinen tyyppi, kuin minä.

Mies ei selvästikään ole kiinnostunut juuri minusta, jos laittaa jonkun massapostin. Monesti huomaa, että edes profiiliani ei olla viitsitty vilkaista. Esim. kauniiksi kehumista, vaikka minulla ei ollut silloin edes kuvaa profiilissani. Ja suurin osa niistä massapostimiehistä siellä etsii seksiseuraa, vaikka alkuun saattaisikin vaikuttaa "normaalilta". Siksi jätän useimmiten vastaamatta, jos saan jonkun massaviestin.

Vierailija
47/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, jos onkin jokin massaviesti? Sehän on vasta avaus, josta lähdetään liikkeelle. Kyllähän se viesti kuitenkin kertoo miehestä, oli se sitten lähetetty yksin sinulle tai sadalle muullekin. Siinä vaiheessa, kun ei vielä mitään henkilökohtaista suhdetta ole, tuollaisesta on mielestäni turha loukkaantua.

N35

Vierailija
48/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mielestä 'moi' on riittävä aloitus, niin riittääkö teille myös, jos nainen vastaa siihen myös vain 'moi'? Mitä te sen jälkeen kirjoitatte? Onko tällainen keskustelu teistä oikeasti kivaa:

- Moi

- Moi

- Mitä kuuluu?

- Ihan hyvää.

- Oliko kiva päivä?

- Oli. entäs itselläsi?

- Ihan kiva.

Jne.

Jos ajatellaan, että jokaisen viestin välillä on päivä, niin kauanko tuollaista viitsii?

Vierailija
49/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden mielestä 'moi' on riittävä aloitus, niin riittääkö teille myös, jos nainen vastaa siihen myös vain 'moi'? Mitä te sen jälkeen kirjoitatte? Onko tällainen keskustelu teistä oikeasti kivaa:

- Moi

- Moi

- Mitä kuuluu?

- Ihan hyvää.

- Oliko kiva päivä?

- Oli. entäs itselläsi?

- Ihan kiva.

Jne.

Jos ajatellaan, että jokaisen viestin välillä on päivä, niin kauanko tuollaista viitsii?

En itse ole ikinä aloittanut yhdellä sanalla, edes Tinderissä, mutta naiset tekee sitä joskus. En ole tarpeeksi hyvännäköinen että voisin vastata siihen samalla mitalla, eli "moi", vaan aina joutuu panostamaan huomattavasti enemmän kuin nainen, kantamaan keskustelua ja viedä dialogi eteenpäin.

Vierailija
50/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Moi

- Moi

- Mitä kuuluu?

- Ihan hyvää.

- Oliko kiva päivä?

- Oli. entäs itselläsi?

- Ihan kiva.

Jne.

En itse ole ikinä aloittanut yhdellä sanalla, edes Tinderissä, mutta naiset tekee sitä joskus. En ole tarpeeksi hyvännäköinen että voisin vastata siihen samalla mitalla, eli "moi", vaan aina joutuu panostamaan huomattavasti enemmän kuin nainen, kantamaan keskustelua ja viedä dialogi eteenpäin.

Aivan saman olen huomannut. Onko hieman vaikeaa, kun nainen vain vastaa siihen ja ei yritä viedä dialogia yhtään eteenpäin. Iskee sellainen tunne, että naista ei kiinnosta, mutta ei voi olla varma siitä. Miksi te naiset ette voi edes yrittää, vaan jätätte kaiken miehen tehtäväksi?

Vierailija
51/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, jos onkin jokin massaviesti? Sehän on vasta avaus, josta lähdetään liikkeelle. Kyllähän se viesti kuitenkin kertoo miehestä, oli se sitten lähetetty yksin sinulle tai sadalle muullekin. Siinä vaiheessa, kun ei vielä mitään henkilökohtaista suhdetta ole, tuollaisesta on mielestäni turha loukkaantua.

N35

Ei kukaan täällä olekaan loukkaantunut. Täällä on vain todettu, että ei ole fiksua tehdä noin.

Tuo massaviestin lähetys kertoo että sitä henkilökohtaista suhdetta ei ole tulossakaan. Kunhan nyt jonkun saisi.

Vierailija
52/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Moi

- Moi

- Mitä kuuluu?

- Ihan hyvää.

- Oliko kiva päivä?

- Oli. entäs itselläsi?

- Ihan kiva.

Jne.

Aivan saman olen huomannut. Onko hieman vaikeaa, kun nainen vain vastaa siihen ja ei yritä viedä dialogia yhtään eteenpäin. Iskee sellainen tunne, että naista ei kiinnosta, mutta ei voi olla varma siitä. Miksi te naiset ette voi edes yrittää, vaan jätätte kaiken miehen tehtäväksi?

Täällä on valitettu miesten tekevän tuota, mutta kukaan nainen ei kuitenkaan ole valittanut että "moi"-viestien lähetteljät jättäisivät kaiken naisen tehtäväksi. Oma moka, jos alkaa väkisin lämmitellä naista joka ei vaikuta kiinnostuneelta. Mitä järkeä edes yrittää? Yhtä passiivinen tuo ihminen tulee olemaan aina, jos pitempää suhdettakin ajattelee.

Vierailija
53/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aavistuksen ihmetyttää, että tähän ketjuun on ilmestynyt monistajamiehiä puolustamaan tapaansa ja ilmoittamaan, että aikovat jatkaakin niin, vaikka moni nainen on heille ketjussa sanonut, että ei kannattaisi.

Ap

Vierailija
54/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu taas se ininä jätkät.Alatte panostamaan hommaan.Laitatte ne profiilit kuntoon ja aloitusviesti on tosiaan muutakin kun moi ja ton nyt luulis jokaisen pimppimethälle pyrkivän apinan tajuavan.Deittailette kaikki vähänkin naitavan näköiset ja ikäiset.Kehitytte näkemään mitä heikkouksia teidän pitää itsessänne kehittää ja mitä virheitä naiset eniten vihaavat.Opitte juttelemaan juuri niitä asioita mitä nainen haluaa kuulla ja tämä yhdistettynä pukeutumiseen on melko varma mesta päästä tärkeimpään käsiksi, eli panemiseen.Koska on kysymys nettideitistä, niin sellainen 2-3 panoa samaan aikaan on aika ok.Koska yhtenä aamuna muutaman täydellisen illan jälkeen lepää se teksti jossa lukee "ei tässä ole kemiaa".Tässä kohtaa suullesi leviää hymy, kun olet jaksanut jauhaa kahta muuta siinä rinnalla ja seuraavien päivien panot ovat varmistettuna.Nyt voi vaikka suunnata salille parantamaan fiilistä ja sitten vaatekaupoille.Parin seuraavan päivän aikana alat taas etsimään uutta lihaa, koska jäljellä olevat saattavat vaihtaa kemian puutteen takia maisemaa jossain vaiheessa viikkoa..

Vierailija
55/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aavistuksen ihmetyttää, että tähän ketjuun on ilmestynyt monistajamiehiä puolustamaan tapaansa ja ilmoittamaan, että aikovat jatkaakin niin, vaikka moni nainen on heille ketjussa sanonut, että ei kannattaisi.

Ap

Miehet eivät yleensä pidä siitä että heitä neuvotaan.

Todella usein miehet valittavat että naiset eivät ota heihin yhteyttä, vaikka heillä on hyvä profiiliteksti. Samassa tilanteessa nainen toteaa että koska miehet eivät ota yhteyttä, profiiliteksti on huono.

Sukupuolten eroja.

Vierailija
56/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu taas se ininä jätkät.Alatte panostamaan hommaan.Laitatte ne profiilit kuntoon ja aloitusviesti on tosiaan muutakin kun moi ja ton nyt luulis jokaisen pimppimethälle pyrkivän apinan tajuavan.Deittailette kaikki vähänkin naitavan näköiset ja ikäiset.Kehitytte näkemään mitä heikkouksia teidän pitää itsessänne kehittää ja mitä virheitä naiset eniten vihaavat.Opitte juttelemaan juuri niitä asioita mitä nainen haluaa kuulla ja tämä yhdistettynä pukeutumiseen on melko varma mesta päästä tärkeimpään käsiksi, eli panemiseen.Koska on kysymys nettideitistä, niin sellainen 2-3 panoa samaan aikaan on aika ok.Koska yhtenä aamuna muutaman täydellisen illan jälkeen lepää se teksti jossa lukee "ei tässä ole kemiaa".Tässä kohtaa suullesi leviää hymy, kun olet jaksanut jauhaa kahta muuta siinä rinnalla ja seuraavien päivien panot ovat varmistettuna.Nyt voi vaikka suunnata salille parantamaan fiilistä ja sitten vaatekaupoille.Parin seuraavan päivän aikana alat taas etsimään uutta lihaa, koska jäljellä olevat saattavat vaihtaa kemian puutteen takia maisemaa jossain vaiheessa viikkoa..

Niin, hyvä että tuli puheeksi. Oikeinkirjoitus ja sivistys ovat myös kovaa valuuttaa nettideittaillessa.

Vierailija
57/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Ei kukaan täällä olekaan loukkaantunut. Täällä on vain todettu, että ei ole fiksua tehdä noin.

Tuo massaviestin lähetys kertoo että sitä henkilökohtaista suhdetta ei ole tulossakaan. Kunhan nyt jonkun saisi.

No kyllä siitä tunnutaan loukkaantuvan sen verran, ettei vaivauduta vastaamaan. Miksi ihmeessä se tarkoittaisi, ettei henkilökohtaista suhdetta ole tulossa? Onko se nyt sitten kauhean henkilökohtaista, jos kysyy matkustamisesta pitävältä naiselta onko tämä käynyt Kroatiassa. Senhän voi myös kysyä sadalta muultakin.

Vierailija
58/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sehän on ihan sama mitä moni nainen sanoo, jos se silti toimii, vaikka vain 1/100. Silti parempi kuin samalla vaivalla saatu 0/3.

Jos ei monistaminen toimi ollenkaan, niin hioo sitä, jos silti ei toimi, niin vaihtaa taktiikkaa.

Vierailija
59/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Moi

- Moi

- Mitä kuuluu?

- Ihan hyvää.

- Oliko kiva päivä?

- Oli. entäs itselläsi?

- Ihan kiva.

Jne.

Eli, jos aloitus on pelkkä "moi", se ei voi jatkua muuten kuin noin? :D

Vierailija
60/71 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sehän on ihan sama mitä moni nainen sanoo, jos se silti toimii, vaikka vain 1/100. Silti parempi kuin samalla vaivalla saatu 0/3.

Jos ei monistaminen toimi ollenkaan, niin hioo sitä, jos silti ei toimi, niin vaihtaa taktiikkaa.

Mutta kun ei se taida toimia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan