Mistä tiiän oman tasoni?

Vierailija

Joo no vanhemmathan nyt sanoo aina kauniiksi ja kaveritkaan ei kehtaa tietenkään sanoa totuutta. Niin mistä sen oman tason sit tietää et minkälainen/näköinen mies/nainen on sun tasolle se oikea? Ei sitä miesten määrästäkään voi sanoa.. mulla on yks kaveri joka on tosi kaunis, mutta ei sillä paljon vientiä oo.

Mistä te ihmiset siis tiedätte oletteko muiden mielestä yleisesti kauniita, keskivertoisia vai alle keskiverron? Ja tietenkin luonnehan tähän tasoon kuuluu myös ulkonäön lisäksi.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Naisella siitä minkätasoisen miehen saa parisuhteeseen. Seksiin nyt kelpaa aina kaikille, jopa rumat naiset komeille miehille.

Eli jos olet onnistunut pääsemään naimisiin komean miljonäärijohtajan kanssa, joka on kaiken päälle vielä loistotyyppi persoonaltakiin voit olla varma olevasi kovatasoinen nainen. Ja niin edelleen.

Vierailija

Katso valokuvia, jotka ovat muiden ihmisten ottamia. Niistä näkee oman "kauneuden" melko objektiivisesti.

Itse ainakin yllätyn silloin tällöin salaa otetuista kuvista positiivisesti. Se jos mikä lisää itseluottamusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisella siitä minkätasoisen miehen saa parisuhteeseen. Seksiin nyt kelpaa aina kaikille, jopa rumat naiset komeille miehille.

Eli jos olet onnistunut pääsemään naimisiin komean miljonäärijohtajan kanssa, joka on kaiken päälle vielä loistotyyppi persoonaltakiin voit olla varma olevasi kovatasoinen nainen. Ja niin edelleen.

Hahah. Olen ollut Suomen mittakaavassa erittäin varakkaan miehen kanssa. Oltiin liian erilaisia, joten erottiin yhteisymmärryksessä. Onko tasoni nyt täysi 10? ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin on kuitenkin niin erinäköisiä.. en osaisi jotain seurustelukumppaneita sillä tavalla verrata, että kuka on kuuma ja kuka ei. Koska jokaisella on niin oma makunsakin. 😄 Mutta juu, sun jutussa on ihan perää kieltämättä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katso valokuvia, jotka ovat muiden ihmisten ottamia. Niistä näkee oman "kauneuden" melko objektiivisesti.

Itse ainakin yllätyn silloin tällöin salaa otetuista kuvista positiivisesti. Se jos mikä lisää itseluottamusta.

Niin no musta ei oo kauheesti muiden ottamia tilannekuva valitettavasti.. Aina vaan jotain ryhmäkuvia ja selfieitä. 😂muuten loistava idea. :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Paskin neuvo ikinä. Jopa superkauniista julkkiksista oletut salakuvat voivat yllättää rumuudellaan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hahah. Olen ollut Suomen mittakaavassa erittäin varakkaan miehen kanssa. Oltiin liian erilaisia, joten erottiin yhteisymmärryksessä. Onko tasoni nyt täysi 10? ;)

Niin ja se mies on minusta tosi komea. Kehui minua myös usein kauniiksi. :)

Naurettavia nämä ihmisten "tasot". Kannattaa olla sellaisen miehen kanssa, jonka luonne ja käytös ovat omaan makuusi sopivia ja joka omasta mielestäsi näyttää yhtä hyvältä kuin itse näytät. Ja tietysti miehen on oltava sellainen, joka huolii sinutkin. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kumppania katsomalla, jos siis kyse kokonaispaketista.

Tällä hetkellä ei ole muuta kuin seksikumppani. Mutta av:n mukaan mies voi harrastaa selviä umpirumankin kanssa, joten ehkä huono vertauskohde? Puoli vuotta se on mun naamaa ja juttuja kestänyt. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin ja se mies on minusta tosi komea. Kehui minua myös usein kauniiksi. :)

Naurettavia nämä ihmisten "tasot". Kannattaa olla sellaisen miehen kanssa, jonka luonne ja käytös ovat omaan makuusi sopivia ja joka omasta mielestäsi näyttää yhtä hyvältä kuin itse näytät. Ja tietysti miehen on oltava sellainen, joka huolii sinutkin. :)

Tämä tasojuttu on nyt lähinnä tullut mieleen näistä keskusteluista kun ihmiset sanoo toisilleen, että hanki oman tasoinen mies... sitten pistää miettii et miten se oma taso määritellään. Sä oot kyl täys 10, siltä ainaki vaikuttaa 😄 ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä ei ole muuta kuin seksikumppani. Mutta av:n mukaan mies voi harrastaa selviä umpirumankin kanssa, joten ehkä huono vertauskohde? Puoli vuotta se on mun naamaa ja juttuja kestänyt. Ap

Mahdoton sanoa. Jokin pieni "vika" voi tehdä esimerkiksi seurustelun mahdottomaksi vaikka olisi luonne ja ulkonäkö kohdallaan. Sanotaanko vaikka syömishäiriö ja voimakas tarve kontrolloida kaikkea. Silloinhan taso on tavallaan nolla, koska kumppania ei ole, vaikka monessa mielessä taso voi olla erittäin hyvä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mahdoton sanoa. Jokin pieni "vika" voi tehdä esimerkiksi seurustelun mahdottomaksi vaikka olisi luonne ja ulkonäkö kohdallaan. Sanotaanko vaikka syömishäiriö ja voimakas tarve kontrolloida kaikkea. Silloinhan taso on tavallaan nolla, koska kumppania ei ole, vaikka monessa mielessä taso voi olla erittäin hyvä.

+ ihmiset valitsevat myös lapsuuden tunnekiintymysmallien perusteella kumppaninsa.

Jokainen viehättyy erilaisista luonteenpiirteistä. Siinä missä toiselle järjestelmällisyys on kauhea asia naisessa, toiselle se voi ollakin kiva juttu, jne. Persooniin on vaikeampi vetää tasoja mukaan mitä ulkonäköön.

Vierailija

Onko sillä, minkä "tasoinen" ihminen on, mitään väliä? Mikä edes on objektiivinen tapa arvioida ihmisten tasoa?

Mitä teet tiedolla pitävätkö muut sinua kauniina vaiko kenties alle keskivertona? Tärkeintä on se, mitä itse itsestä ajattelee.

Myöskään kumppanisi tasolla ei ole merkitystä. Vai ajattelitko joskus "huonompaan" tutustuessasi päteä omalla paremmuudellasi?

Mainitsit myös luonteen olevan osa ihmisen tasoa, oletko huomannut eri ihmisten arvostavan erilaisia luonteenpiirteitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sillä, minkä "tasoinen" ihminen on, mitään väliä? Mikä edes on objektiivinen tapa arvioida ihmisten tasoa?

Mitä teet tiedolla pitävätkö muut sinua kauniina vaiko kenties alle keskivertona? Tärkeintä on se, mitä itse itsestä ajattelee.

Myöskään kumppanisi tasolla ei ole merkitystä. Vai ajattelitko joskus "huonompaan" tutustuessasi päteä omalla paremmuudellasi?

Mainitsit myös luonteen olevan osa ihmisen tasoa, oletko huomannut eri ihmisten arvostavan erilaisia luonteenpiirteitä?

Kerroin tuossa yhdessä kommentissa miksi mua tämä tasoasia alkoi kiinnostamaan. Jos ootte huomannut niin tosi monessa ketjussa heitetään tää taso esiin. Että ei voi saada sellaista ja sellaista kumppania jos oma taso ei riitä. Mistä sitä tietää vaikka se toinen tykkäisi susta ihan just sellasena kun oot? Lähinnä haluisin herättää aiheesta keskustelua... Tarkoitus ei ole päteä tai olla pinnallinen. 😄 ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat