Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain tietää järkyttävän asian tyttöystävästäni viime viikonloppuna

Vierailija

Olimme yksissä pippaloissa ja tyttöystäväni kaveri avautui minulle pienessä humalassa, että tyttöystäväni oli ollut varsinainen lutka opiskeluaikoinaan ja monesti pannut jopa viikoittain eri jätkää. Otin asian puheeksi tyttöystävän kanssa tänään ja hän purskahti itkuun selittäessää, että hän oli silloin masentunut ja yksinäinen ja katuu tekojaan. En tiedä voinko antaa anteeksi tällaisen asian piilottelua. Se on ainakin selvää, että en näe tyttöystävääni enää vaimomateriaalina, joten suhdetta tuskin tulen jatkamaan.. Ikävää kyllä näin kahden vuoden yhdessäolon jälkeen saada tietää tällainen asia rakastamastaan ihmisestä. :(

Onko kellään vastaavia kokemuksia?

M28

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Mitä ihmettä tuollaisella on väliä, se on mennyttä! Ja kai sitten itse olet muistanut pitää housut jalassa nuorempana?

Vierailija

Et oo tosissas. Kohta kolmekymmentä, etkä ymmärrä, menneet on menneitä ja kenenkään värkki ei käytössä kulu.

Vierailija

Voi tsiisus sun kanssas. Onko sen pimppi nyt kulunut enemmän kuin jos yksi olisi jyystänyt säännöllisesti?

Vierailija

Miten se tyttöystävä nyt muka muuttui kuultuasi hänen MENNEISYYDESTÄÄN? Varmasti sinullakin on ollut useita hoitoja tuohon ikään mennessä..?

Vierailija

Paljonko sulla on kokemusta naisista?? Jos oot pannu aikanaan viikoittain eri mimmejä ja se on susta ihan fine, niin ei ole sen kummallisempaa toisinkaan päin.

Jos taas oot itsekin tarkka siitä kenelle ja paljonko kaluasi jaat, eli et ole sitä juurikaan tehnyt, niin ymmärrän että ottaa aivoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tuollaisella on väliä, se on mennyttä! Ja kai sitten itse olet muistanut pitää housut jalassa nuorempana?

On sillä väliä. Minusta tuntuu tämän tiedon valossa, että nainen näkee minut vässykkä-miehenä, jonka tarkoituksena on elättää hänet, kun taas toiset miehet ovat saaneet häneltä seksiä ilman sitoutumista. Tunnen itseni typeräksi, koska hän laittoi minut odottamaan useamman kuukauden, ennen kuin harrastimme seksiä.

AP

Vierailija

Vaikka AP provo onkin, niin itse kyllä oikeasti suhtaudun noin. :) En ole uskis lainkaan, mutta eivaan sytytä kevytkenkäiset naiset, ei sitten ollenkaan. No, olen turvallisesti naimisissa itseni kaltaisen kanssa niin eipä hätää.

Vierailija

Mulla olisi käyttöä sun tyttöystävälle, saat vaihdossa yhden mikä ei turhaan jalkoja levittele ja jos levittää, eteen aukeaa saharan autiomaa kuivine pensaineen.

Vierailija

Aikuisuuden kynnyksellä ihminen ruukaa kasvaa henkisesti. Olisko vaikka siksi tyttis laittanut _teidät yhdessä_ odottamaan ekaa kertaa? Ja koska näki, että sinun kanssasi vois olla mukavaa tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä?
Et oikeasti voi olla 28v jos näin huonosti ymmärrät ihmisiä ja niiden.käytöstä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulla on kokemusta naisista?? Jos oot pannu aikanaan viikoittain eri mimmejä ja se on susta ihan fine, niin ei ole sen kummallisempaa toisinkaan päin.

Jos taas oot itsekin tarkka siitä kenelle ja paljonko kaluasi jaat, eli et ole sitä juurikaan tehnyt, niin ymmärrän että ottaa aivoon.

Minusta on käsittämätöntä ettette ole jutelleet asiasta aiemmin, jos tämä on sinulle tärkeää. On niin paljon näitä "ei järvi soutamalla kulu"-tyyppejä etten ikipäivänä uskaltaisi parisuhteeseen puhumatta ensin menneisyydestä - minulle kun ei kelpaa mikään häntäheikki.

Tässä vaiheessa voisi jo sanoa että moka on puoliksi sinun. (Millainen naishistoria muuten itselläsi on, oletko nyt kaksinaismoralisti?)

Vierailija

Tää on nyt vastine siihen aikaisempaan provoon jossa nainen tilitti nuorena huoraustaan ja mietti kertoako miehelle.

Mielenkiintoista katsella teidän reaktioita ja siihen kai aloittaja tähtäsikin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat