Nukuin vahingossa eilen koko päivän, mitä tänään?

Vierailija

Miten tänään kannattaisi nukkua? Heräsin tosiaan klo 23.30

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet siis valvonut koko yön? Ei muuta kuin päivän hereillä ja illalla sänkyyn.

Juu valveilla tässä. Kaipa tämä olisi mainio päivä kotihommille, kunhan hereillä pysyy!

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Itse nukuin 00-03, ja ajattelin, että kohta painun nukkumaan. Koska myöhemmin rupeaa kuitenkin väsyttämään ylivoimaisesti, enkä voi estää nukahtamista. Eli sitten kun nukkuu liian myöhään "päikkärit", niin valvoo taas seuraavan yön. Kantapään kautta monesti koettu...

Vierailija

PäteväPirkko kirjoitti:
Itse nukuin 00-03, ja ajattelin, että kohta painun nukkumaan. Koska myöhemmin rupeaa kuitenkin väsyttämään ylivoimaisesti, enkä voi estää nukahtamista. Eli sitten kun nukkuu liian myöhään "päikkärit", niin valvoo taas seuraavan yön. Kantapään kautta monesti koettu...

Tässä on pointtinsa kyllä. Eli jos kohta nukkuis vaikka pari tuntia päiväunia? Vielä ei väsytä riittävästi, kun eiliset päikkärit venyivät lähes kahdeksantuntisiksi.

Vierailija

Tee ensin vähän kotihommia, mene ulos kunnon, pitkälle kävelylle. Syö vähän ja ota lyhyet tirsat. Jatka kotihommia ja mene illalla ajoissa nukkumaan. Ellei uni tule, lepää ainakin, lue jotakin peiton alla, kuuntele radiota. Laita kello herättämään sopivaan aikaan huomenna. 

Unirytmi voi kellahtaa nurin kun on niin pimeää, mutta se kannattaa kuitenkin pitää mahd. normaalina, ettei nuku kaikkia päiviä ja valvo öitä. Se mm. yksinäistää ja lisäksi harva pystyy tekemään öisin yhtä täyspainoisesti töitä kuin valoisaan aikaan. 

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Vierailija kirjoitti:
PäteväPirkko kirjoitti:

Tässä on pointtinsa kyllä. Eli jos kohta nukkuis vaikka pari tuntia päiväunia? Vielä ei väsytä riittävästi, kun eiliset päikkärit venyivät lähes kahdeksantuntisiksi.

Niin aikaisin kuin on mahdollista saada unta palloon. Toki jos luulet onnistuvasi, niin voit valvoa koko päivän. Se vaan, että jos et onnistukaan, niin kolmen jälkeen kun menet päikkäreille, niin seuraava yö on menetetty taas. 

Minä en pysty valvomaan koko päivää. Rupeaa huippaamaan kamalasti, oksettamaan ja saan vielä rytmihäiriöitäkin :/ Ja näiden myöhäisten päikkäreiden takia mulla onkin rytmit päin peetä. En vaan jaksa ilman päikkäreitä koko päivää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat