Salapenkojat; parhaat löydöksenne? (ei moralisoijille)
Eli kysymys teille, ketkä kuulutte myös tähän porukkaan joka penkoo ja tutkiskelee paikkoja salaa kyläillessä, kertokaa kutkuttavista löydöksistänne? Moralisoijat, tiedän mielipiteenne ei ole tervetullut, kiitos.
Omia löydöksiäni:
Merkintä parisuhdeterapia-käynnistä kalenterissa "täydellisen" parin kotona.
Mielialalääke vessan kaapissa työkaverilla..
Useampi alkon kuitti paperiroskiksessa (halpaa väkevää viinaa!), raitis perhe.
Liukuvoide yksinasuvan naisen yöpöydässä.
Mainitkaa siis löytö ja löytöpaikka.
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
AP on kerännyt ehkä AV:n historian suurimman alapeukkumäärän. :D
Se onnellisuuden tunteen maksimoija taisi kerätä vielä enemmän. Oliko peräti 1500 jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks heti haukutaan umpihulluksi ku joku kertoo jotain :D kyl muaki huvittais löytää tollasia juttuja tuttujen kodeista ku ap just siks et ne ihmiset esittää olevansa jotain mitä ne ei oo :D kyl mäki pengon tai silmäilen tilaisuuden tullen kylässä ollessani :D tyhmäähän se on eikä niin sais tehdä mut oon vaan yli utelias eikä se musta mitään sekopäätä tee :D eiköhän jokainen tee ainakin joskus jotain mikä ei oo niin hyväksyttävää.
Vanha kansakin sanoo, että liika uteliaisuus on sairautta. Ja kyllä sinä mielestäni olet sairas, hymiöistäsi huolimatta. Tai oikeastaan, niidenKIN vuoksi. Inhottava ihminen.
Kyllä, pikkusieluiset, empatiakyvyttömät idiootit tekevät tuollaista piristääkseen säälittävää pikku elämäänsä. Kertoo heistä kaiken, että saavat kicksejä tuollaisesta. Kaikista oireellisinta, että kaltaisenne kuvittelevat, että kaikki tekevät noin ja vain moralistien mielestä se ei ole ok. Se on sairasta, tarpeetonta ja kuten sanottu, osoittaa täydellistä empatiakyvyttömyyttä. Nämä samat ihmiset työskennellessään esim. hoitoalalla, kurkkivat ihmisten tietoja, koska eivät malta olla mässäilemättä toisten kärsimyksellä.
Kun omassa elämässä on sisältöä ja kohtaa vastoinkäymisiä omassa ja lähipiirin elämässä, ei tulisi mieleenkään toimia noin. Kuka tahansa järki-ihminen saadessaan tuttavansta tuollaisesta kiinni poistaa hänet elämästään lopullisesti. Näin minä ainakin tekisin. Ei ole aikaa ihmisille, jotka eivät ole kykeneviä hankkimaan riittävästi sisältöä elämäänsä ja jotka eivät kunnioita ystäviään ja heidän intimiteettiään.
Semmosella siveyden sipuli lyylillä njeekeri vessan isommassa kaapissa. Laitoin vaan oven kiinni enkä sanonut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on satamäärin marmorikuulia sullottuna kylpyhuoneen "lääkekaappiin". Tietääpähän ketä ei tarvitse kutsua kylään uudelleen ;)
Miten sait sullottua ne kaappiin ja oven kiinni? Miten voi sulloa kuulia johonkin kaappiin ylipäätään, että ne lähtee vierimään sieltä?
Leveää maalarinteippiä. Teipataan kaapin levyiseen nauhaan toiselle puolelle teippiä niin, että päihin jää muutama sentti tarttuvaa pintaa. Liimataan kaappiin reunasta reunaan. Täytetään alue palloilla. Toistetaan korkeussuunnassa, kunnes haluttu täyttöaste saavutettu. Suljetaan ovet. Repäise toisesta päästä teipin pää irti ja vedä vastakkaisesta suunnasta nauha ulos oven alta. Toista. Pallokaappisi on valmis odottamaan nuuskijoita.
Nerokasta.
T: Kysyjä
Itse älysin kyllä kuinka pallokaappi tehdään ja tiedän tuohon paljon helpommankin konstin.
En vaan tiedä kuinka se positiivinen raskaustesti toteutetaan. Kun en sellaisia ole tehnyt. Kynälläkö siihen se viiva piirretään?
Kannattaa olla varuillaan kuitenkin ja penkoa ne kaapit... Sitten kun pötköttää kylmänä 69 puukoniskua kropassaan patologin kylmiössä, on vähän myöhäistä.[/quote]
Jos todella haluat vältellä puukotetuksi tulemista, on järkevämpää jättää penkomiset ja tonkimiset kokonaan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kosmetologina aina katson mitä ihonhoitotuotteita muut käyttävät, yleensä sen kyllä naamastakin näkee kuka käyttää marketti paskaa.
Olet hauska. Vähän yksinkertainen tosin. Jokainen sinua fiksumpi tietää että kalliit kosmetiikka ylellisyydet ovat kusetusta. Lahjotut "asiantuntijat" puhuvat paskaa ja kosmetologit uskovat kaiken ja uskottelevat ihmevoiteidensa olevat jotain ihmeellistä tyhmille asiakkailleen.
Ap, minulla on kaksi kaltaistasi naispuolista tuttua/sukulaista. Heidän tullessaan vien vessan hyllyltä "piiloon" intiimivoiteet ja kalliit kasvovoiteet. Toinen nimittäin lainailee surutta kaikkea, mitä "tarvitsee" - työntää nenänrassaussormensa vaikka 50 € naamarasvaani. Toinen taas tekee tiettäväksi "löytönsä", parhaassa tapauksessa jopa isommassa seurassa... Mielialalääkkeitä ei ole, mutta kailottajalta kätken vitamiinipilleritkin, koska en välitä kuulla hänen vaihdevuosikommentointiaan sen enempää kahden kesken kuin yllättäen kahvipöydässä suuremmassa joukossa.
ap on mieleltään yksinkertainen, koska hänelle toisten intiimielämä on järkytys. Ihmisellä saa ja oikeastaan kuuluukin olla salaisuuksia, ja ap kyllä loukkaa siinä toisia kurkistellessaan näiden salattuja asioita. Mutta eniten ap mun mielestä loukkaa itseään. En osaa tätä edes selittää, mutta hän voi löytää matskua, joka järkyttää hänen heikkoa psyykettään, koska hän ei pysty ymmärtämään elämän monimuotoisuutta.
VÄhän kuin lapsi, joka kyllä tietää että ihmiset harrastavat seksiä, paitsi mun isä ja äiti ei, koska ne on vaan mua varten, ne on vaan isi ja äiti, tosi tavallisia ja normaaleja, ja niiden olemassaolo perustuu mun tarpeiden tyydyttämiseen. Sitten lapsi joku päivä kuulee seksin ääniä tai lukee äidin vanhoja teinivuosien päiväkirjoja, joissa on merkattu ketä on pantu, koska on juotu omppuviiniä ja miten on haaveiltu laulajan urasta. Päiväkirjoja niiltä ajoilta kun äiti synnytti lapsen ja oli masentunut ja vihasi sitä parkuvaa vauvaa ja suunnitteli päiväkirjassa puolitosissaan hukuttavansa sen Tammerkoskeen. Mitä, meinasko äiti heittää mut koskeen, onko se hullu? Tai lapsi löytää perheen lääkekaapista buranaa kaivaessaan isän masennuslääkkeet ja/tai erektion kohottajat. Ja mummolakäynnillä dementoitunut mummo alkaa kertoa, kuinka pappa sodan traumatisoimana hakkasi koko perhettä, mummia, enoa ja iskää päivittäin. .... jne.
Siten lapsesta pikkuhiljaa kasvaa normaali aikuinen, joka tajuaa, että ihmiset ovat muutakin kuin se pinta. Mutta mikä tärkeintä: ihmisten on annettava säilyttää kasvonsa kaikesta huolimatta! Lapsen viattomuus karisee, mutta tilalle tulee ymmärrystä ja kykyä empatiaan. toisilla jo varhaisessa teini-iässä, toisilla kuten ap:lla jää kehitys kesken ja sen mielestä on vielä reilusti aikuisena outoa ja jännää löytää diapamia ystävän lääkekaapista tai liukkaria aikuisen naisen yöpöydältä. En tiedä onko liiallinen lapsuuden ja nuoruuden suojelu mennyt överiksi, kun lapset ei saa nähdä muuta kuin nallepuh ohjelmaa rippikouluun asti, niin niistähän kehkeytyy ihan jälkeenjääneitä tunnetasolla.
Ihailtavan hyvin purettu auki se mitä varmaan suurin osa tästä hommasta ajattelee, mutta hyvin harva osaa selvittää sitä noinkin hyvin ja seikkaperäisesti muille :) Mä niin ihailen tuota piirrettä ihmisessä!
Vierailija kirjoitti:
Ihailtavan hyvin purettu auki se mitä varmaan suurin osa tästä hommasta ajattelee, mutta hyvin harva osaa selvittää sitä noinkin hyvin ja seikkaperäisesti muille :) Mä niin ihailen tuota piirrettä ihmisessä!
Hyvin osasin lainata, mutta tarkoitin viestiä 273/270.
Nauroin mummon mustalle dildolle ja liukkarille. On ollu kurpalla kiihkeä meno mamban kanssa.. Ja emätinvoidetta vähän jälkikäteen ettei ala toosa haiskahtaan :DDD
Minulla on käynyt tuollainen tirkistelijä lapsenvahtina. Oli löytänyt yhdestä pahvilaatikosta kaikki ulosottojutskani. Salaisuushan se ei ole hyville ystävilleni, mutta tuollaisille pikkusieluisille juoruakoille en asioitani kerro. Terkkuja vaan jjjr. Ja oikeastiko sinä tonkija luulet, että tiedät jokaisesta parista yrittävätkö he lasta vai eivät? Ja entä jos ap sillä alkon kuitin omistajalla oli suuret juhlat, halusi vain salata ne tuollaiselta juoruakalta kuin sinä? Kyllä minäkin olen utelias, kyttään ihmisiä facesta ja välillä nautin juoruista (jos ne koskevat vihaamiani henkilöitä), mutta minä en todellakaan pystyisi/kehtaisi/haluaisi mennä penkomaan salaa toisten laatikoita yms!!! Taidan toteuttaa marmorikuulatempun :)
Itse en pengo paikkoja mutta vessan roskiksen kyllä, jos siellä on siteitä tai tamponeita käärittynä niin avaan ne ja katson paljonko tyypiltä on tullut :DDDD En ole pervo, olen vain liiankin utelias. Sitten laitan ne takaisin kiinni ja roskat tismalleen samaan asentoon kuin ne oli.
Kerran löysin jotain hyödyllistä. Haha
Vierailija kirjoitti:
Noista tenoista, meillä on lasten vaippoja jätetty muutama ripulin varalle vaikkei enää ole ollut vaippaikäisiä vuosiin. Noro oli sellainen koettelemus että pakko olla jotain sen varalta. Vastasi sitä että antaisi itselleen peräruiskeen ja sitten yrittäisi saada nukuttua neste persauksissa, haastan kokeilemaan pitääkö ryppyreikä.
Tiedetään, viime kerralla ripulissa paskoin kaksi kertaa housuun ilman että kerkisin ottaa askeltakaan vessaa kohti. Nukuin vanha pyyhe ja aukileikattu jätesäkki pyllyn alla jos sattuu nukkuessa tulemaan paskat.
En hyväksy pahantahtoista penkomista, mutta tiedän missä miniällä on wc-allaskaapissa raskaustesti joten joka kerta toiveikkaana katson onko se hävinnyt. Mutta tämä on aivan eri asia kuin APn harrastama touhu, koska teen tätä puhtaalla omalla tunnolla ja lämpimin tuntein. T: mummo-wannabe.
Parisuhdeterapia ja avun hakeminen tarvittaessa on monen onnistuneen parisuhteen yksi kulmakivi. Mielialalääkkeet ovat yksi maailman käytetyimmistä lääkkeistä ja niitä käytetään mm. unettomuuden hoidossa. Viinaa juo ja toisille tarjoaa valtaosa suomalaisista. Ja liukuvoide - seksi itsensä kanssa on terveellistä, nautinnollista ja mitä suositeltavinta kaikin puolin. Samoin seks jonkun muun kanssa.
Näin sut kirjoittamassa tätä, se oli varsinainen löydös. Nuo sun löydöksesihän ovat täysin normaalien ihmisten elämästä. Sun pääsi sen sijaan on pahemmanlaatuisesti sekaisin eikä tällä nyt ole "moralismin" kanssa mitään tekemistä. Sun kaltaisesi vain tapaavat aiheuttaa lähipiirilleen pelkkää onnettomuutta. Välttäkää.