Pikkujoulut yliopistolla
Ovatko niin hurjat, mitä tarinat kertovat? Puolisoni on menossa, ja melkein täysi sota päällä asiasta :( Pelottaa, jos tosiaan meno on sellaista mitä olen sen kuullut olevan.
Kommentit (12)
Ole huoleti, on ne hurjat. En usko että miehesi samana iltaa kovin montaa panee, veikkaisin että kahta.
Hurjat on! Siellä naitiin, siellä nussittiin ja myöhemmin oli tyhjät pussit niin.
Onko kyse opiskelijoiden vai henkilökunnan pikkujouluista?
Vierailija kirjoitti:
Henkilökunnan ja jatko-opiskelijoiden.
No ehkä pillastuin turhan takia. Jotenkin vain ärsyttää, kun nyt jokapuolella toitotetaan, et niin ja niin moni pettää pikkujouluissa yms. Ja nuo yo:n bileet arveluttavat muutenkin. ap
Ehdottomasti kiellät sitä menemästä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökunnan ja jatko-opiskelijoiden.
:D juu, ei kannata olla huolissaan. Meillä on hauskaa mutta ei todellakaan mitään kännäämistä ja sekoilua. Varsinkin jos vertaa joihinkin yksityisten firmojen pikkujouluihin missä olen ollut niin meillä on erittäin "turvallinen" ilmapiiri. Kahdesta laitoksesta kokemusta.
Tyrkyllä olevia naisia siellä ainakin tulee olemaan...
Jos se jossain pettää, niin pikkujouluissa...
Riippuu hyvin paljon yliopistosta ja laitoksesta. Mutta se kokemus mikä mulla on, niin on keskimääräistä rauhallisemmat juhlat. Sellaiseen sikailuun ei mitenkään kannusteta ja järjestelyjen budjettikin on sen verran pieni, että jonkin verran mietoja juomia jokaiselle riittää, mutta ei tosiaan mitään koko illan kestäviä ilmaisen viinan bileitä.
Millaisia tarinoita sitten oot kuullut?
Ei... Meillä ainakin käydään vain syömässä ravintolassa ja jotkut lähtevät istumaan sen jälkeen yksille baariin. Tälläistä lääketieteen puolella. Ihmisillä on lapsia ja muutenkin omat elämät, ei kukaan halua jäädä roikkumaan pidemmäksi aikaa tuhlaamaan vapaa-aikaansa työkavereihin.