EN HALUA HARRASTAA SEKSIÄ ennenkuin olen laihtunut!!

Vierailija

Vaikka välillä tekee mieli aika paljonkin. Oon nyt vähän päälle 60kilobnen vielä seuraavat 10 niin olen tyytyväinen!!
20n

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ymmärrän. Ei muakaan huvita harrastaa seksiä pullerona. Kun olin laihempi niin kyllä oli aktiivinen seksielämä. Kohta kun toka lapsi syntyy niin pääsen taas kunnolla kuntoilemaan ja niin se seksi taas luistaa! 👍

Vierailija

Mäkin ajattelin joskus noin. Olen 166cm pitkä ja painoin 80kg. Laihduin 56 kiloiseksi, mutta seksi ei nappaa vieläkään. Pahinta on, etten uskalla kertoa että en välitä seksistä sitten vähääkään. Annan kyllä miehelle sen mitä hän tarvitsee, ja lahjakaasti olen onnistunut huiputtamaan, että nautin seksistä. Tätä jatkunut niin kauan, etten enää uskalla tunnustaa, että olisin onnellisempi jos ei tarvitsisi seksiä harrastaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sulla on vielä aikaa laihduttaa. Toista se on meillä vähän vanhemmilla.

m41

Kesään on vielä aikaa nyt tsemppiä!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mäkin ajattelin joskus noin. Olen 166cm pitkä ja painoin 80kg. Laihduin 56 kiloiseksi, mutta seksi ei nappaa vieläkään. Pahinta on, etten uskalla kertoa että en välitä seksistä sitten vähääkään. Annan kyllä miehelle sen mitä hän tarvitsee, ja lahjakaasti olen onnistunut huiputtamaan, että nautin seksistä. Tätä jatkunut niin kauan, etten enää uskalla tunnustaa, että olisin onnellisempi jos ei tarvitsisi seksiä harrastaa.

Eli seksi ei kiinnostanut alunperinkään, ei ollut painosta kiinni

Vierailija

Älä nyt sentään, hyvä nainen..! Olin samoissa mitoissa kanssasi ja laidutin 5 kiloa. Muuten olen tyytyväinen, mutta tissini katosivat lähes kokonaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä nyt sentään, hyvä nainen..! Olin samoissa mitoissa kanssasi ja laidutin 5 kiloa. Muuten olen tyytyväinen, mutta tissini katosivat lähes kokonaan.

Nojoo se mua vähän pelottaa. Nyt kun ne on ihan kivan kokoset..
n20

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jep. Luulin sen johtuvan painosta, kun aina sanotaan, että lihavat eivät välitä seksistä koska heillä on huono itsetunto kilojensa vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jep. Luulin sen johtuvan painosta, kun aina sanotaan, että lihavat eivät välitä seksistä koska heillä on huono itsetunto kilojensa vuoksi.

Voihan se olla, itseä kuitenkin seksi kiinnostaa mutta en vain tykkää kropastani :(

Vierailija

Ei muakaan huvittanu kunnes sattui kohdalle vaari joka vai jalat niin totaalisesti alta. Sulla on väärä mies. Katsos kun seksiin tarvitaan oikeanlaista kutinaa ja sitä kun ei tunne kaikkien kanssa vaikka olisi kuinka hoikka tai nuori.😊
- eräs muori

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat