Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN HALUA HARRASTAA SEKSIÄ ennenkuin olen laihtunut!!

Vierailija
06.12.2015 |

Vaikka välillä tekee mieli aika paljonkin. Oon nyt vähän päälle 60kilobnen vielä seuraavat 10 niin olen tyytyväinen!!
20n

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ei muakaan huvita harrastaa seksiä pullerona. Kun olin laihempi niin kyllä oli aktiivinen seksielämä. Kohta kun toka lapsi syntyy niin pääsen taas kunnolla kuntoilemaan ja niin se seksi taas luistaa! 👍

Vierailija
2/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on vielä aikaa laihduttaa. Toista se on meillä vähän vanhemmilla.

m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan multa

Vierailija
4/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin joskus noin. Olen 166cm pitkä ja painoin 80kg. Laihduin 56 kiloiseksi, mutta seksi ei nappaa vieläkään. Pahinta on, etten uskalla kertoa että en välitä seksistä sitten vähääkään. Annan kyllä miehelle sen mitä hän tarvitsee, ja lahjakaasti olen onnistunut huiputtamaan, että nautin seksistä. Tätä jatkunut niin kauan, etten enää uskalla tunnustaa, että olisin onnellisempi jos ei tarvitsisi seksiä harrastaa.

Vierailija
5/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sulla on vielä aikaa laihduttaa. Toista se on meillä vähän vanhemmilla.

m41

Kesään on vielä aikaa nyt tsemppiä!!

Vierailija
6/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ajattelin joskus noin. Olen 166cm pitkä ja painoin 80kg. Laihduin 56 kiloiseksi, mutta seksi ei nappaa vieläkään. Pahinta on, etten uskalla kertoa että en välitä seksistä sitten vähääkään. Annan kyllä miehelle sen mitä hän tarvitsee, ja lahjakaasti olen onnistunut huiputtamaan, että nautin seksistä. Tätä jatkunut niin kauan, etten enää uskalla tunnustaa, että olisin onnellisempi jos ei tarvitsisi seksiä harrastaa.

Eli seksi ei kiinnostanut alunperinkään, ei ollut painosta kiinni

Vierailija
7/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sentään, hyvä nainen..! Olin samoissa mitoissa kanssasi ja laidutin 5 kiloa. Muuten olen tyytyväinen, mutta tissini katosivat lähes kokonaan.

Vierailija
8/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt sentään, hyvä nainen..! Olin samoissa mitoissa kanssasi ja laidutin 5 kiloa. Muuten olen tyytyväinen, mutta tissini katosivat lähes kokonaan.

Nojoo se mua vähän pelottaa. Nyt kun ne on ihan kivan kokoset..

n20

Vierailija
9/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Luulin sen johtuvan painosta, kun aina sanotaan, että lihavat eivät välitä seksistä koska heillä on huono itsetunto kilojensa vuoksi.

Vierailija
10/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Luulin sen johtuvan painosta, kun aina sanotaan, että lihavat eivät välitä seksistä koska heillä on huono itsetunto kilojensa vuoksi.

Voihan se olla, itseä kuitenkin seksi kiinnostaa mutta en vain tykkää kropastani :(

Vierailija
11/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä harrasta sitten niin

Vierailija
12/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan huvittanu kunnes sattui kohdalle vaari joka vai jalat niin totaalisesti alta. Sulla on väärä mies. Katsos kun seksiin tarvitaan oikeanlaista kutinaa ja sitä kun ei tunne kaikkien kanssa vaikka olisi kuinka hoikka tai nuori.😊

- eräs muori

Vierailija
13/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taas pitää saada 5-6kg painoa takaisin, jotta näytän paremmalta ja rinnat tulee takaisin.

Vierailija
14/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siirrätte elämisenja elämänne  johonkin hamaan tulevaisuuteen?

Vierailija
15/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä harrasta sitten niin

Juu ei tää mitään rakettitiedettä ole. 

Vierailija
16/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mlla sama kuin sulla ap. Haluan ja janoan seksiä, mutta en halua, että kukaan koskee muhun tässä panossa. Olen nyt 168/83 ja kesäksi lähtee kilot. Painoin toissakesänä 58.2 parhaimmillani. Oli hyvä olo ja itsetunto kohillaan. Nyt olen vaan itelleni vihainen ja masentunut. Ero tuli, mies jätti läskien takia. Siksi varmaan sain traumoja painostani. Onnesi mulla on sen mallinen kroppa, että tissit säilyy aika isoina, vaikka laihtuu. Pepusta tulee pien ja pyöreä ja vyötärö korostuu. Sitä kohti nyt sitten! Olen 40+, mutta teiniojatkin viheltelivät perääni kun olin kuosissa, vaikka sehän mua vaan nauratti lähinnä, mutta hyvälthän se tuntui:)

Vierailija
17/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Ei vaan nappaa lihavana, en nauti kun mietin kiloja. Haluan näyttää hyvältä jotta pystyn myös nauttimaan. Minua ei ole tarkoitettu lihavaksi, vaan hoikaksi. Se ei ole elämisen siirtämistä tulevaisuuteen, vaan sen mieluisaksi tekemistä.

Vierailija
18/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi lihavan naisen kanssa on todellakin jotain mitä ei halua harrastaa. Pelkkä ajatuskin oksettaa.

Vierailija
19/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miesten panna takaapäin perseeseen. Siinä on miehillä nautinto huipussaan kun läskit perseessä hölskyy, nimim. kokemusta on.

Vierailija
20/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mlla sama kuin sulla ap. Haluan ja janoan seksiä, mutta en halua, että kukaan koskee muhun tässä panossa. Olen nyt 168/83 ja kesäksi lähtee kilot. Painoin toissakesänä 58.2 parhaimmillani. Oli hyvä olo ja itsetunto kohillaan. Nyt olen vaan itelleni vihainen ja masentunut. Ero tuli, mies jätti läskien takia. Siksi varmaan sain traumoja painostani. Onnesi mulla on sen mallinen kroppa, että tissit säilyy aika isoina, vaikka laihtuu. Pepusta tulee pien ja pyöreä ja vyötärö korostuu. Sitä kohti nyt sitten! Olen 40+, mutta teiniojatkin viheltelivät perääni kun olin kuosissa, vaikka sehän mua vaan nauratti lähinnä, mutta hyvälthän se tuntui:)

Tuskin kukaan koskisikaan tuossa painossa ja ihan oikein että mies jätti. 30 kiloa lisää parissa vuodessa huhhuh. Vielä hauskaa miten kuvittelet saavasi tuon ikäisenä kropan kuntoon kesäksi. HAH! Hyvää seksitöntä loppuelämää voimafantasioittesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan