Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?

Vierailija
09.12.2015 |

Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.

Kommentit (554)

Vierailija
301/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kolleega töissä ärsyttää. Toinen puhuu koko ajan kiekuvalla äänellään toitottaen aikuisten tyttäriensä elämästä ja siitä miten heillä on Suomen paras tämä ja tuo. Sitten on sellainen kyräilijä, pessimistinen uhri ja tiedän ettei tämä ihminen jostain syystä tykkää minusta (eikä monesta muustakaan). Esimiehen kengistä kuuluva kova kopina ärsyttää, mitäpä jos kaikki meidän avokonttorissa alkaisi käyttämään kopinakenkiä ?! Homeelle haisevat ihmiset ärsyttää, lihavat lapset suututtaa ja tyylikkäät ja menestyneet ihmiset ärsyttää kun itse on tämmöinen tavis. Eipä muuta tule juuri nyt mieleen.

Vierailija
302/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulussa opettajani harrasti tuota rummutusta, aina Radio Rock päälle ja paukutti kojelautaa _koko ajan_ ja tömisti vielä jaloillaan.  Kiva siinä sitten yrittää muutenkin ujona ja kokemattomana kuskina keskittyä kun toinen imitoi jotain rumpalia Rammsteinin tahtiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöinen kämppis. Meillä on pieni jääkaappi josta hän (sentään onneksi omilla rahoillaan) täyttää 2/3 osaa niin että joudun survomaan kaikki omat ruokani vihanneslokeroon, sitten mässyttää saaliinsa parissa päivässä, sitten oksentaa _pitkään_ ja kuuluvasti eikä vaivaudu pesemään edes pönttöä/pöntön ympärystää sen jälkeen ja joskus harvoin kun vaivautuu pesemään niin siitä jää silti se oksennuksen löyhkä leijumaan.

Juu, ikävää että toinen on sairas mutta silti voisi yrittää vähän ottaa toista huomioon. Selittää aina oksenteluaan pahoinvoinnilla ja että tuli taas syötyä jotain sopimatonta, herkkä vatsa jne. vaikka kyllä tuosta nyt tyhmempikin tajuaa mistä on kyse. Ja se löyhkä leijaa siellä jatkuvasti kun hän yrjöää sen 3-4 kertaa päivässä.

Vierailija
304/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun silmä välttää, mies heittää naulakon henkarit hattuhyllyyn täyden korin päälle, josta putoavat päähäni jos kurottelen sieltä jotain.

*

Jotkut idiootit parkkeeraavat autonsa kerrostalon oven eteen niin että ensin saan vaunujen kanssa könytä ojasta auton ympäri, sitten kukkapenkistä ängetä kuistille, koska portaan ja auton väliin on jätetty se 40 cm eikä siitä mahdu vaunut saati että ne saisi käännettyä portaissa menoa varten.

En tiedä olenko niuho tiukkapipo, koska minusta tästä -etenkin tuosta auton parkkeeraamisesta- voisi kyllä jo sanoakin. Inhoan heippalappuja, mutta ehkä laittaisin lappua kehiin. Nimim. henkilökohtainen avustaja, joka toisinaan jää saman ongelman vuoksi jumiin joko ulos tai sisään pyörätuolissa istuvan asiakkaan kanssa

Vierailija
305/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kassa viskelee omenat miten sattuu, ja sitten ne ovat mustia...

Vierailija
306/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka lähettää 3-7 WatsApp-viestiä putkeen, niin että joka viestissä on noin yksi lause, vaikka asian voisi kirjoittaa yhteen viestiin ja lähettää vain sen. blingblingblingblingbling

Vierailija
307/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka kalisuttelevat lusikkaa hampaisiin syödessään.

Ihmiset, jotka avaavat suun niin levälleen kuin mahdollista laittaessaan lusikan/haarukan suuhun (parhaassa tapauksessa työntävät vielä kielen ulos).

Ihmiset, jotka nauravat suu levällään kovaan ääneen.

Tämä ei ärsytä, vaan ällöttää: kun ihmiset ottavat jäätelöä lusikkaan ja laittavat sen suuhunsa, mutta vetävät sen saman jäätelön vielä ulos suusta. Sitten sitä yhtä kuolaista jäätelölusikkaa veivataan parhaimmillaan monta kertaa edes takaisin suuhun ja ulos ennenkuin saadaan napattua se jätski sinne kitaan. :| pitää aina yrittää katsella jonnekin muualle tällaisen ihmisen seurassa, muuten meinaa tulla puklu.

Mua kanssa ärsyttää tuo tummennettu kohta, mutta sorrun itse tuohon kursivoituun kohtaan kotioloissa....

Vierailija
308/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kirjoitetaan Hevonen = HEVOINEN, Erilainen = ERINLAINEN, Siitä = SIINTÄ??!! 

Jos on itselleen ostanut jotain ja tykkää siitä jutusta,ni on aina joku stanan lahopää pätemässä.

-"Niin mut katsos tää olis parempi,hienompi jne..." :D 

Vierailija
309/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun laitan pyykkiä kuivumaan telineelle, ja sitten yksi, useimmiten kaksikin, sukkaa tai muuta pientä vaatetta mäiskähtää pyykkikasasta lattialle sieltä ritilän välistä. ai että ärsyttää kumartua noukkimaan sitä!!

Tästä syystä ripustan ensin kaikki muut pyykit ja ns.pikkupyykin viimeisenä. Käytän myös pyykkipoikia!

Vierailija
310/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun auto seisoo liikennevaloissa punaisissa ja "matelee" eteenpäin, ja ilman muutahan se on sillä autollansa pysähtynyt jo 20 metriä ennen valkoista viivaa!!! Ei se valo vaihdu yhtään sen nopeampaa, vaikka kuinka pikkupikkuhiljaa pikkasen menet eteenpäin. Ihan vitun raivostuttavaa olla siinä kyseisen auton takana nimittäin! Miksei voi vaan yksinkertaisesti pysähtyä siihen viivan eteen ja odottaa, että valo vaihtuu vihreään?

Mua taas ärsyttää ihan sikana autoilijat, jotka ajavat täysillä punaisiin valoihin ja tekevät viime tingassa äkkijarrutuksen. Ihan helvetin ärsyttävää. Täällä Helsingissä valojen vaihtuminen voi kestää kauankin. Jos näen kaukaa, että on punainen valo (ja nähtävästi vielä jonkun aikaa onkin), niin en aja täysillä niihin punaisiin valoihin, vaan hiljennän vauhtia. Takaani sitten joskus joku lähtee viereiselle kaistalle ja ajaa täysillä punaisiin valoihin ja tekee äkkijarrutuksen. Minä tulen sieltä perästä hieman inhimillisemmin ja siltikin joudun usein pysähtymään valoihin ja siinä sitten vielä möllötetään tovi.

Mielestäni on vain epämiellyttävää ajaa talla pohjassa punaisiin ja tehdä äkkijarrutus vasta juuri valoihin. Ja mukavampaa olla myös sellaisessa kyydissä, jossa huomioidaan  ne punaiset valot, että sitä autoa ei tartte täysillä ajaa niihin punaisiin ja äkkijarruttaa. Sellainen ajotyyli ja kyydissä oleminen vain on yksinkertaisesti miellyttävämpää.

Vierailija
311/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että kirjoitetaan Hevonen = HEVOINEN, Erilainen = ERINLAINEN, Siitä = SIINTÄ??!! 

Jos on itselleen ostanut jotain ja tykkää siitä jutusta,ni on aina joku stanan lahopää pätemässä.

-"Niin mut katsos tää olis parempi,hienompi jne..." :D 

Ja kiihoittava!!

Vierailija
312/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää suunnattomasti yksi työkaveri, jonka on jokaikinen päivä mussutettava se eväsleipä seisaaltaan syöden.

Erään työkaverin ruokailutouhut ovat ärsyttäviä. Tämä isokokoinen mies (n. 170 cm ja painoa reilusti yli 100 kg, huomattavan iso vatsa) päättää ruokailunsa aina äänekkääseen röyhtäilyyn, sellaista "AAEEIIII", "ÖÖYYYY" mölinää. Kun röyhtäily on suoritettu, siirtyy tämä työkaveri sitten pöydän päätyyn ja nojailee pöytälevyyn käsillään ja samalla tuijottaa meidän toisten ruokia ja ruokailua. Ahdistavaa.

Vierailija
313/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan ärsyttävään ryhmään menee hinnan ilmoittaminen muodossa 13,90,-

,- ei tarkoita "rahaa" vaan sehän tarkoittaa että ei ole senttejä, esim. 10,- (kymmenen euroa ja ei senttejä) mutta kun senkin näkee joskus muodossa 10,00,-

Vierailija
314/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka laittavat rappuun valon päälle valoisan aikana. Ihan hyvin näkee, pakko on silti napsuttaa valokatkaisijaa.

Sama!:D Samoin se, että pitää olla joka huoneessa valot 24/7 vaikkei siellä kukaan edes olisi.

Entinen naisystäväni teki tätä. Minä sitten sammuttelin näitä valoja mitkä turhaan paloivat, vaatehuoneessakin saattoi palaa valo milloin sattuu ja ei siellä kukaan ollut. Ihan periaatteesta sammutin näitä valoja, koska minä maksoin sähkölaskun ja onhan se typerää pitää valoja päällä huoneessa jossa ei kukaan ole.

Vierailija
315/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää nousta aamulla junaan kun kenelläkään ei ole mitään käytöstapoja vaan pakko talloa vaikka toisten varpaille että ei vahingossakaan jää ilman istumapaikkaa.

Hyvä kun päästävät ihmisiä ulos junasta, jättäydyn aina suosiolla taaemmaksi ja menen viimeisenä sisään ja seison sen parikymmentä minuuttia jonka joudun junassa viettämään.

Mä taas meen etummaiseksi ja yritän mahdollisimman paljon blokata takana olevia rynnimästä sisään ennen kuin ihmiset on päässeet junasta sisään.

Vierailija
316/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luet pätkissä tätä ketjua, etkä muista mille sivulle jäit edellisellä kerralla. Sitten pitää selata sivutolkulla, että löytyy oikea kohta ja voit jatkaa siitä, mihin jäit.

Vierailija
317/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lyhyt. Miksi se ei voi olla edes 175 cm?

Vierailija
318/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luet pätkissä tätä ketjua, etkä muista mille sivulle jäit edellisellä kerralla. Sitten pitää selata sivutolkulla, että löytyy oikea kohta ja voit jatkaa siitä, mihin jäit.

Ja sitten kun haluaa katsoa, paljonko oma pari päivää sitten laitettu viesti on saanut peukkuja, niin sitten vasta joutuukin selaamaan.

Vierailija
319/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräiliä jolla on liian kirkkaat valot, vieläpä kohdistettuna vastaan tulijan silmiin. Samoin nämä vilkkuvat valot. Tätä on ihan Helsingissä missä kaikki kadut on valaistu. Ymmärtäisin jonkun suunnistajan joka pitää metsässä kirkas valoa. Tämä ei ole muille  pyöräiliöille  turvallista  kun joutuu ohitus tilanteessa katsomaan ojanpenkkaan.

Tästä tuli mieleeni, että olin eilen pitkästä aikaa vaatekaupoilla kiertelemässä, olen pitkän aikaa tehnyt vaateostokseni netistä. Tässä välillä on tapahtunut se, että vaatekauppojen spottivalot on alettu asettaa niin, että ne paistavat asiakkaita suoraan silmiin. En muista tällaista häikäistymistä ennen kaupoissa tapahtuneen. Eikä pitäisi esim. pituudestani/lyhyydestäni johtua, sillä olen tällainen keskimittainen 168-senttinen nainen.

Vierailija
320/554 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.

Asutkoha meidän naapurissa? Mää teen nimittäin juuri noin kun aloin miettimään :D anteeksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä