Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salapenkojat; parhaat löydöksenne? (ei moralisoijille)

Vierailija
05.12.2015 |

Eli kysymys teille, ketkä kuulutte myös tähän porukkaan joka penkoo ja tutkiskelee paikkoja salaa kyläillessä, kertokaa kutkuttavista löydöksistänne? Moralisoijat, tiedän mielipiteenne ei ole tervetullut, kiitos.

Omia löydöksiäni:
Merkintä parisuhdeterapia-käynnistä kalenterissa "täydellisen" parin kotona.
Mielialalääke vessan kaapissa työkaverilla..
Useampi alkon kuitti paperiroskiksessa (halpaa väkevää viinaa!), raitis perhe.
Liukuvoide yksinasuvan naisen yöpöydässä.

Mainitkaa siis löytö ja löytöpaikka.

Kommentit (277)

Vierailija
101/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan paljon meitä "moralisoijia" täällä, on vielä arvot ja käytös kunniassaan av:llakin :)

Se on tämä av-logiikka, jonka mukaan pitää olla periaatteesta eri mieltä kuin aloittaja. Jos ap olisi ihmetellyt, miksi joku penkoo salaa toisten tavaroita, ketjuun olisi ilmoittautunut monta sellaista, joiden mielestä on normaalia kurkistaa vessan peilikaappiin, isäntäväen yöpöydän laatikoihin ja pyykkikoriin.

Voithan sä asian noinkin itsellesi selittää.

Ei tarvitse selittää. On tullut testattua muutaman kerran ja näin se on.

Juu tietysti, kyllä me "uskotaan". :) :)

Itse asiassa täällä oli joskus aika kauan sitten keskustelu siitä miten tällaisille tonkijoille voisi rakentaa erilaisia ansoja (tyyliin tuo marmorikuulakaappi) ja aika iso osa kommentoijista posket loimottaen kirjoittivat miten törkeää on asettaa aspiriinia tai sidettä etsinyt vieras noloon tilanteeseen.

Olen itsekin testannut tehdä samankaltaisen keskustelun eri näkökulmasta. Eivät kaikki suinkaan aina ap:ta hauku, mutta huomasi ihan selvästi että kummassakin tapauksessa ap:sta etsittiin useammin vikaa kuin tarinan toisesta osapuolesta.

Seuraavaksi tietty väität että olen tuo aiemmin kommentoinut (en ole) mutta onneksi av ei ole kovin vakava juttu.

Vierailija
102/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kolme avaamatonta raskaustestiä naisella joka ei yritä vauvaa, tuli sellainen olo että nussivatko useinkin ilman kumia kun pitää noin monta olla :D

- Tämä ei ollut vessan kaapissa, mutta piirustuksia ja maalauksia. En tiennyt kaverin olevan niin taiteellinen

- Omituisia kirjoja miehellä, tyyliin joidenkin nobody natsiupseerien elämänkertoja. Ei siis tunnettujen natsien

- Ekstraisoja kondomeja, ei noloa mutta ihan kiva tietää ;)

- Siteitä alakaapissa ihan sellaisenaan, ei missään pussukassa tms (yök)

- Koiran rauhoittavia. Kehuskelevat aina miten kiltti koira on, no, selvisi syy...

Ethän sinä tiedä vaikka jotkut yrittäisivät vauvaa vaikka muuta sanoisivat. Jos eivät halua asiasta muille puhua ei sinulla ole mitään oikeutta ottaa asiasta selvää, mistä tiedät vaikka olisi kuinkakin kipeä asia?

Jos joku ei sinulle maalauksiaan halua näyttää mikä sinä olet niitä tutkimaan ja arvostelemaan, hyviksikään?

Omituiset kirjat eivät ole kaikista omituisia vaan sivistäviä ja historiallisia. Tuskin olivat mitään nobody-natseja kun elämänkerta oli julkaistu vaikka sinä et heitä tunne. Kannattaisi ehkä käyttää aika ja energia muuhun kuin muiden elämän penkomiseen.

Miksi on kiva tietää minkäkokoisia kondomeja muut käyttävät?

Siteet irrallaan alakaapissa on jokaisen oma asia, ihan hyvä että edes se aiheutti sinussa yökkäystä..

Koirasta joku sanoikin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan paljon meitä "moralisoijia" täällä, on vielä arvot ja käytös kunniassaan av:llakin :)

Se on tämä av-logiikka, jonka mukaan pitää olla periaatteesta eri mieltä kuin aloittaja. Jos ap olisi ihmetellyt, miksi joku penkoo salaa toisten tavaroita, ketjuun olisi ilmoittautunut monta sellaista, joiden mielestä on normaalia kurkistaa vessan peilikaappiin, isäntäväen yöpöydän laatikoihin ja pyykkikoriin.

Sinulla on sitten varmaan joku hyvä selitys sille, miksi saman tarinan kertominen kahdesta eri näkökulmasta aiheuttaa sen, että kertoja eli aloittaja on aina syyllinen, väärässä, mitä milloinkin. Ja koskee siis muitakin tapauksia kuin toisten kaappien penkomista.

Vierailija
104/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on sitten varmaan joku hyvä selitys sille, miksi saman tarinan kertominen kahdesta eri näkökulmasta aiheuttaa sen, että kertoja eli aloittaja on aina syyllinen, väärässä, mitä milloinkin. Ja koskee siis muitakin tapauksia kuin toisten kaappien penkomista.

Kun itse mainitsin kerran samasta ilmiöstä, mulle tarjottiin selitykseksi sitä että mä olen vain niin epämiellyttävä ihminen että mun jutut ärsyttää aina kaikkia. 

Eli kaipa sinä ja minä ollaan vain niin ikäviä tyyppejä? ;)

Vierailija
105/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin meidän isän yöpöydän laatikosta teininä (nyt 28v) kondomipaketin kun etin sen rahapussia.Siihen loppui penkomiset ja varastelut..en todellakaan halunnut tietää enää enempää sen yksityis elämästä.. :D

Vierailija
106/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastaat mutta minä - ja varmasti moni muukin - kommentoi juuri kuten oma moraali ja etiikka sanoo riippumatta mistä näkökulmasta milloinenkin aloitus on tehty. Toki vastarannankiiskejäkin joskus ainakin mukana on mutta eiköhän useilla kuitenkin ole ne omat mielipiteet ja asenteet joiden pohjalta kommentoi.

Vierailija
107/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsupaketteja erään yksinhuoltajan yöpöydältä. Erään naisen kelapapereita joskus silmäilin, oli sairaseläkkeellä jo. Ihmettelinkin kyseisen deitin outoa käytöstä..

Vierailija
108/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastaat mutta minä - ja varmasti moni muukin - kommentoi juuri kuten oma moraali ja etiikka sanoo riippumatta mistä näkökulmasta milloinenkin aloitus on tehty. Toki vastarannankiiskejäkin joskus ainakin mukana on mutta eiköhän useilla kuitenkin ole ne omat mielipiteet ja asenteet joiden pohjalta kommentoi.

On toki omat mielipiteet ja asenteet, mutta kun harvemmin asiat on mustavalkoisia (tämä asia on tosin minusta aika selvä...).

Monissa tilanteissa av:lla aletaan spekuloimaan heti aloittajan huonoutta, kertomatta jättämisiä ja henkilökohtaisia vikoja. Karkea esimerkki se, että jos nainen kirjoittaa että mies vilkuilee muita, sanotaan että nainen on varmaan joko mustasukkainen psyko, mutta kun mies kirjoittaa että nainen valittaa pienestä vilkuilusta, on mies sika joka ei osaa käyttäytyä.

Kumpikin ihan mahdollisia tilanteesta riippuen, mutta monen asenne tuntuu olevan se että etsitään ap:sta vikoja.

Vierailija
109/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä yksinhuoltajalla on yöpöydän laatikossa kortsuja, liukuvoidetta ja vibraattori. Hyi, miten kamala ihminen olenkaan :D

Vierailija
110/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen aihe on kyllä aika "mustavalkoinen", ei tarvitse hyökätä hyökkäämisen halusta ap:n kimppuun. Ei vain ole normaalia eikä oikein salapenkoa muiden tavaroita.

Vierailija
111/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän aloituksen aihe on kyllä aika "mustavalkoinen", ei tarvitse hyökätä hyökkäämisen halusta ap:n kimppuun. Ei vain ole normaalia eikä oikein salapenkoa muiden tavaroita.

On toki, mutta aiemmin täällä keskusteltiin tällaisten salatonkijoiden kiinnisaamisesta ja silloin aika moni keskittyi siihen että salatonkijoita nolompaa on yrittää selvittää kuka tonkii. 

Vierailija
112/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielentrrveyslääkkeitä vessakaapissa. Verisiä siteitä roskakorissa yöks

Vierailija
113/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus naapurilla kissavahtina (yksinelävä, 30v nainen) ja sieltä löytyi alastonkuvia kaapista sekä erikokoisia dildoja, liukkareita ja kortsuja. Oli jännää :D

Vierailija
114/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kerran törmännyt tällaiseen penkojaan. Hän katselin palkka- ja veropapereitani kun olin kääntänyt selän. Näin penkomisensa ikkunan heijastuksesta. Paperit olivat siistissä pinossa kirjojen alla. Hänpä nosteli kirjoja varovasti sivuun ja silmäili yksityispapereitani. Jäi halju olo, vaikka muuten hänestä pidänkin.

Vierailija
115/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne siteet olisivat olleet jos eivät roskiksissa :D

Vierailija
116/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne siteet olisivat olleet jos eivät roskiksissa :D

Nehän pitää vetää alas vessanpöntöstä. Samoin kuin ruuantähteet, kissanhiekat ja silputtu joulukuusikin.

Vierailija
117/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seksiaiheista kirjallisuutta. :)

Vierailija
118/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh, tässä piti olla lainaus aiemmasta kirjahyllykommentista. No, siis mun seksiin liityvät kirjat ovat olohuoneen kirjahyllyssä.

Vierailija
119/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriperheellä oli lääkekaapissa lasiovi, jonka läpi näkyi lapsettomuushoidoissa käytettäviä lääkkeitä. En siis nuuskinut, vaan näkyi avoimesti. ..

Vierailija
120/277 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yhden kaapin kätköissä vanhoja Reginoita, jotka on auki naisen unelmien kohdalta. Sitä piiloa ei kyllä löydä jos ei tiedä etsivänsä jotain piilotettua :)