Onko suudelma pettämistä?

piru

Siis pikkujouluissa hyvässä tunnelmassa mentiin työkaverin kanssa hieman liian pitkälle. Siis säikähdin, kun tajusin, mitä tapahtui. Ilta loppui siihen ja lähdin kotiin. Mitäpä mieltä, kannattaako puolisolle kertoa?

Minä, jonka ei ikinä koskaan pitänyt mennä tekemään mitään tällaista :(

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Tottakai kerrot puolisolle. Kyllä tuo on pettämistä. Vai tekisitkö noin puolisosi silmien alla? Niinpä. Nyt kerrot vain rohkeasti, puolisosi ansaitsee totuuden.

Vierailija

Mun mielestä sääntö on se vanha klassinen eli jos teet jotain sellaista, jota puolisosi ei saisi olla näkemässä, se on pettämistä. Mutta koska sun tapauksessa se oli vain suudelma, säikähdit ja kadut nyt niin turha pahoittaa puolisosi mieltä kertomalla.

Vierailija

Minusta se ei ole pettämistä. Mutta ei se myöskään ole kivasti tehty. Ei kannata kertoa. Miehesi vain pahoittaisi mielensä. Mutta jos on riski, että miehesi kuulee tuosta kiertoteitse, sitten on parempi, että hän kuulee sinulta ensin.

Vierailija

Aina kannattaa miettiä omalle kohdalle. Olisiko kiva jos miehesi imuttelisi jonkun vieraan naisen kanssa? Salailulla ei ainakaan paranna asemiaan jos mies joskus saa tietää pikkuisista suuteloistasi. Itse lasken suutelun, sukuelinten hipellyksen ja nussuttelun ainakin pettämiseksi. Asiat mitkä yleensä jossain vaiheessa johtavat yhdyntään ovat varsin epäilyttäviä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Minä pussailin pikkujouluissa vahvassa humalassa. Samalla tajusin, että olen LIIAN humalassa ja teen jotain, mitä en haluaisi tehdä. Onneksi tyyppi oli herrasmies. Ei ollut kähmintää eikä edes kieltä. Harmittaa kuitenkin, että humalassa sekoilin. En silti aio kertoa kotona. Yritän unohtaa koko asian.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis pikkujouluissa hyvässä tunnelmassa mentiin työkaverin kanssa hieman liian pitkälle. Siis säikähdin, kun tajusin, mitä tapahtui. Ilta loppui siihen ja lähdin kotiin. Mitäpä mieltä, kannattaako puolisolle kertoa?

Minä, jonka ei ikinä koskaan pitänyt mennä tekemään mitään tällaista :(

Tästä on ollut ennenkin puhetta,jokainen pari päättää itse mikä juuri siinä suhteessa on pettämisen raja.Itse en tosin hyväksyisi muiden suutelua varattuna,on pettämistä.Kerro puolisolle,hyvä ettet mennyt tuon pitemmälle,mutta teit kuitenkin väärin.On hyvä keventää omatuntoa,asia voi alkaa vaivaamaan ajan myötä enemmänkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei ooooooooo, uskonto sumentaa aivot aika monilta.

Niin että yksiavioisuus on joku sumea-avoisten uskovaisten juttu?Muut ei ole niin nökön nuukia uskollisuuden suhteen?

Ehkä ei kaikkien,mutta monen mielestä niin intiimi kontakti kuin suudelma on todellakin pettämistä,jos suutelee muuta kuin omaa kumppania.Jos ap:lle on epäselvää,onko hänen parisuhteessaan sopivaa suudella muita,kannattaa asia ottaa puheeksi kumppanin kanssa.Voi myös miettiä,miltä itsestä tuntuisi jos kumppani suutelisi muita.Asia selvästi painaa ap:ta,joten kannattaa kertoa.Jos muiden pussailu olisi OK,ei sitä tarvitsisi sen enempää miettiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuinka paljon oli kieltä mukana.

Ei riipu,en mä ainakaan haluaisi että oma mies suukottelee huulet suljettuina muita naisia,saati sitten että on yhtään kieltä mukana.

Vierailija

Täh. Riippuu suhteenne säännöistä että onko se pettämistä vai ei. Toki ongelma näissä on että yleensä ihmiset vaan ajautuvat asumaan yhdessä, kihloihin ja naimisiin, ilman että sovitaan erikseen mitä näihin sisältyy. Itse olen ollut kaksi kertaa naimisissa ja seurustellut useamman kerran. Joissakin suhteistani on ollut ok suudella muita, tai jopa harrastaa seksiä toisen kanssa. Joissakin suhteissa tai ei. Olemme aina suhteen eri vaiheissa keskustelleet molempien toiveista ja odotuksista. Esim nykyisessä avioliitossani on ok jos joskus suutelen jotakuta, mutta pitempään jatkuvasta ihastuksesta tai seksistä jonkun kanssa olemme sopineet puolisoni kanssa puhuvamme.  Ihastuksesta siis siinä vaiheessa kun huomaan että se on voimakasta ja seksistä tietenkin etukäteen. Eli mitä te olette sopineet pettämisestä, vai oletteko? Keitä suhteessanne on, sinä ja puolisosi, vai sinä, puolisosi sekä jonkun muun kirjoittamatta jääneet säännöt?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat