Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?

Vierailija
09.12.2015 |

Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.

Kommentit (554)

Vierailija
281/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bussissa edessä istuva katsoo jatkuvasti pää sivulle kääntyneenä ikkunasta ulos. Ei siis etuviistoon.. Ärsyttää niin paljon! Samoin maiskuttajat, rapisuttelijat, epähygieeniset ihmiset...

Vierailija
282/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalankulkijana minua ärsyttää pimeällä, jos pysäköidyssä tai pysähtyneessä autossa on reittini varrella joku sisällä. Myös hyvin hitaasti ohi ajavat autot ärsyttävät. Tajusin juuri, että se voi olla alitajuista uhan tunnetta: kun olin alaikäinen, kotikaupungissani mies raahasi illalla ikäiseni kävelemässä olleen tytön autoonsa ja raiskasi hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että Suomessa ei kerrostaloissa enää yhdeksän aikoihin liesituulettimet toimi, kun kuvitellaan kaikkien syövän kuudelta ja menemään nukkumaan yhdeksältä.

Tämä on minustakin jotain aivan sanoinkuvaamattoman sairaan järkyttävää.

En voi käsittää miksi ihmiset hyväksyvät tuollaisen.

Itsekin olen asunut kerrostalossa jossa liesituuletin meni päälle "ruoanlaittoaikoina".

Uskomatonta että pitäisi rytmittää elämänsä muiden pillin mukaan.

Minusta joskus tuntuu että elämme oikeasti pahemmassa valtiossa kuin Pohjois-Korea.

Olemme vaan niin saatanan tasapäistettyjä, luterilaisen nöyriksi väkivalloin aivopestyjä lampaita ettemme tajua sitä.

Jos vähänkään kyseenalaistat jotain mitä lampaat eivät tajua, ensimmäin vastareaktio on yleensä naurunalaiseksi saattaminen.

Vierailija
284/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun työpaikan vessaan mennessä huomaat ,että edellinen kävijä on jättänyt paskaraanut. Oikeesti, vituttaa ruveta kenenkään paskoja sieltä vessaharjalla puhdistamaan, oksettavaa. Sitten jos et niitä putsaa, niin heti vessan ulkopuolella tulee kollega vastaan, joka menee sinne vessaan. Ja senhän arvaa mitä ajattelee jos ne raanut venaa siellä. 

Vierailija
285/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräiliä jolla on liian kirkkaat valot, vieläpä kohdistettuna vastaan tulijan silmiin. Samoin nämä vilkkuvat valot. Tätä on ihan Helsingissä missä kaikki kadut on valaistu. Ymmärtäisin jonkun suunnistajan joka pitää metsässä kirkas valoa. Tämä ei ole muille  pyöräiliöille  turvallista  kun joutuu ohitus tilanteessa katsomaan ojanpenkkaan.

Vierailija
286/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suunnattomasti se kun mun mies suurkuluttaa kaikkea. Esim käyttää _todella_ paljon ruokaöljyä esim jauhelihan paistamiseen. Teflonpannu suorastaan ui öljyssä. Toisena esimerkkinä tiskaus. Kun mieheni tiskaa esim kattiloita hän laittaa noin teelusikallisen fairya per kattila. Vähempikin riittäisi!! Kyllä minä niin helposti näemmä ärsyynnyn :D

Vierailija
287/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Mitä ihmettä? Jokaisella on oikeus huomauttaa naapurin häiriköinnistä, liittyi se mihin tahansa. Kerrostalossa asutaan yhdessä ja jokaisen arjen hyvinvoinnilla on väliä. Vessassa on oikeus käydä, mutta sitä ei ole mitään oikeutta tehdä niin, että se häiritsee muita.

Jos luulet, että naapurin vessassakäynti ei voi olla iso asia, niin kuuntelepa sitä koko huoneiston täyttävää lorotusta useaan otteeseen joka päivä, sitä miten pökäleet tipahtavat pöntöön ja vessapaperiteline kitisee. Yöt on pakko nukkua tulpat korvissa, silti siihen oksettavaan meteliin saa vähän väliä herätä. Näin siis muuten hyvän äänieristyksen omaavassa talossa.

No ei kai se nyt naapurin syy ole jos äänieristys on huono? Pitäisikö hänen sitten laittaa korkki pyllyyn ja kusta ikkunasta ulos, jotta oma elämäsi ei häiriintyisi. Jos normaalit äänet ovat erityksen takia epämiellyttäviä  ei syy ole naapurin. Eri sia mekkalointi ja rettelöinti. Suosittelisin hyvän sään aikana muuttamaan ulos tuolta jos noin häiritsee.

Vierailija
288/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sukka joka alkaa rullaantumaan kengän sisällä.

- Kun laitat ripsiväriä ja tökkäät sillä vahingossa nenänpieleesi mustan pläntin.

- Kun vaihdat petivaatteita ja yksi settiin kuuluva tyynyliina on kadoksissa.

- Hoitoaine joka loppuu aina ennen shampoota.

- Kun olet menossa nukkumaan ja huomaatkin että täytyy nousta käymään pissalla.

- Kun kaikki pinnit/ponnarit on kadoksissa.

- Kun hampaita pestessä hammasharjalle laitettu hammastahnaklöntti putoaa lavuaariin.

- Kun törmäät kaupassa puolituttuun ja sun on pakko puhua sen kans jotain.

- Kun bussissa sun vierees istuu joku.

Vierailija
289/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ärsytä, vaan ällöttää: kun ihmiset ottavat jäätelöä lusikkaan ja laittavat sen suuhunsa, mutta vetävät sen saman jäätelön vielä ulos suusta. Sitten sitä yhtä kuolaista jäätelölusikkaa veivataan parhaimmillaan monta kertaa edes takaisin suuhun ja ulos ennenkuin saadaan napattua se jätski sinne kitaan. :| pitää aina yrittää katsella jonnekin muualle tällaisen ihmisen seurassa, muuten meinaa tulla puklu.

Minun mieheni tekee juuri noin! Onpa tarjolla sitten puuroa tai keittoa tai jäätelöä, syö lusikallisesta vain osan ja sitten ottaa siihen päälle lisää, ja toistaa uudelleen ja uudelleen. Tämä ällistyttää minua, koska mies on muuten aika hysteerinen ruokahygienian ja mm. syljen suhteen, ja jos vaikka tiputtaa sitä samaa jäätelöä paidalleen niin hankaa sitä loputtomiin jollain talouspaperilla. Mutta sen oman sylkisen ruokalusikan ja ruuan pois suusta ja takaisin suuhun veivaaminen ei haittaa häntä yhtään. Oksettavaa.

Munkin mies tekee tätä että imasee vaan osan siitä jädestä kiduksiinsa ja ottaa sen ulos, ei siinä vielä mitään. Mutta joka kerta kun se syö jotain tollasta lusikoitavaa herkkua niin se pitää sitä lusikkaa eri tavalla kädessä ku normaalisti, sillee jotenki naisellisesti, vähän pikkurilli pystyssä. Lisäks sillä on silloin vähän sellanen tyytyväinen imelä ilme naamalla :D ja vähän sellanen "valppaana" asento. Argh ei hitto se on ärsyttävääääää!!

Kuulostaa ihan mun mieheltä. Hän vielä usein kääntää sen miehen käteen liian pienen pikkulusikan just ennen suuhun laittamista ylösalaisin. Eli huulet muikistettuna imeskelee sitä jätskiä lusikan kupera puoli ylöspäin. Jotenkim kielellä tapailee lusikan kupista jätskiä tai sitten jättää sen osan sinne vielä pohjalle seuraavaan lusikalliseen. NIIN naisellisen ja nolon näköistä. Ihan hävettää julkisilla paikoilla syödä jätskiä miehen kanssa.

Vierailija
290/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, että kassalla kysytään haluanko kuitin, kuittia kuuluu tarjota halusin tai en. Se joka ei sitä halua jättää ottamatta, minä otan sen aina, ja kysyn jos ei ala kuulua.

Vierailija
291/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti ärsytä mut jos mennään vaikka miehen kanssa esim.puolityhjään kahvilaan ja valitaan pöytä niin että saa rauhassa jutella niin kohta viereiseen pöytään työntyy joku vaikka kauempanakin olisi vapaita. Sitten se jää kuunteleen meiän juttuja eikä edes esitä ettei muka kuulisi.

itse valitsen aina pöydän mahd.kaukana muista jos on mahdollista mutta mies taas istuu ensimmäiseen vapaaseen pöytään.

harvoin kub pääsee kahdestaan mihinkään niin olisi kiva jutella rauhassa ilman että tarvii varoa sanojaan naapuripöydän takia

Vierailija
292/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava, joka päättää joka ikisen fb- päivityksen tai kommentin kolmeen pilkkuun. "Ihana sää,,,".

Äläs nyt, mulla on mm. fb- kaveri joka kirjoittaa näin: "Onpas Aivan Mahtava Aurinkoinen Sää Ulkona" JA jokaisen, siis jokaisen sanan jälkeen tulee sydän. Ja kirjoittelee ahkerasti. Lisäksi on toki näitä "ompas erin omaista kaura puuroa" ja "työntekiöitä sorretaan suomessa ketä on samaamieltä !!!!!!" yms. peruskauraa. Voi että minua keljuttaa. Vaikka joku puhuisi asiaakin, kaikki uskottavuus katoaa taivaan tuuliin, kun kirjoitustyyli raastaa silmiä.

Vierailija
293/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka eivät vastaa kysymyksiin vaikka kuulevat selvästi että heitä puhutellaan. 

Vierailija
294/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos bussissa edessä istuva katsoo jatkuvasti pää sivulle kääntyneenä ikkunasta ulos. Ei siis etuviistoon.. Ärsyttää niin paljon! Samoin maiskuttajat, rapisuttelijat, epähygieeniset ihmiset...

Voisitko tarkentaa, miksi se ärsyttää?

Vierailija
295/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun joka aamu menemään samalla bussilla. Ärsyttää kun pysäkillä on aina samat naamat jotka seisovat täsmälleen samassa paikassa kuin jossain harjoitellussa näytelmässä. Vähän vaihtelua kiitos! 

Ja sitten se yksi tantta joka yrittää aina lätistä jostain turhasta. EI, en ole halukas kälättämään jonkun randomin kanssa päivän säästä ennen seitsemää aamulla joten ole hiljaa! Kiitos. 

Lisäksi sen yhden idiootin on aina seurattava sitä bussin ovea että varmasti pääsee ensimmäisenä sisään ja lempipaikalleen. Ai että nautin joskus kun kuskilla meneekin tulo vähän pitkäksi eikä tantta ehdikkään seuraamaan ovea... Istun taatusti "tantan paikalle" joka kerta! ;)

Sitten vielä ne viereen istujat. Voisitko ystävällisesti olla istumatta syliin! Todellä ällöttävää istua perse kiinni toisen ahterissa. Itse jätän aina pienen välin. Pullukoiden viereen en istu ollenkaan.

Vierailija
296/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se kun ihmiset ihmettelevät muiden tapoja ja tottumuksia. "Etkä sä syö enempää?" "Etkö sä syö perunaa?" "Miten sä tarkenet olla?" Toiset syö eri määriä ja tarkenee eri lämpötiloissa, ei se nyt voi niin suuri yllätys olla. Ettekä varmaan halua kuulla ruokailun yhteydessä selvitystä siitä miksi en syö perunaa (ärtynyt paksusuoli).

Ärsyttää ruuan tuputtaminen, esim vanhemmilla kyläillessä. En ihan oikeasti kuole nälkään, vaikka en söisikään koko päivän kaloreita yhdellä aterialla. Muutenkin ärsyttää se jatkuva syöminen. Koko elämä pyörii ruuan ympärillä. Nyt pitää laittaa ruokaa, nyt pitää syödä, onko hyvää, oliko riittävästi ruokaa, syökää nyt loppuun kaikki mitä tarjolla on, ottaako joku vielä, syökää nyt pois, jäikö nälkä, anteeksi kun oli näin vähän ruokaa, mitäs huomenna syödään, nyt pitää miettiä huomisen ruuat. Ja mikäs siinä, jos ihmiset nauttisivat siitä, mutta kaikki ruokaan liittyvä toteutetaan sellaisella ahdistuksella että pitää ihmetellä miten joku voi tehdä joka päiväisestä asiasta noin vaikeaa.

297/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi Turun keskustassa liikennevaloissa odottavat ihmiset ja komppaan tätä täysin. Totta kai liikennevaloissa odotetaan jos autoja on paljon ja ylipäätään liikennettä, mutta kun täällä Turussa on ilmeisesti tapana että kolmen metrin suojatien ylittäminen punaisilla valoilla on erittäin paheksuttavaa, vaikka ainoa liikkuva auto on sillä hetkellä puolen kilometrin päässä. Ei siinä sinänsä mitään, turvallisuus ennen kaikkea, mutta silti jokin kapinallinen sisälläni kihisee voitonriemusta näitä säntillisiä mallikansalaisia kohtaan, kun kävelen ja sadan metrin päässä ylitettyäni edellämainitun suojatien, heidän yhä tapittaessa liikkumattomina (ja syyttävin katsein) niitä liikennevaloja.

298/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyykkivuoro loppuu tasalta ja toisen alkaa silloin, niin ei ole sen seuraavan pyykkivuorolaisen homma alkaa tyhjentää pesukoneita vaikka kuinka olis unohtunut. Tää on tapahtunut nyt niin monta kertaa että kai mun pitäs vaan tyytyä siihen lyhennettyyn pesuvuoroon ;)

Mä olen pari kertaa joutunut tyhjentämään yhteisen pesutuvan koneen. Kun pesukoneen ohjelma kestää 55 minuuttia, kahteen tuntiin pitäisi saada kaksi koneellista ajettua ja joku onkin varannut seuraavat vuorot niin sille tyhjentämiselle ei oikeastaan ole muuta vaihtoehtoa kuin oman vuoron menettäminen.

Olen myös tyhjentänyt kesken pesuohjelman koneen, jonka joku neropatti oli laittanut päälle minun myöhästyessäni 20 minuuttia useamman tunnin varauksen alusta. Neropatti ei oikein osannut selittää miksi hänellä olisi ollut oikeus viedä toisen vuoro ja vieläpä ilman merkintää varauksesta. Meillä ei ole missään näkyvissä sellaista sääntöä, että pesemisen pitäisi alkaa tietyn ajan kuluessa varauksen alusta.

Jupisen itsekseni kun pesukoneen kannelle on taas kerran jätetty tahmainen läiskä huuhteluainetta. Lisäjupinaa kuuluu kun vien pyykit kuivaushuoneeseen ja ovelta iskee vastaan käsittämättömän vahva huuhteluaineen tai pesuaineen käry joka sitten tarttuu hajustamattomalla huuhteluaineella pestyihin pyykkeihini. Puolet kuivaushuoneen orsista on tietenkin edelleen täynnä viisi päivää sitten sinne tuotuja lastenvaatteita. Mikä siis toistuu säännöllisen epäsäännöllisesti niin, ettei kuitenkaan kehtaa jättää heippalappua vaikka mieli tekisi. Tyydyn jupisemaan ja keräämään lastenvaatteet orsien päihin kasoiksi.

Vierailija
299/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää mieheni tapa syödä ruokaa. Ensinnäkin se, että sen pitää aina mennä sohvalle oikein rötkölleen ja laittaa lautasen mahansa päälle, maitolasin nojaten viereensä ja alkaa syömään.. Ja siis se, että se syö aina niin helvetin hitaasti ja samalla katsoo telkkaria.

Saattaa moneksi minuutiksikin jähmettyä tapittaman telkkaria niin, että ruokaa on jo siinä haarukassa/lusikassa ja se pitää ilmassa sitä kättänsä, jossa se ateriain on, mutta ei tajua työntää sitä suuhunsa vaan kyttää samalla jotain vitun Huutokaupan metsästäjiä ja sitten...

Kun "jännä" kohtaus on mennyt teeveessä ohi, niin oikein hitaasti vie sen ruoan suuhunsa, silmät aina visusti kiinni telkussa ja kauhasee hitaasti lautaselta uuden annoksen (kokoajan silmät telkussa) ja taas hitaasti vie sen suuhunsa tai vaihtoehtoisesti, telkkariin tuli taas joku "jännä" kohta, jota piti jäädä kyttään ja se ruoka on jälleen kerran jo siinä ateriaimessa ja käsi koholla ikäänkuin nyt hän sen laittaa suuhunsa mutta ei.. syöminen unohtui... 

Mun faija teki tota ihan samaa ja sit se kaiken lisäksi jemmas ne ruoka vehkeet sinne sohvan alle eikä tuonu takas keitttiöön. Ai jumalauta että oli ärsyttävää hakee niitä lautasia sun muita sieltä sohvan alta

Vierailija
300/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi riikinruotsalaiset mätäpäät vähän ärsyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi