Voinko työtön aikuinen mies saada koskaan naista? Perusjantteri? 35v? Työnäkymät todella huonot, miltei varaton? 176cm / 80kg. Ulkonäkö perus, urheilee välillä, ei säännölliset. ?
Ei alkoholistia tai hullua tai yh-ta? Niin ja saa olla vaikka mamu.Luuletteko, että löytyy, ikääkin ton verran?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaikki jos on työtön? -Onneksi et tuomitse etukäteen tuntemattomia, varsinkaan työttömyyden takia.
Noi nyt on vaan tekosyitä, kun ei suoraan kehdata myöntää, että kyse on rahasta.
Olisi kaikille helpompaa jos työssäkäyntivaatimuksesta valittavat miehet vain myöntäsivät olevansa laiskoja.
Lisää tekosyitä. Toki mikäs siinä, jos se on sun mielestä laiskuutta, että kiinnostaa vain naiset, joita ei aja suhteeseen miehen työstatus ja varallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut pitkiä parisuhteita, oletko asunut koskaan naisen kanssa?
Vastaa toki vielä tähänkin. Kertoo nimittäin aika paljon.
Edellinen suhde päättyi kesällä ja kesti 8 vuotta, asuttiin tietysti yhdessä. Eroon ei liitynyt mitään tramaattista, joskin jäi tunne että muijalla tais olla uus valmiiks katottuna. Hän opiskeli ja valmistui keväällä. Opiskeluaikana jotenkin tuli etäisemmäksi ja opiskelukaverit ja se kaikki.Olin itse vielä silloin töissä, kesällä loppu (kivaan saumaan). Sitten katsottiin asunnot molemmille erikseen, ollaan vieläkin tekemisissä silloin tällöin.
Mutta tosiaan on aikaa kun olen seurustellut, yhden illan juttuja muutama, muttei niistä ole tullut tai ollut kiinnostusta. Jonkun kanssa oli jotain, mutta kun olin työtön niin se oli ongelma. Itselle työ ei ole niin tärkeä, että suhde menisi, mutta toki ymmärrän ettei työtön ole kovinkaan houkutteleva saalis.
Haen kyllä töitä kokoajan, varmaa joskus saankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen alentava kielenkäyttö on paljon pahempi puute kuin työttömyys.
Tuollaisen kielenkäytön pystyy kyllä kompensoimaan rahalla. Sen sijaan hyvät tavat eivät todellakaan kompensoi sitä, jos ei halua mennä töihin ja rahaa tulee tilille kuukausittain liian vähän. Siinä ei hyvät tavat paljon auta.
Eipä kyllä pysty, takaan sen. Ansaitsen omat rahani, samoin kunniotuksen ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että sellaisia laiskoja miehiä ei ole olemassa jotka eivät halua töihin vaan tyytyvät viettämään elämänsä sohvalla?
On niitäkin. Sä kuitenkin kirjoitat kuin kaikki olisivat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen suhde päättyi kesällä ja kesti 8 vuotta, asuttiin tietysti yhdessä. Eroon ei liitynyt mitään tramaattista, joskin jäi tunne että muijalla tais olla uus valmiiks katottuna. Hän opiskeli ja valmistui keväällä. Opiskeluaikana jotenkin tuli etäisemmäksi ja opiskelukaverit ja se kaikki.Olin itse vielä silloin töissä, kesällä loppu (kivaan saumaan). Sitten katsottiin asunnot molemmille erikseen, ollaan vieläkin tekemisissä silloin tällöin.
Mutta tosiaan on aikaa kun olen seurustellut, yhden illan juttuja muutama, muttei niistä ole tullut tai ollut kiinnostusta. Jonkun kanssa oli jotain, mutta kun olin työtön niin se oli ongelma. Itselle työ ei ole niin tärkeä, että suhde menisi, mutta toki ymmärrän ettei työtön ole kovinkaan houkutteleva saalis.
Edelleenkin työtön mies voi naisen löytää! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä? Ihminen on pinnallinen, jos pitää itsestään huolta ja olettaa, että kumppanikin on ainakin samalla kentällä. En vaatinut fitnes-naista, tavallisen, muttei hervottomat läskit kiinnosta ja kerroinhan jo, ettei elämäntilanteeseen lapset sovi.
Jokuhan jo sanoikin, että ensin töitä, sitten lapset.
Mikä ihme täällä, että haetaan jotain yhtä sanaa ja aletaan sitten sitä joukolla nokkia?
Normaalia keskustelua hain, täällä se ei onnistune, koska someraivo?
No onhan se pinnallista että sinä kutsut naisia tuollaisilla nimityksillä, leimaat yh:t alkoholisteiksi ja jos on vähän ylipainoa niin on heti kauhea muutenkin, puolet suomalaisista on ylipainoisia, eivätkä kaikki ole huonokuntoisia sen takia. Toki ymmärrän että et halua mitään 150 kiloista, mutta niitä on ylipainoisista vain 7%, joten sellaiseen et kovin helposti törmää, todella lihavista suurin osa on varattuja. JA mitä helvetin väliä sillä on asuuko syrjäkylillä??? Jos löytäisit elämäsi naisen, mahtava huumorintaju, hyvä sängyssä, suht älykäs keskustelija, huolehtiva ja lämmin persoona, niin sinä se et huolisi kun asuu syrjäkylillä, etkä varsinkaan jos on 5kg ylimääräistä rasvaa kropassa?
Täh? Vastaan tähän vielä tää on hyvä:
1 En leimannut yh:ta alkoholisteiksi, sanoin ette ainakaan haluaisi yhta tai alkoholistia tai sitä liian isoa.
2 En kutsu, ajattelin, että tässä olisi mennyt kun kuvaava sana, vrt esim rehevä tai pullukka.
3 Syrjäkylillä siksi, että asun itse täällä kaupungissa.
4 Hyvin olit tilastoinut, kiitos, nyt tiedän varoa sitä varattua 7%.
5 Ottasin ton sun lopussa tarjoaman naisen toki.
"Olen normaali ja haluaisin saman"tasoisen" (henkisesti) naisen, mutta tuntuu, että kun ei ole töissä niin ei saa kuin panoseuraa. Tai sitten joku lievästi alkoholisoitunut yh, tai syrjäkylillä asuva läskivalas."
Niin, miksi sanot että lievästi alkoholisoitunut yh, miksi et vaan sanonut että et halua naista joka käyttää runsaasti alkoholia, tai todella lihavaa naista, tai et halua että tulevalla puolisollasi on jo lapsia ennestään? Tai että et halua kaukosuhdetta? Miksi pitää sanoa mahdollisimman rumasti? Se sun työttömyytesi ei haittaa normaaleja tasoisiasi naisia, mutta tuo naisia halventava leimaaminen haittaa, meneekö jakeluun?
Selitinhän tämän jo. Selitys oli, että kaikki tuo sinun kirjoittama mahtui sillä tavalla yhteen lauseeseen, sama sisältö, humoristisesti. -En uskonut, että täällä joku ottaisi sen henk koht loukkauksena kaikkia maailman naisia kohtaan tai että nyt on kaikki yht pakotettu alkoholismiin.
Olisi kiva keskutella asiasta, muuta tuntuu että joillekin tämä on keino purkaa omaa raivoa, mikä tulee sisältäpäin? -Ei näistä kirjoituksista? Saatan olla väärässäkin.
Mun mieheni oli töissä kun tapasimme, mutta jäi tyttömäksi ennenkuin tapailumme oikeastaan muuttui suhteeksi. Mies on paperilla ihan perusmies, vajaa 40, ei juuri urheile jne. nyttemmin työllistynyt. Mutta on se silti maailman ihanin mies enkä näillä asioilla nähnyt mitään arvoa. Olen itse vajaa 30, omasta mielestäni nättikin nainen ja johtavassa asemassa. Pidän itseäni puhtaan onneekkaana, joten tällaiset keskustelut hämmentää. Todella toivon, ettei tuollainen asia tule suhteen eteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoivatko nämä uudet tuttavuudet syyksi sinun työttömyyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaikki jos on työtön? -Onneksi et tuomitse etukäteen tuntemattomia, varsinkaan työttömyyden takia.
Noi nyt on vaan tekosyitä, kun ei suoraan kehdata myöntää, että kyse on rahasta.
Olisi kaikille helpompaa jos työssäkäyntivaatimuksesta valittavat miehet vain myöntäsivät olevansa laiskoja.
Lisää tekosyitä. Toki mikäs siinä, jos se on sun mielestä laiskuutta, että kiinnostaa vain naiset, joita ei aja suhteeseen miehen työstatus ja varallisuus.
Jos ihmisellä on mitään käsitystä siitä miten maailma pyörii, töitä haluaa tehdä. Jos ihmisellä on mitään halua huolehtia omista asioistaan. Patalaiska ihminen sitten yrittää syyllistää miestä tai naista siitä täysin normaalista odotuksesta, että aikuinen ihminen kykenee huolehtimaan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni oli töissä kun tapasimme, mutta jäi tyttömäksi ennenkuin tapailumme oikeastaan muuttui suhteeksi. Mies on paperilla ihan perusmies, vajaa 40, ei juuri urheile jne. nyttemmin työllistynyt. Mutta on se silti maailman ihanin mies enkä näillä asioilla nähnyt mitään arvoa. Olen itse vajaa 30, omasta mielestäni nättikin nainen ja johtavassa asemassa. Pidän itseäni puhtaan onneekkaana, joten tällaiset keskustelut hämmentää. Todella toivon, ettei tuollainen asia tule suhteen eteen...
Mitä toivot että ei tule suhteen eteen? Että mies haukkuu mielestään epäviehättäviä naisia läskivalaiksi? Sekö sinua hämmentää, että naiset eivät täällä innostu tuosta asenteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoivatko nämä uudet tuttavuudet syyksi sinun työttömyyden?
Ei suoraan, mutta asenne sama kuin 71.
Itse näen suuremman kuvan jossa on muutakin kuin työ, työllä tehdään elanto ja sitten on elämä, jonka yksi osa (vain) on työ. En näe työtä elämäni tarkoituksena.
Työnäkymiä voit parantaa muuttamalla tai kouluttautumalla.
Ensin omat asiat kuntoon, eli työpaikka, sitten nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on mitään käsitystä siitä miten maailma pyörii, töitä haluaa tehdä. Jos ihmisellä on mitään halua huolehtia omista asioistaan. Patalaiska ihminen sitten yrittää syyllistää miestä tai naista siitä täysin normaalista odotuksesta, että aikuinen ihminen kykenee huolehtimaan itsestään.
Mä olen kyllä tähän asti pärjännyt taloudellisesti aivan hyvin vaikka en töissä käykään. Työssäkäyntiä ei siis vaadita sen takia, etten huolehtisi omista asioista ja pärjäisi taloudellisesti. Mutta sehän ei riitä, vaan rahaa pitäisi olla enemmän, jotta naisen kulut pienenee ja jää enemmän rahaa kaikken ylimääräiseen.
Työtäkin on niin erillaista.
Joku on taiteilija, joku jotain muuta.
Joku pakkaa banaaneja, toinen toimittaa lapsia maailmaan.
Runoilee, kerää roskia, siivoaa. Opettaa, maalaa, korjaa.
Leikkaa hiukset. Sitoo haavan, vaihtaa renkaat.
Lääkäri. Filosofi.
Mikä vaan.
Miksi se on se asia?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua naista, joka laskee miehen arvon työssä ja rahassa? Sellaisen, jolle tunne on rahaa tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua naista, joka laskee miehen arvon työssä ja rahassa? Sellaisen, jolle tunne on rahaa tärkeämpää.
Useimmille naisille tunne on rahaa tärkeämpää. Ne tunteelliset naiset ei vaan usein tykkää sanoista kuten läskivalas.
Meinaatko että sellaisia laiskoja miehiä ei ole olemassa jotka eivät halua töihin vaan tyytyvät viettämään elämänsä sohvalla? Antavat akan hoitaa kodin ja lapset, käydä töissä ja tuoda vielä ne kaljat tullessaan... Olen aikoinaan tuntenut tuollaisia naapurinmiehiä kun asuin Helsingissä kaupungin vuokra-asunnossa, toki joukossa oli myös ihan pikkurikollisia ja huumeveikkojakin, niillä oli vaimotkin samaa kaliiperia.