Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää järkyttävän asian tyttöystävästäni viime viikonloppuna

Vierailija
07.12.2015 |

Olimme yksissä pippaloissa ja tyttöystäväni kaveri avautui minulle pienessä humalassa, että tyttöystäväni oli ollut varsinainen lutka opiskeluaikoinaan ja monesti pannut jopa viikoittain eri jätkää. Otin asian puheeksi tyttöystävän kanssa tänään ja hän purskahti itkuun selittäessää, että hän oli silloin masentunut ja yksinäinen ja katuu tekojaan. En tiedä voinko antaa anteeksi tällaisen asian piilottelua. Se on ainakin selvää, että en näe tyttöystävääni enää vaimomateriaalina, joten suhdetta tuskin tulen jatkamaan.. Ikävää kyllä näin kahden vuoden yhdessäolon jälkeen saada tietää tällainen asia rakastamastaan ihmisestä. :(

Onko kellään vastaavia kokemuksia?

M28

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tuollaisella on väliä, se on mennyttä! Ja kai sitten itse olet muistanut pitää housut jalassa nuorempana?

Vierailija
2/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas. Kohta kolmekymmentä, etkä ymmärrä, menneet on menneitä ja kenenkään värkki ei käytössä kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus sun kanssas. Onko sen pimppi nyt kulunut enemmän kuin jos yksi olisi jyystänyt säännöllisesti?

Vierailija
4/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tyttöystävä nyt muka muuttui kuultuasi hänen MENNEISYYDESTÄÄN? Varmasti sinullakin on ollut useita hoitoja tuohon ikään mennessä..?

Vierailija
5/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras erota. Tyttöystävä ei tarvi tuollaista idioottia.

Vierailija
6/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on niiiin selvästi naisen kirjoittama :)

Vierailija
7/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän tylsin provo

Vierailija
8/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin enemmänkin tämän hänen "ystävänsä" motiiveja... Kaikki sympatia tyttöystäväsi puolella!

Vierailija
9/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on kokemusta naisista?? Jos oot pannu aikanaan viikoittain eri mimmejä ja se on susta ihan fine, niin ei ole sen kummallisempaa toisinkaan päin.

Jos taas oot itsekin tarkka siitä kenelle ja paljonko kaluasi jaat, eli et ole sitä juurikaan tehnyt, niin ymmärrän että ottaa aivoon.

Vierailija
10/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tuollaisella on väliä, se on mennyttä! Ja kai sitten itse olet muistanut pitää housut jalassa nuorempana?

On sillä väliä. Minusta tuntuu tämän tiedon valossa, että nainen näkee minut vässykkä-miehenä, jonka tarkoituksena on elättää hänet, kun taas toiset miehet ovat saaneet häneltä seksiä ilman sitoutumista. Tunnen itseni typeräksi, koska hän laittoi minut odottamaan useamman kuukauden, ennen kuin harrastimme seksiä.

AP

Vierailija
11/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka AP provo onkin, niin itse kyllä oikeasti suhtaudun noin. :) En ole uskis lainkaan, mutta eivaan sytytä kevytkenkäiset naiset, ei sitten ollenkaan. No, olen turvallisesti naimisissa itseni kaltaisen kanssa niin eipä hätää.

Vierailija
12/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi käyttöä sun tyttöystävälle, saat vaihdossa yhden mikä ei turhaan jalkoja levittele ja jos levittää, eteen aukeaa saharan autiomaa kuivine pensaineen.

Vierailija
13/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisuuden kynnyksellä ihminen ruukaa kasvaa henkisesti. Olisko vaikka siksi tyttis laittanut _teidät yhdessä_ odottamaan ekaa kertaa? Ja koska näki, että sinun kanssasi vois olla mukavaa tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä?

Et oikeasti voi olla 28v jos näin huonosti ymmärrät ihmisiä ja niiden.käytöstä

Vierailija
14/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla on kokemusta naisista?? Jos oot pannu aikanaan viikoittain eri mimmejä ja se on susta ihan fine, niin ei ole sen kummallisempaa toisinkaan päin.

Jos taas oot itsekin tarkka siitä kenelle ja paljonko kaluasi jaat, eli et ole sitä juurikaan tehnyt, niin ymmärrän että ottaa aivoon.

Minusta on käsittämätöntä ettette ole jutelleet asiasta aiemmin, jos tämä on sinulle tärkeää. On niin paljon näitä "ei järvi soutamalla kulu"-tyyppejä etten ikipäivänä uskaltaisi parisuhteeseen puhumatta ensin menneisyydestä - minulle kun ei kelpaa mikään häntäheikki.

Tässä vaiheessa voisi jo sanoa että moka on puoliksi sinun. (Millainen naishistoria muuten itselläsi on, oletko nyt kaksinaismoralisti?)

Vierailija
15/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt vastine siihen aikaisempaan provoon jossa nainen tilitti nuorena huoraustaan ja mietti kertoako miehelle.

Mielenkiintoista katsella teidän reaktioita ja siihen kai aloittaja tähtäsikin.

Vierailija
16/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä jotenkin outo mies kun mua ei haittais ollenkaan tommonen.

Ei vaikka kuinka ois joutunut odottamaan seksiä pitkään - mä jaksan hyvää odottaakin, en mihinkään avioliittoon asti, mutta siihen asti että on selvää että meistä tulee pari. Menneisyys on menneisyyttä.

Vierailija
17/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on naurettavaa yleensäkään, kun ihmisille on elämän suurin ongelma toisen seksielämä. Etenkin tässä tapauksessa - ilmeisesti tuosta on kauan, eikä silloin seurustellut eli mitä helvetin väliä? Vaikka olisi juuri ennen teidän suhdetta paneskellut useita ihmisiä, niin ei se hänestä tee huonompaa vaimoa - ei ilmeisesti ole pettänyt kuitenkaan? Hohhoijaa, ei tarvi miettiä miks naisten seksielämä on niin tabu.

Vierailija
18/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on naurettavaa yleensäkään, kun ihmisille on elämän suurin ongelma toisen seksielämä. Etenkin tässä tapauksessa - ilmeisesti tuosta on kauan, eikä silloin seurustellut eli mitä helvetin väliä? Vaikka olisi juuri ennen teidän suhdetta paneskellut useita ihmisiä, niin ei se hänestä tee huonompaa vaimoa - ei ilmeisesti ole pettänyt kuitenkaan? Hohhoijaa, ei tarvi miettiä miks naisten seksielämä on niin tabu.

Kyllä ihan tälläkin palstalla naiset ovat joskus naureskelleet, että paneskelivat 2-kymppisinä niitä alffoja miehiä ja sitten myöhemmin saivat jonkun vässykän betamiehen nalkkiin elättämään heidät ja näiden alffojen siittämät äpärälapset. Tuo on kohtalo, jota jokainen mies oikeasti pelkää. En halua olla se tylsä ja varma vaihtoehto. Se, että nainen on joskus ollut kevytkenkäinen, mutta ei enää, paljastaa jotain aika synkkää hänen todellisista tarkoitusperistä.

AP

Vierailija
19/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan tälläkin palstalla naiset ovat joskus naureskelleet, että paneskelivat 2-kymppisinä niitä alffoja miehiä ja sitten myöhemmin saivat jonkun vässykän betamiehen nalkkiin elättämään heidät ja näiden alffojen siittämät äpärälapset. Tuo on kohtalo, jota jokainen mies oikeasti pelkää. En halua olla se tylsä ja varma vaihtoehto. Se, että nainen on joskus ollut kevytkenkäinen, mutta ei enää, paljastaa jotain aika synkkää hänen todellisista tarkoitusperistä.

AP

No paljastupahan ainakin varmaks että kyseessä on lassukka-provo.

t.16

Vierailija
20/33 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itse olen kyllä harrastanut seksiä n. parin kymmenen naisen kanssa, mutta olen myös aina ollut rehellinen siitä. Suurin osa naisista ei ole moksiskaan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme