Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella epäreilua!

Vierailija
06.12.2015 |

Eräs tuttava pariskunta (ovat lesbopari) saivat tuossa viime viikolla tietää, että saavat lapsen. Lapsi ei ole biologisesti heidän vaan adoptoitu. Tottakai onnittelin iloisesti ja halasin molempia mutta hieman ärsyttää näin lapsettomana ihmisenä, emme saa mieheni kanssa lasta aikaiseksi. Ollaan käyty kaikki mahdolliset hoidot, ollaan myös yritetty samaa mitä tämä lesbopari. Mutta ei. Ei meille anneta tilaisuutta saada lasta. Mutta tämä lesbopari saa kyllä lapsen hetkessä!

Pistää vihaiseksi kun ajattelen miten tämä tuleva lapsi joskus joutuu kärsimään koulussa kun hänellä on onkin kaksi äitiä... Sitten me jotka voisivat olla täydellisiä vanhempia lapsellemme... Niin emme saa lasta millään! Tosi epäreilua!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lohduttaudu sillä että tämä lesbopari ei koskaan pysty saamaan keskenään biologista lasta kun taas teille elämä voi sen vielä suoda. Ja kyllä sille lapselle iskee vielä ihmettely miksi hänellä ei ole isää

Kyllähän lapsella täytyy aina isä olla! Eikä kahta äitiä.

Vierailija
22/25 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap sinua. Me kärsittiin tahattomasta lapsettomuudesta vuosia, hoitoihin ei ollut rahaa ja adoptiota mies ei halunnut edes ajatella.

Joka tapauksessa olin niin ...tanan katkera. Miksi meille ei suoda lasta vaikka jokainen juopponarkki ja kusipää saa vauvan? Ihmiset jotka eivät edes lapsia halua tai osaa hoitaa tai muuta vastaavaa ja me ei saada siitä kääröä vaikka mitä tehtäisiin.

En tarkoita että kaikki ihmiset olisivat kusipäitä, juoppoja tai huonoja vanhempia. Katkerana se vain tuntuu siltä.

Tulin kuitenkin vihdoinkin raskaaksi mutta en unohda sitä tunnetta. Tuntui niin epäreilulta ja itsetunto laski huonommuuden tunteen takia.

Ymmärrän täysin tunteitasi ja sanon kaikille että tuollaiset tunteet ovat luonnollisia eikä syyllistäminen auta yhtään, päinvastoin lisää vaan tuskaa.

Ap:lle suosittelen lämpimästi ammattiapua jos tunne kalvaa ja haittaa jokapäiväistä elämää. Tsemppiä!

Kiitos tsemppeistä! Onneksi joku on edes puolella ja edes ymmärtää hiukan!

Mutta noille muille vastaan tässä samassa. Kyllähän se totta on, että meidän lapselle tarjottaisiin vain parasta ja pääsisi hyvään ja rakastavaan kotiin. Antaisimme kaiken lapselle. Niin rakkautta,hoivaa ja läheisyyttä ja myös tietenkin lellisin hyvin ;)

Se raha ei ole se kaikkein tärkein asia, miksi adoptiolapsen saa. Tärkeitä on myös se turvallinen ilmapiiri, valmius ottaa erityistä tukea tarvitseva lapsi, oma tunne-elämä jne.

Se, että on valmis antamaan _kaiken_ lapselle ei ole lapselle hyväksi samoin ei myöskään se, että tarjoaisi aina vaan parasta puhumattakaan siitä lellimisesta.

Voi tietenkin olla, että tarkoitat noilla mainitsemillasi asioilla jotain muuta, kuin mitä esim. minulle tulee mieleen. Lapselle kun on hyvä tarjota niita kokemuksia, ettei saa kaikkea, ettei saa aina parasta, ettei häntä aina lellitä. Jos noihin tottuu, niin elämästä tulee vaikeaa myöhemmin. Jos olet noilla sanoilla ilmaissut viranomaisille, että millaista hoitoa haluaisit lapselle tarjota, niin ehkä sinun kannattaisi hieman selventää, että mitä niillä tarkoitat. Muuten voi olla, että se on juuri tuo asia, miksi ne tavallisempaa elämää tarjoavat ( ei aina parasta, ei anneta kaikkea, ei lellitä kuin joskus) saavat lapsen nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon ap, minä olen sinkku ja kateellinen sinulle, joten voisitko erota nyt heti. Toisilla EI saa missään tapauksessa olla jotain, mitä minulla ei ole. On väärin, että joku idiootti saa miehen, mutta minä en. Eroa. Heti.

Vierailija
24/25 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/25 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha

Vierailija kirjoitti:

Onneks sun kaltaiset ihmiset ei pääse lisääntymään!

Haista sinä paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi