Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettekö päiväkotiin/hoitajille joululahjaa?

Vierailija
09.12.2015 |

Itse vien aina kahvihuoneeseen koko henkilökunnalle jotain syötävää. Leivoksia,suklaata yms.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein tänään hieman kalliimman (YHDEN) ja ison konvehtirasian koko päiväkodin henkilökunnalle joka on tarkoitettu kahvihuoneeseen. Siinä on lähes 100 suklaata. Fazerin.

Muuta en vie pvkotiin.

Toisen lapsen ope saa 40e lahjakortin ravintolaan ja ja ilttis tätit erikoisemmat suklaarasiat. Mietin ostaisko leffalippuja kummallekin vielä 2kpl?

Vierailija
22/24 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lastenhoitajat ja opettajat saiski vaa lämpöstä kättä nii eihä sekää ois hyvä :D pitää olla kalliit lahjakortit täydenpalvelun spa hoitoon ja raflakortti tarkasti ja harkitusti valittuun hienostoraflaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitan, lapseni tilpäishoitoon ja päiväkeskukseen .

Itse tekemiä leivonnaisia ei voi viedä, mutta leipomosta olen toimittanut kiitoskukkaset.

Nyt kyllä kävi mielessä, että meneekö perille koko henkilökunnalle ja päiväkeskuksessa oleville ?

* Epäilys syntyi siitä, kun yleensä reissuvihkoon on laitettu viesti, kiitos kakuista ja karkeista.

- nyt ei ollut mitään kommenttia !

En kiitosta kaipaa, vaan tiedon, että herkut on tullut perille koko ryhmälle.

( en vie siis itse, vaan laitan lapseni mukana taksissa menemään ).

Toinen asia mikä sai epäilemään;

Ystäväni ( joka on palvelutalossa töissä) kertoi varkauksista, joita tapahtuu henkilökunnan taholta.

Heillä on esim, työntekijä joka lähtee aina töistä kassit pullollaan talon vessapaperina ja kahvia, jopa kalliimman puoleiset verhot on viety.

On tämän takia järjestetty pistotarkastuksiakin kasseihin.

🙏 olen todella kiitollinen ohjaajille ja hoitajille, jotka pitävät huolta nuorestani,

mutta todella surullinen,,jos kiitokseni ei menisi perille.

Lapseni kuljetuspalvelulle laitan myös jotain pientä lahjaa jouluisin.🎁

Vierailija
24/24 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lastenhoitajat ja opettajat saiski vaa lämpöstä kättä nii eihä sekää ois hyvä :D pitää olla kalliit lahjakortit täydenpalvelun spa hoitoon ja raflakortti tarkasti ja harkitusti valittuun hienostoraflaan.

Ei pidä. Nyt on tullut parilta perheeltä tiimille yhteiset lahjat jaettavaksi, silti lämmittää eniten ne kauniit sanat ja kiitokset korteissa. En harrastanut itsekään pojan päiväkodissa lahjontaa paitsi eskarivuonna kun se tiimi oli erityisen hyvä. Mutta kiitimme aina kuluneista kausista. Kaikilta vanhemmilta ei kuulu minkäänlaista kiitosta , ihan sama kai mitä teemme ja lapset hoidamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi