Mikä kukka naiselle?

Vierailija

Ei mitään överiä, mutta tarkoitus olisi sillä osoittaa että hän on yksi miljoonista.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mitään överiä, mutta tarkoitus olisi sillä osoittaa että hän on yksi miljoonista.
Erinomaisen freudilainen lipsahdus.

Vierailija

Vaikea pelkästään kukalla tuota viestiä. Voit tietysti viedä vaikka kimpun valkoisia ruusuja ja siellä seassa yksi vaaleanpunainen, mutta tuokin vaatii ehkä selitystä.

Vierailija

Jos olisi kesä, niin luonnosta kerättyjä violetteja ja taivaansinisiä villejä kasveja itse yhteen kietoen, ainakin lemmikkejä, kissankelloja, sekaan vähän valkoista. Nyt pitää tyytyä kaupalliseen kukkakaupan tarjontaan, mutta eiköhän sieltä jotain löydy.

Vierailija

Minä tykkäisin itse valitusta kimpusta, joka kertoo jotain siitä kuka kukat on valinnut. Ruukussa oleva erikoisen näköinen tai värinen orkidea olisi myös kaunis ja siitä olisi iloa vuosiksi toisin kuin leikkokukista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
yksinkertainen ja kaunis, vain yksi ruusu? :) 
Komppaan, ja ehdotan punaista, varsinkin jos haluaa viestiä romantiikkaa. :)

Vierailija

Ruusu, ja paljon. Siis voi olla ihan pirkka-ruusuja, mutta niitä 50 kpl. Vähempi on tavanomaista.

Väri sitten sen mukaan, minkävärinen on koti. Minä tkkäisisin valkoisesta tai vasleanpunaisesta ruususta, mutta mies tuo ain tmmanpunaisia. Ei sekään haittas, koska tiedän hänen symboliikkansa.

T. Romantikko

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat