Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?

Vierailija
09.12.2015 |

Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.

Kommentit (554)

Vierailija
241/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oot halunnu hyvän leffan Netflixistä ja ah rojahdat sohvalle katsomaan ja laitat lasit päähän, mutta ne onkin likaiset ja joudut nousta pesemään ne. Ja menet keittiöön, peset ja prkl talouspaperi loppu ja joudut vielä yläkertaan vääntäytyyn vessaan hakeen paperia! Ratkaisin jo ongelman ostamalla silmälasien puhdistuspyyhkeitä, jotka sijoitin sohvapöydälle, mutta ne loppui (mikä on sekin ärsyttävää) enkä oo saanut aikaiseksi ostaa uusia.

Vierailija
242/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri, joka ei osaa sulkea ovea hiljaa vaan tuntuu kaikin voimin paiskaavan sen mahdollisimman kovaa kiinni ja sitä rysäystä säikähtää niin aikuiset, lapset kuin lemmikitkin.

Naapurilla saattaa olla ikkuna auki tuulettamista varten, läpiveto kiskaisee oven kiinni että pamahtaa jollei ole superhyperextravarovainen ja se pitäisi muistaa vielä joka kerta.

terveisin eräs joka vahingossa pamauttaa oven eräässä taloudessa kyläillessään aina niin että rappu raikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni laimentaa aina käsisaippuaa vedellä. Kun pullossa on n. 2/3 saippuaa, hän sekoittaa joukkoon vettä. Ja sitä vettä sekoitetaan aina vähän lisää ja taas vähän lisää, kunnes jäljellä on sellaista ällöttävää hailakkaa saippuavettä. En voi käsittää miksi hän tekee niin, meillä on vessan kaapissa iso kanisteri saippuaa juuri sitä varten, ettei se lopu!

Vierailija
244/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne ihmiset, jotka painavat liikennevalon nappia, vaikka se on painettu jo.

TÄMÄ. Miksi sitä pitää painaa? Eniten ärsyttää varsinkin ne, jotka tulee selän takaa painamaan sitä nappia kun minun ja napin välissä on 10 cm tilaa. Jäikö se jotenkin epäselväksi, että minä olen sitä jo painanut? :D

Joskus jotkut neropatit jäävät vieläpä rämpyttämään sitä nappia, ilmeisesti luullen että valot vaihtuvat silloin jotenkin nopeammin. 

Vierailija
245/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien pakkausten aukirepäisyläpyskät. Alat vetämään siitä niin käteenhän se jää:D Loppujen lopuksi pitää sitten ottaa veitsi esiin ja puhkoa pakkaus auki. Miksi edes lisätä se läpyskä kun se ei toimi!

Vierailija
246/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tyypit jotka jää seisomaan koiransa kanssa kun itse yrittää ohittaa heidät. Joo ei se toki ole heidän ongelma jos minä en koiraani ole osannut opettaa olemaan kiinnostumatta jokaisesta nelijalkaisesta, mutta voisiko sitä silti ajatella että liikkuisi eteenpäin kun minäkin yritän liikkua, kun hekin nyt kuitenkin ovat joka tapauksessa ovat menossa eteenpäin. Mitä se seisomaan jääminen auttaa? 

Ärsyttää myös monesti kun yrittää välttää muita koiranomistajia ja kun vaihtaa reittiä, jotta karistaisi heidät kannoilta, niin eikös he tule juuri samaa reittiä ja seuraa mukana:D 

Ei oo sit tullut mieleen, että pysähtyminen ei välttämättä ole kommentti sinun koirasi käytöksestä, vaan muillakin koirilla voi olla käytösongelmia? Paljon helpompi hallita varsinkin isoa koiraa paikallaan seisten. Mutta juu, ärsyynny vaan siitä kun muut ovat kohteliaita.

Vierailija
247/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Se, kun ihmiset jäävät liukuportaiden yläpäähän seisomaan ja tuijottelemaan ympärillensä ihmeissään, ja takana tuleva joutuu pahimmillaan kävelemään niitä portaita paikallaan että kengät eivät tökkää siihen missä portaat päättyvät.

2. Hitaasti löntystävät ja poukkoillen kävelevät ihmiset. Ymmärrän, että kaikki eivät aina pysty tai halua kävellä nopeasti, mutta onko silloin pakko kulkea aivan keskella tietä kaikkien tukeena? Eikö voi kävellä tien reunaa pitkin? Ja aina jos yrittää ohittaa toiselta puolelta, niin edellä kulkeva hidastelija koukkaa juuri sillä hetkellä eteen.

3. Kirpputoreilla ostoskärryjen kanssa laahustavat ihmiset. Kirppareilla on muutenkin ahdasta, ja sitten pitää jättää ne kärryt keskelle kapeaa käytävää, kun käydään vilkaisemassa vaaterekkejä ja pöytiä. Suurin osa ostaa kuitenkin kirpparilta jonkun yhden t-paidan yms. kevyen tuotteen, joten tarvitaanko sen kuljettamiseen todella kärryjä?

Vierailija
248/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset kaupassa!

Ihmiset, jotka ei marketissa näen omaa nokkaansa pitemmällä. Jäädään kärryjen kanssa keskelle kapeinta käytävää tihruileen jotain tuotetta tai höpöttelemään. Itse saa sitten korin kanssa mennä tyyliin limboamalla kärryjen alta, että pääsee ohi.

Samaan sarjaan menee tyypit, jotka ei voi laittaa sitä kapulaa seuraavalla asiakkaalle. Joskus ostokset menneet jo hyvän aikaa ja toisen sopisi laittaa jo omia ostoksia jos kapula olisi, mutta sitten seistään niin leveesti ettei yletä ottamaan sitä kapulaa edes. Rage!

Ja lopuksi ihmiset, jotka seisoo jonossa tyyliin ihan toisessa kiinni. Pari kertaa onkin tehnyt mieli kysyä, että "jaa sää varmaan sitten maksatkin nää" kun tyyppi on ollut ihan vieressä kun olen ollut maksamassa kortilla.

Vierailija
249/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret mieshenkilöt tuntuvat olevan jatkuvasti jossain musiikkifiiliksissä ja hakkaavat jotain biittiä käsillä polviinsa, pöydänkulmaan, tuolin käsinojiin, kaiteeseen tai milloin mihinkin käsillä olevaan. Todella ärsyttävää kuunneltavaa ja antaa tekijästään vähän erikoisen kuvan, kun sitä rummutusta toistetaan ja toistetaan eikä se oikeasti ole mitään musiikkia kuitenkaan. Olisi kiva tietää mikä on tämän ilmiön taustalla. Koskaan en ole törmännyt yhteenkään naiseen/tyttöön, joka tekisi jotain vastaavaa.

Vierailija
250/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei periaatteessa liity muihin, mutta koulutehtävien lähdeviittaukset vituttaa mua suuresti. Siis kun pitää kappaleen tai lauseen jälkee laittaa viite pilkulleen oikein ja sit vielä laittaa se korrektisti lähdeluetteloon. Sais niin helposti ja nopeasti tehtyä tehtävät ja raportit yms. mut sit pitää sortua tohon perkeleen näpertelyyn.... ja loppujen lopuksi palautteessa on "tarkastaa vielä lähdeviittaukset kuntoon" :D m25

Vierailija
251/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo sit tullut mieleen, että pysähtyminen ei välttämättä ole kommentti sinun koirasi käytöksestä, vaan muillakin koirilla voi olla käytösongelmia? Paljon helpompi hallita varsinkin isoa koiraa paikallaan seisten. Mutta juu, ärsyynny vaan siitä kun muut ovat kohteliaita.

No on tullut ja enpä minä heitä tarkoittanutkaan vaan tyyppejä jotka ei yleensä vaan tajua mennä sen koiran kanssa ohi vaikka ihan hyvin pääsisivätkin. Moni pikkukoiran omistaja jää esim töröttämään siihen, kun oma koira yrittää rynniä luo. Muutama extra fiksu on mm. päästänyt agressiivisen koiransa ihan suoralla hihnalla kun minä olen joutunut menemään koiran kanssa hirveällä vauhdilla pusikon kautta.

Itse olen vaikeissa tapauksissa mennyt suosiolla sivuun ja pitänyt sen koiran kiinni, jos on ollut pakko pysähtyä. Pakko tilanteessa jopa kantanut, että kyllä olen aika tietoinen milloin ihminen tekee asian joko kohteliaisuudesta tai pelkästä ajattelemuudesta.

Vierailija
252/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka laittavat rappuun valon päälle valoisan aikana. Ihan hyvin näkee, pakko on silti napsuttaa valokatkaisijaa.

Sama!:D Samoin se, että pitää olla joka huoneessa valot 24/7 vaikkei siellä kukaan edes olisi.

Vierailija
253/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisissa kulkuvälineissä meikkaavat. En vaan ymmärrä. Joskus mietin, että otan kesällä mukaan partahöylän ja ajelen vuorostani kainaloni ja säärikarvani bussissa. Voisi myös laittaa hiuksiin värin kotona ja pestä pois vasta työpaikalla, niin säästyisi aikaa. Mitä muuta voisi tehdä, ehdotuksia?

- leikata varpaankyntensä

- putsata korvansa pumpulipuikoilla

- repiä irtohiuksia hiusharjasta

- kuoria omenia veitsellä

Vierailija
254/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne ihmiset, jotka painavat liikennevalon nappia, vaikka se on painettu jo.

TÄMÄ. Miksi sitä pitää painaa? Eniten ärsyttää varsinkin ne, jotka tulee selän takaa painamaan sitä nappia kun minun ja napin välissä on 10 cm tilaa. Jäikö se jotenkin epäselväksi, että minä olen sitä jo painanut? :D

Jos seisot 10 sentin päässä siitä napista eivät muu näe palaako valo eli oletko painanut sitä nappia :)

Vierailija
255/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ASIAKKAAT!

- Jos on kymmenen pöytää vapaana niin 100% varmuudella pitää mennä juuri siihen ainoaan likaiseen.

Tämä oli siis erään tarjoilijan pitkästä valitusvirrestä. En kyllä tajua miten tuollaisesta viitsii edes valittaa, ilmiselvästi se pöytä on suosittu jostain syystä, olisikohan se vain klassisesti parhaalla paikalla?

Vierailija
256/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisissa kulkuvälineissä meikkaavat. En vaan ymmärrä. Joskus mietin, että otan kesällä mukaan partahöylän ja ajelen vuorostani kainaloni ja säärikarvani bussissa. Voisi myös laittaa hiuksiin värin kotona ja pestä pois vasta työpaikalla, niin säästyisi aikaa. Mitä muuta voisi tehdä, ehdotuksia?

- leikata varpaankyntensä

- putsata korvansa pumpulipuikoilla

- repiä irtohiuksia hiusharjasta

- kuoria omenia veitsellä

Olen nähnyt naisen leikkaavan kyntensä metrossa.

Julkisilla paikoilla (kerran jopa ruokakaupan lattialla) näkee usein käytettyjä pumpulipuikkoja. Eli jotkut taitavat tosiaan putsata korviaan julkisesti. :X

Vierailija
257/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttava, joka päättää joka ikisen fb- päivityksen tai kommentin kolmeen pilkkuun. "Ihana sää,,,".

Joo ja laajemminkin ihmiset, jotka eivät sen vertaa viitsi oikolukea omia tekstejään somessa, että korjaisivat ne pilkut pisteiksi! Tai poistaisivat turhat välilyönnit tai isot kirjaimet. Ihan oikeasti. Mikä tahansa mielipide tai toivotus tmv. näyttää niin typerältä esimerkiksi näin kirjoitettuna:

"MAtu elätit varmaan taas asialla,,, tietenkin !!!!"

Yllämainittu esimerkki on niin arkista kamaa niin muotonsa kuin sisältönsäkin puolesta.

Hahaa! Joku muukin huomaa ylimääräiset välilyönnit! (Itse en tosin niistä kauheasti ärsyynny - mutta huomaan ne kyllä.)

Vierailija
258/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyykkivuoro loppuu tasalta ja toisen alkaa silloin, niin ei ole sen seuraavan pyykkivuorolaisen homma alkaa tyhjentää pesukoneita vaikka kuinka olis unohtunut. Tää on tapahtunut nyt niin monta kertaa että kai mun pitäs vaan tyytyä siihen lyhennettyyn pesuvuoroon ;)

Siis tarkoittaako tämän kirjoittaja nyt että on ihan ok unohdella pyykkinsä julkiseen pyykkikoneeseen (muiden vuorojen ajaksi) ja ärsyttävä onkin se ihminen joka haluaisi käyttää sen etukäteen varaamansa pyykkivuoron? Täh?

Vierailija
259/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussipysäkillä pysähtymismerkin näyttäminen siitä huolimatta, että joku on jo merkin kädellään bussille näyttänyt (tai vieläkin ärsyttävämpää: näyttää pysähtymismerkkiä silläkin hetkellä). Eikö riitä, että yksi kyytiin haluavista osoittaa, että tällä pysäkillä on kyytiin haluavia??

Ei, monesti ei riitä. Kuskit eivät aina huomaa, ja mitä useampi käsi huitoo sen paremmat saumat on päästä kyytiin. Pari kertaa kun on jäänyt pysäkille puusilmäkuskin takia viittaa ihan mielellään varmuudeksikin.

Toki näin pimeään vuodenaikaan silläkin on vaikutusta sattuuko sillä yhdellä viittojalla olemaan edes heijastinta siinä ojennetussa kädessään (lipussa tai hihassa).

Vierailija
260/554 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussipysäkillä pysähtymismerkin näyttäminen siitä huolimatta, että joku on jo merkin kädellään bussille näyttänyt (tai vieläkin ärsyttävämpää: näyttää pysähtymismerkkiä silläkin hetkellä). Eikö riitä, että yksi kyytiin haluavista osoittaa, että tällä pysäkillä on kyytiin haluavia??

Tämä ärsyttää mua ihan suunnattomasti joka aamu! Ihmiset on oikeasti lampaita, ei voi muuta todeta. Huvittavaa, kun pysäkillä on parhaimmillaan viisi ihmistä kädet ojossa.

Minua ärsyttää nyt tosi paljon lukea, että joitakin voi ärsyttää tuollainen asia! Olen tietysti sellainen, että nosta tassuni pystyyn välittämättä siitä, kuinka monella muulla on tassu pystyssä. Eipä koskaan sellainen ajatus olisi mieleeni tullut, että olen lammas sen takia.

Nyt lumettomilla pimeillä keleillä täkäläiset bussikuskit on olleet ihan tyytyväisiä lammasmaiseen moniviittomaan, etenkin kun huidotaan bussikortilla, jossa on heijastin toisella puolella. Näkyy paljon yksittäistä viittausta paremmin.

Vähän aikaa sitten viittasin bussille hyvissä ajoin käsi 90 asteen kulmassa, mutta kuski pysähtyi myöhässä pysäkin jälkeen vasta kun meinasi ajaa ohi ja aloin huitoa kädellä. Eli ilmeisesti sitä heijastusta ja huitomista tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän