Kimppa runkkaus
Oletteko joskus runkanneet itseänne kavereiden kanssa yhtä aikaa? Oliko teitä montakin? Sukupuolenne ja ikänne?
Itse en ole koskaan noin tehnyt, mutta kiinnostaa kuulla toisten kokemuksista.
Kommentit (12)
Kyllä itse olen kimpparunkannut muutamien kavereiden kanssa nuoruudessa.
Jonnena oli yksi kaveri kenen kanssa ”painittiin”, eli jälkeenpäin ajatellen harrastettiin aitoa petting-seksiä kun meidän munat hieroi toisiaan vasten tai toisen pyllyä vasten ja siitä tuli orkkuja. Aluksi kuivia, sittemmin märkiä. Myöhemmin ne vaatteet katosi välistä pois. Nojuu tää ei kyl ole runkkaamista enää vaan oikeaa seksin harrastamista. Tosin kyl me joskus ihan runkattiinkin kimpassa ja oltiin kuitenkin koko aika statuksella kaveri. Ei siis seurusteltu tai oltu missään suhteessa. Me oikeastaan tiedetty koko suhde-asioista tuohon aikaan. Tiedettiin vain että tyttöjen kanssa ”aletaan olee”, ei poikien. Me ei siis koskaan alettu olemaan mutta silti naitiin kuin pienet kanit. Armeijassa ei ollu tietosia kimpparunkkuja mutta äänistä päätellen runkattiin kuitenkin tavallaan kimpassa. Kertomatta siitä koskaan toisillemme.
No joskus 13 vuotiaana opeteltiin mökillä metsässä runkkaamaan mökkinaapurin saman ikästen kaksosten (tyttö ja poika) kanssa.
Joo, yhdenkaverin kanssa teininä runkkailtiin satunnaisesti yhdessä vuosien ajan. Vähän edellä kuvatun tapaista painimistakin harrastettiin.
M40
Aikoinaan kamun muija oli paksuna eikä halunnu antaa pillua silloin.
Saunottiin kaverini kanssa ja hänellä alkoi seisomaan kesken löylyjen.
Ei vaimo pysty löylyyn tulemaan niin silloin saa ainakin runkattu rauhassa ja pikkuveli odottaa sitä nytkin näköjään hän totesi
No sitten sun pitää auttaa pikkuveljeä totesin ja jatkoin. Onhan tämä ihan kiva harrastus kun yksin löylyt tekee ja aloin runkkaamaan.
En aikaisemmin ollut livenä nähnyt kundin runkkaus tai, tilanne oli kiihottaa. Meillä kummalikin kookkaat kalut, niin näky oli Komea. Kaverin turvonneet kassit heilui kun hän ryhtyi hommiin. Ei siinä kauan mennyt kun hän lennätti paksut mällit paineella, osa jalkani päälle. Itselläni kesti kauemmin, kaverini selvästi tykkäsi katsella.
Tämä jää sitten tänne, hän totesi, kun nuoli mällejä sormistani. Tietty vastasin.
Meni vuosia. Kerran sitten parin oluen jälkeen hän otti asian puheeksi. Voitas taas saunoa yhdessä kaksin pitkästä aikaa, viimeksi oli niin kiihottaa hän totesi.
Seuraavalla kerralla jatkoimme samaan malliin, tosin hetken runkkasi me myös toisiamme ja kaveri pyysi saada mällini päällensä.
Olemme siitä lähtien sanoneet kaksin about kerran vuodessa ja hauskaa on ollut.
Viimeksi kaverini kertoi istuneensa vaimonsa dildolka ja halusi kokeilla aitoa.
No lyhyeksi jäi sessio. Kun sain kakun peppuun, hän sai kunnon peppuorkun ja laukesi ilman käsiä.
1.2.2025 klo14, on kimppa runkkaus tapahtuma, kun lähdetään helsingistä porvooseen, niin eka moottoritien levike.
Mun tyttöystävälläni on tosi kaunis kaveri ja kerran kävi niin, että se flirttaili mulle aika estottomasti ja homma meinasi mennä panemiseksi.
Mutta se menikin yhteiseksi runkkusessioksi. Siinä katsottiin toisiamme silmiin ja runkattiin. Ja yritimme tulla yhtä aikaa, kun kerrottiin kuinka lähellä ollaan ja toinen viivytteli odottaakseen toista ja sitten tulimme yhtä aikaa.
Sovittiin että asiasta ei sitten puhuta. Eihän siinä mitään tapahtunut, me vaan masturboitiin tahoillamme.
Se mitä tapahtuu perussuomalaisissa saunailloissa jää perussuomalaisiin saunailtoihin.
Runkkaako tytöt / naiset koskaan keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vähän punaviiniä ja lakritsia! Tyttöjen saunailta,..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän punaviiniä ja lakritsia! Tyttöjen saunailta,..
Kuvia?
Armeijassa pelattiin 'ylioppilaspullaa'. Runkattiin ringissä näkkileivän päälle, ja viimeisenä saanut joutui/sai syödä tuon leivän.