Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen liian tasokas mies useimmille naisille

Vierailija

Useimmat naiset suorastaan pelkää minua, koska heidän elämänsä on niin keskiluokkaisen tavanomaista ja minun läsnäoloni tuo aina tuulahduksen seikkailusta ja paremmasta, kiinnostavammasta elämästä. Sellainen tuntuu monista naisista pelottavalta.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Tämä on hyvin yleinen ongelma av-mammapalstalle kirjoittelevien miesten keskuudessa. Täältä löytyy siis varmasti vertaistukea, hang in there!

Vierailija

[quote=Vierailija]Minkä mittainen muna?[/quote

21 cm, niinkuin kaikilla kaltaisillani tasokkailla pelimiehillä.

Ap

Vierailija

taikka käyttäydyt epämiellyttävästi tai olet omituinen ja pelkäävät siksi

oikeasti tasokas ei ajattele tasoja

taso on sitä että on tasapainossa itsen ja muiden kanssa.

jos sinua pelätään et sitä voi olla

Vierailija

1. Ei ole olemassa mitään tasoja 2. Jos olisi, tasokkuuden voisi nähdä vain siitä millaisen kumppanin  objektiivisin mittapuin on JO saanut - ei siitä millaisena pään sisällään itseään subjektiivisesti pitää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, ymmärrän kyllä, miksi naiset ovat peloissaan seurassasi.

Hahaa, korkkarit viuhuen kipittävät pakoon ja ap jää tyytyväisenä miettimään, miten tuokin nainen ei kestänyt hänen mahtavuuttaan =D

Vierailija

epävarmuuden päälle revitty ylimielinen kuori on tehokas naisten karkoittaja. Naiset on niin herkkä vaistoisia että huomaa teennäisyyden. Olisko siitä kyse?

Vierailija

no kansainvälisesti et ole lähelläkään tasokasta jos olet suomalainen. Voit olla kova jossain perähikiällä mutta siihen jää

Vierailija

No kyllä minua ainakin alkaa heti pelottaa, kun huomaan seuralaisen olevan todellisuudesta irtaantunut sekopää, mahdollisesti narsisti, joka todennäköisesti stalkkaa tai muuttuu aggressiiviseksi pakit saadessaan. "Minuahan ei kukaan jätä"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat