Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni?

Vierailija

Oon 16v jätkä ja housuista löytyy n. 14cm penis kovana. Onko pieni vai miksikä te sen luokittelette?

Kommentit (7)

Vierailija

Luultavasti on. Mulla on pituutta 17-18 senttiä riippuen erektion kovuudesta, tosin näkyvä osa on lihavuuden takia vain 13-15 senttiä. Sen lisäksi ympärysmitta on vaivaiset 13 senttiä.

Itse en ole ikinä uskaltanut lähestyä naisia, koska olen täysin vakuuttanut, että suhde kuitenkin kusisi liian pieneen munaan. Ja olisi vittumaista tuottaa naiselle pettymys liian pienen munan takia.

Ja ei, ei ole provo eikä ole tarkoitus trollata.

Vierailija

Normaali. Plus ei se koko ratkasie vaan miten sitä ja etenkin suuttaan naiseen käyttää.Hyvästä suuseksistä naiset hullaatuvat.

M44

Vierailija kirjoitti:
Oon 16v jätkä ja housuista löytyy n. 14cm penis kovana. Onko pieni vai miksikä te sen luokittelette?

Itsellä saman pituinen, kolme lasta ja vaimo, joka tulee yhdynnässä ja ollut tyytyväinen. Ensimmäinen tyttöystävä tuskaili koosta kun turpoaa isommaksi ennen orgasmia. Päättele itse loput.
Kokoa tärkeämpää on ollut halu oppia, sillä saa katseen puoliksi kiinni olevien luomien alta ja itselleen varsin hyvän mielen.

Vierailija

Huvittavaa miten kaikki aloitukset, joissa ollaan epävarmoja oman koon suhteen, saavat aina alapeukkuja. Naisilla ei selvästikään mitään ymmärrystä kokopaineesta.

Onhan se joo helppo huudella "ei sillä mitään väliä oo".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten kaikki aloitukset, joissa ollaan epävarmoja oman koon suhteen, saavat aina alapeukkuja. Naisilla ei selvästikään mitään ymmärrystä kokopaineesta.

Onhan se joo helppo huudella "ei sillä mitään väliä oo".

On varmasti kokopaineita, sitä en epäile yhtään. Mutta jos nyt puhun omasta puolestani niin yhdynnässä orgasmit tuottaa kun saan hieroa klitorista miehen kumpua vasten. Näin, vaikka miehelläni onkin iso muna. Ja jos siihen vielä vähän suuhoitoa saisi niin... ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat