Pikkujoulut yliopistolla

Vierailija

Ovatko niin hurjat, mitä tarinat kertovat? Puolisoni on menossa, ja melkein täysi sota päällä asiasta :( Pelottaa, jos tosiaan meno on sellaista mitä olen sen kuullut olevan.

Kommentit (12)

Vierailija

Ei... Meillä ainakin käydään vain syömässä ravintolassa ja jotkut lähtevät istumaan sen jälkeen yksille baariin. Tälläistä lääketieteen puolella. Ihmisillä on lapsia ja muutenkin omat elämät, ei kukaan halua jäädä roikkumaan pidemmäksi aikaa tuhlaamaan vapaa-aikaansa työkavereihin.

Vierailija

No ehkä pillastuin turhan takia. Jotenkin vain ärsyttää, kun nyt jokapuolella toitotetaan, et niin ja niin moni pettää pikkujouluissa yms. Ja nuo yo:n bileet arveluttavat muutenkin. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse opiskelijoiden vai henkilökunnan pikkujouluista?

Henkilökunnan ja jatko-opiskelijoiden.

:D juu, ei kannata olla huolissaan. Meillä on hauskaa mutta ei todellakaan mitään kännäämistä ja sekoilua. Varsinkin jos vertaa joihinkin yksityisten firmojen pikkujouluihin missä olen ollut niin meillä on erittäin "turvallinen" ilmapiiri. Kahdesta laitoksesta kokemusta.

Vierailija987
Seuraa 
Liittynyt6.12.2015

Riippuu hyvin paljon yliopistosta ja laitoksesta. Mutta se kokemus mikä mulla on, niin on keskimääräistä rauhallisemmat juhlat. Sellaiseen sikailuun ei mitenkään kannusteta ja järjestelyjen budjettikin on sen verran pieni, että jonkin verran mietoja juomia jokaiselle riittää, mutta ei tosiaan mitään koko illan kestäviä ilmaisen viinan bileitä. 

Millaisia tarinoita sitten oot kuullut?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat