Sain tietää järkyttävän asian tyttöystävästäni viime viikonloppuna
Olimme yksissä pippaloissa ja tyttöystäväni kaveri avautui minulle pienessä humalassa, että tyttöystäväni oli ollut varsinainen lutka opiskeluaikoinaan ja monesti pannut jopa viikoittain eri jätkää. Otin asian puheeksi tyttöystävän kanssa tänään ja hän purskahti itkuun selittäessää, että hän oli silloin masentunut ja yksinäinen ja katuu tekojaan. En tiedä voinko antaa anteeksi tällaisen asian piilottelua. Se on ainakin selvää, että en näe tyttöystävääni enää vaimomateriaalina, joten suhdetta tuskin tulen jatkamaan.. Ikävää kyllä näin kahden vuoden yhdessäolon jälkeen saada tietää tällainen asia rakastamastaan ihmisestä. :(
Onko kellään vastaavia kokemuksia?
M28
Kommentit (33)
Etsitkö neitsyttä? Nykypäivänä on varmasti kovin harvinaista, että neitsyen kanssa naimisiin mennään. Mutta jos nyt haluat dumpata nykyisen tyttöystäväsi, niin onnea vaan neitsyeen etsintään. Entä oletko itse käyttäytynyt koskaan siveettömästi ja harrastanut esiaviollista seksiä?
En mäkään jakoarasiaa kattelis. Mietis, jos ne vertailut treenisaunassa oli viimeksi sun misustas. Miten se imee ja miten se voihkii?
Kiertoon moinen kiertokalu.
Huomaa palstalla olevan paljonkin saman hengen naisia.
M25
Huono provo, 1/5.
En tajua miten tänä päivänä miehelle voi tulla yllätyksenä että naisillakin voi olla aktiivinen seksielämä vaikka ei seurustelisi. Toki onhan näitä pumpulissa kasvaneita, jotka myös luulevat että naiset ei piere tai pasko.
Jos miehet haluavat itselleen neitsytvaimon niin miksi helvetissä he itse aktiivisesti harrastavat seksiä ympäriinsä?
Vierailija kirjoitti:
En mäkään jakoarasiaa kattelis. Mietis, jos ne vertailut treenisaunassa oli viimeksi sun misustas. Miten se imee ja miten se voihkii?
M25
Ehkä teidän miestenkin pitäisi lakata jakamasta sitä makkaraa joka tytölle? ;)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja itse olen kyllä harrastanut seksiä n. parin kymmenen naisen kanssa, mutta olen myös aina ollut rehellinen siitä. Suurin osa naisista ei ole moksiskaan.
AP
Tarkkaa lukumäärää en ole kenellekään seurustelu kumppaneista kertonut (koska en ole niitä laskenut itsekään, eikä tosin kukaan ole pyytänyt niin tekemäänkään) Rehellisesti olen kuitenkin jokaiselle kertonut että ei ole eka... eivät ole olleet moksiskaan. En tosin olllut itsekään kun mies useamman kuukauden jälkeen vihdoin uskalsi paljastaa että oli ollut yhden illansuhteessa mm. kaverini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25
Ehkä teidän miestenkin pitäisi lakata jakamasta sitä makkaraa joka tytölle? ;)
Höpöhöpö. Ei ole hyvää käytöstä antaa naisten elää puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on niiiin selvästi naisen kirjoittama :)
Niin ja ollut täällä useasti ennenkin.
(Kaikki samanlaiset ittensä jakajat täällä puolustelee huo***mista... )
Koska törkeintä tossa naisessa on valehtelu!
Törkeetä valehdella ja antaa seurustelukumppanin ymmärtää väärin. Kyllä mäkin järkyttyisin jos mun kumppani paljaistuisi aivan erilaiseksi kun mitä on kumppanilta etsinyt.
Joka levittää tuollaisia juttuja on täysi idiootti. Ilmeisesti on huomannut teidän olevan onnellisia ja haluaa pilata kaiken. Tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tuollaisella on väliä, se on mennyttä! Ja kai sitten itse olet muistanut pitää housut jalassa nuorempana?
On sillä väliä. Minusta tuntuu tämän tiedon valossa, että nainen näkee minut vässykkä-miehenä, jonka tarkoituksena on elättää hänet, kun taas toiset miehet ovat saaneet häneltä seksiä ilman sitoutumista. Tunnen itseni typeräksi, koska hän laittoi minut odottamaan useamman kuukauden, ennen kuin harrastimme seksiä.
AP
Haluatko sinä siis naisen elätettäväksesi? Millaisena sinä tarkalleen ottaein olisit halunnut että tämä tuleva ex-naisesi olisi sinut nähnyt?
Nainen on himokas ihminen; kyllä tää sun tytysi taatusti ihan itse sitä niitä sitoumuksettomia panoja halunnut. ;) Ihmetyttääkin miksi hän ei sulta ole seksiä halunnut samantien. Ehkä sä olet antanut ymärtää että haluat odottaa ja nainen on kunnoittanut toivettasi?
Provohan tää toki on muta viihdytetään nyt itseämme leikimällä keskustelua ja väittelyä.
Toivottavasti lähtee tyttökaveri menemään tuollaisen idiootin luota. Et ole tehnyt tuolla tiedolla yhtään mitään, hyvä vaan ettei ole kertonut. Ilmeisesti olet niin persoonallisuushäiriöinen, että käännät marttyyrimaisesti kaiken olevan kyse sinusta! Olisit onnellinen, että joku sinunlaistakin vätystä rakastaa. Tai rakasti.
Eniten kyllä kyrsii se naisesi kaveri, joka tuollaisia kertoi. Toisten onni on todella joskus muille rankkaa.
Vielä pitäisi sanoa, että "huoramaisuus" on suhteellista. Jollekin tyttökaverillesi seksikumppanien määrä voisi olla hyvin pientä.
Vierailija kirjoitti:
M25
Tai mieti jos naisten saunassa arvostellaan sun pippelisi kokoa ja kovuutta, sun ääntelyä ja ilmeitä! :D
Keksi joku parempi provo, tämä on jo nähty.