Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN HALUA HARRASTAA SEKSIÄ ennenkuin olen laihtunut!!

Vierailija
06.12.2015 |

Vaikka välillä tekee mieli aika paljonkin. Oon nyt vähän päälle 60kilobnen vielä seuraavat 10 niin olen tyytyväinen!!
20n

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harrastaa jo nyt. Sitten saisin ehkä motivaatiota pudottaa vielä 5-8 kiloa. Otin tänään kuvan nykytilanteesta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
22/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Ei vaan nappaa lihavana, en nauti kun mietin kiloja. Haluan näyttää hyvältä jotta pystyn myös nauttimaan. Minua ei ole tarkoitettu lihavaksi, vaan hoikaksi. Se ei ole elämisen siirtämistä tulevaisuuteen, vaan sen mieluisaksi tekemistä.

Seksiä harrastaessaan ja erityisesti siitä nauttiessaan, ihmiset näyttävät poikkeuksetta aika tyhmiltä ja hölmöiltä. Harvemmin kukaan oikeasti on seksin aikana objektiivisesti ajatellen kovin hemaiseva ja hyvän näköinen. Että onko sen nyt sitten niin väliä monenko kilon kanssa on hölmön näköinen pahimman kiiman hetkellä. En minä ainakaan ehdi hyvää seksiä harrastaessani ajattelemaan ulkonäköäni yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Ei vaan nappaa lihavana, en nauti kun mietin kiloja. Haluan näyttää hyvältä jotta pystyn myös nauttimaan. Minua ei ole tarkoitettu lihavaksi, vaan hoikaksi. Se ei ole elämisen siirtämistä tulevaisuuteen, vaan sen mieluisaksi tekemistä.

Seksiä harrastaessaan ja erityisesti siitä nauttiessaan, ihmiset näyttävät poikkeuksetta aika tyhmiltä ja hölmöiltä. Harvemmin kukaan oikeasti on seksin aikana objektiivisesti ajatellen kovin hemaiseva ja hyvän näköinen. Että onko sen nyt sitten niin väliä monenko kilon kanssa on hölmön näköinen pahimman kiiman hetkellä. En minä ainakaan ehdi hyvää seksiä harrastaessani ajattelemaan ulkonäköäni yhtään.

Niin... Minä olen kuitenkin todella esteettinen ihminen, ja huomaan kyllä eron ulkonäössä ja olossa harrastaessa seksiä esim. 60kg vert. 80kg. Kuusikymmentä kiloisena parempi! :)

Vierailija
24/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
25/26 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten harrasta.

Vierailija
26/26 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuon kyllä tavallaan että jotta seksistä voi nauttia pitää "päästää irti" ja jos miettii vaan läskejään ni ei siihen pysty.... Itsellä samoja ajatuksia nyt kun raskaana ja +12kg....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi