Ystävä kehuu pettämisellään

Vierailija

Mitä tekisitte? Joskus sanoinkin etten itse tuohon kykenisi, mutten ala tuomitakaan. No, haluaisin kyllä tuomita pikkuhiljaa, mitä järkeä olla naimisissa ja pettää aina tilaisuuden tullen? Eroa ei ota, varmaan sen takia kun mies hyväpalkkaisessa duunissa ja haluaa elintasonsa säilyttää. Miestä käy sääliksi, on kiva ja autuaan tietämätön asiasta. Lapsiakin heillä on.

Miksi te pettäjät olette noin raukkoja? Miksette anna puolisoillenne mahdollisuutta onneen rehellisen ihmisen kanssa?

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte? Joskus sanoinkin etten itse tuohon kykenisi, mutten ala tuomitakaan. No, haluaisin kyllä tuomita pikkuhiljaa, mitä järkeä olla naimisissa ja pettää aina tilaisuuden tullen?

Mitä tarkoitat tuomitsemisella? Koetko että tuomitset ystäväsi jos kerrot oman mielipiteesi ja kysyt häneltä esim. tuon "mitä järkeä olla naimisissa ja pettää".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte? Joskus sanoinkin etten itse tuohon kykenisi, mutten ala tuomitakaan. No, haluaisin kyllä tuomita pikkuhiljaa, mitä järkeä olla naimisissa ja pettää aina tilaisuuden tullen?

Mitä tarkoitat tuomitsemisella? Koetko että tuomitset ystäväsi jos kerrot oman mielipiteesi ja kysyt häneltä esim. tuon "mitä järkeä olla naimisissa ja pettää".

Koen ja tiedän, että ottaa siten että tuomitsen hänen teot jos sanon. En vaan jaksa enää kuunnella häntä. Toisaalta on yksi parhaista ystävistä lapsuudesta asti, luotettava kuin muuri ystävilleen ja auttanut mua esim. omassa erossani, niin en halua katkaista välejä.

juuso

Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte? Joskus sanoinkin etten itse tuohon kykenisi, mutten ala tuomitakaan. No, haluaisin kyllä tuomita pikkuhiljaa, mitä järkeä olla naimisissa ja pettää aina tilaisuuden tullen? Eroa ei ota, varmaan sen takia kun mies hyväpalkkaisessa duunissa ja haluaa elintasonsa säilyttää. Miestä käy sääliksi, on kiva ja autuaan tietämätön asiasta. Lapsiakin heillä on.

Miksi te pettäjät olette noin raukkoja? Miksette anna puolisoillenne mahdollisuutta onneen rehellisen ihmisen kanssa?

Miksi et halua tuomita...!!!!

Vierailija

Tavallaan ymmärrän häntä, jos hän saa korkeatasoisia syrjähyppyjä. Esimerkiksi kivoja itseään nuorempia miehiä jos on jo keski-ikäinen tai jotain muuta sellaista. Kyllähän ne ovat varmasti upeita muistoja. Mutta eihän tuota voi tietenkään hyväksyä jos ei ole itse ajatuksiltaan samanlainen. Toisilla on vaan itsekkyys estottomampaa. Siitähän tuossa on kysymys.

Vierailija

Kaverillasi on varmaan joku syy miksi sitä kiinnostaa pettää sitä miestä. Ehkä on ollut aiemmin uskottomuutta tai on muuten vaan kyllästynyt mieheen jos homma ei toimi. Sama pätee moniin pettäviin miehiin. Pettävät koska ovat kyllästyneitä tai homma ei toimi. Sitä yksilötasolla et pysty tietenkään tietämään miten syvältä heidän parisuhteensa on ja vaikka olisikin ihan OK niin ehkä se on vain tappavan tylsä kun romantiikka tahtoo kuihtua pitkässä suhteessa. Ehkä kaverisi mieskin on jo käynyt seivästämässä muita naisia... kuka tietää.

En jaksaisi alkaa miksikään tuomariksi saati sitten jeesukseksi. Oli oma mielipiteeni asiasta mikä tahansa, koska tälläistä tämä elämä vain on. Kukaan ei voita vaikka kaverisi paljastuisi, koska mikä on tehty on jo tehty. Voit sanoa että et pidä siitä mitä hän tekee ja pyytää häntä lopettamaan puhumisen asiasta.

Tietenkin voit aina kertoa miehelle, mutta siinä tapauksessa perhe todennäköisesti rikkoutuu tai ainakin tulee isoja "kurttuja" perhe-elämään jos mies ei ole tietoinen asiasta ja suhtaudu siihen suopeasti. En itse jaksaisi sekaantua muiden asioihin, koska tuossa lapsilta menisi aviossa oleva  isä ja äiti. Monesti uusperheissä vanhempien uudet puolisot ja deitit ovat ihan järkyttäviä, joten lapsille pettävät mutta muuten yhdessä pärjäävät vanhemmat eivät ole välttämättä mikään paha juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koen ja tiedän, että ottaa siten että tuomitsen hänen teot jos sanon. En vaan jaksa enää kuunnella häntä. Toisaalta on yksi parhaista ystävistä lapsuudesta asti, luotettava kuin muuri ystävilleen ja auttanut mua esim. omassa erossani, niin en halua katkaista välejä.

Jättäisin siinä tapauksessa kysymättä, mutta ehkä jättäisin myös pitämättä muuten yhteyttä ko ystävään joka kosisi minun mielipiteeni omiensa tuomitsemisena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua tuomita...!!!!

Periaatteessa uskon että jopa kaksi pettäjää voivat olla onnellisia keskinäisessä suhteessaan. Osalle ihmisistä ne sivusuhteet ovat vain sitä huvia, jännitystä ja kivaa extraa, mutta oma puoliso on kuitenkin aina se tärkein johon on se rakkaus ja kiintymyssuhde muodostunut. Et ei tuo ap:n kaverin mies välttämättä suhteessaan kärsi, mutta kuka tietää.

Vierailija

Ei ole sun asia tuomitakaan, jos hän on oikeasti ystäväsi. Niin kuin jo sanottu, niin et voi tietää millainen miehensä on parisuhteessa. Ehkä ystävälläsi on tarvetta omiin seikkailuihin, koska miehelläkin ollut omansa. Vaikka se mies on kuinka kiva tahansa sun mielestä, et näe heidän suhteeseensa ja mitä kaikkea se pitää sisällään. Voit sanoa ystävällesi, ettet oikein ole kiinnostunut kuulemaan pettämisistä, koska pidät hänen miestäänkin ystävänäsi, mutta ei ole mun mielestä asiallista tuomita asiasta. Keskustella voi jos haluaa mutta jeesusta ei kannata esittää.

Vierailija

Miksi olet tuollaisen kaveri?

Ex-puolisollani oli moinen "kaveri" ja ei siitä mitään hyvää seurannut. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita, joita sitten tunnolliset kaverit joutuivat selvittelemään omienkin parisuhteidensa kustannuksella.

Joko olet pettäjä, ja hallitset nuo kuviot, tai et ole, ja joutuessasi noihin piireihin ne "syö sut aamiaiseksi". Tarkoitan että ennemmin tai myöhemmin tulee eteen tilanne jossa joudut vaikkapa lähtemään kaverisi seuraksi jatkoille ja vaikka et pettäisikään, kuuntelisit vain punastellen kun kaveriasi naidaan, niin kukaan ei usko että olit siellä vain juttelemassa. Kaverisi pano saattaa jopa valehdella kavereilleen saaneensa sultakin, vaikka mitään ei olisi tapahtunut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat